Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Szarpie przy mocniejszym wcisnieciu gazu...


jozin

Rekomendowane odpowiedzi

Problem polega na tym ze silnik przerywa po mocniejszym wcisnieciu gazu. Jadac na podcisnieniu moge sie rozpedzac i nie szarpie.

Pierwszy typ to brak paliwa. Podmienilem pompe paliwa bo myslalem ze to to.. jednak problem nadal sie pojawial.

Halasowal filtr paliwa. Wiec wymienilem dzisiaj filtr paliwa na Manna 720/6 bo strzelalem ze to regulator paliwa... brak halasu...jednak...

efekt wymiany jest taki ze minimalnie mocniej moge wcisnac gaz, jednak dalej przerywa...

jutro wrzucam ori pompe znowu i sprawdze....

Co moze byc nie tak? moze zly filtr paliwa? (chyba nie). dwie pompy padniete?

co sprawdzic? jutro podlacze vaga (zapwnie bedzie blad mieszanki)

Czy nie usuniety blad w kompie moze powodowac te problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmienilem pompke na ori i jest to samo...

na vagu wyskakuje blad random missfire. na kazdym cylindrze.

jest sens cos w ogole logowac? skoro nie mozna gazu wcisnac wiecej niz na podcisnienie?

moduł zapłonowy do wymiany :wink4:

gorsza opcja jak wszystkie cewki padły

sprawdz jeszcze świece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece to raczej nie bo to szarpanie przypomina bardziej zjazd na parking podziemny po tarce.

cewki byly jakis czas temu wymieniane, wiec to chyba tez nie...

modul..hmm

dokladny blad na vagu to:

16684 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300-001 Upper Limit Exeeded

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Possible Causes

Air Intake System leaking

Fuel Supply faulty

Injector(s) faulty

Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty

Ignition Coil(s) faulty

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open

Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Possible Solutions

Check Misfire Recognition

Check Air Intake System

Check Fuel Supply

Check Injector(s) and Injector Sealing

Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s)

Check Ignition Coil(s)

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)

Check Camshaft Position Sensor (G40)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego miałem taki sam problem i jak się okazało to była walnięta uszczelka pod kolektorem ssącym. Psiknij na zapalonym silniku plakiem na kolektor i zobacz czy będzie różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro sprawdze kolektor.

dzisiaj zamontowalem nowa pompke paliwa walbro. objaw mniejszy tj mocniej moge gaz nacisnac, jednak problem nadal wystepuje...

w przyszlym tygodniu bede mogl oddas samochod do mechanika, wiec niech on sie glowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...