Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] kupa dymu siły zadnej :(


bartek213

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wracalem dzis sobie do domku i spotakało mnie cos straszego w jednej chwili moja niunia przestała jechac :( zaczeła kopcic na szaro i wogule nie przyspieszała. Dodam ze autko mam od niedawna i jedyne co mnie troszeczke martwiło to dziwny gwizd swist ktory dobiegal z pod maski malał gdy mocno dodawałem gazu a nasilał sie gdy odpuszałem z gazu badz gdy autko jechało ma przyklad z górki. Po powrocie do domu i podpieciu vaga wyskoczyły 3 błedy:

00542 ten juz wiem ze jest od wtrysku z kabelkiem i czeka mnie kosztowna wymiana

00575

1375

z logami ciezka sprawa niestety ratujcie napiszcie od czego mam jutro z rana zaczac by moja niunia znowu jechała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdażyłem juz sciagnac jeden przewod od inter kolera i jest sucho pozatym zrobilem 50 km i w róze wydechowej tez nie ma oleju pozatym gdyby bylo tak zle i olej by wyciagala to kopcil by bardziej na siwo lub biało a on tak na szaro jak by ropy nie przepalał pozatym dodam ze kopcenia nie jest bardzo intensywne na wolnych wogule nie kopci dopiero zaczyna po 2000 tys obrotow i to tez tak nie zbym mocno. Predzej wcale nie kopcił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00575 - za duże ciśnienie turbiny i przełączył sie w tryb awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko gdy wejde w bloki danych w vagu i dojde to turbiny to pokazjue ze doldaowanie jest za małe. gdy dodaje gazu to ciśnienie prawie wcale nie rosnie

jezeli robisz logi w trybie awaryjnym to logiczne ze cisnienie bedzie za małe

na bank jesli pojawił ci sie ten bład 00575 i słyszałes syk turbiny masz/miałes przeładownie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob pelne logi to wyjasni sie wiele bo tak mozesz wymienic pol osprzetu i nic sie niezmieni,DIAGNOSTYKA VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"00575 - podciśnienie w kolektorze ssącym, różnica regulacji przekroczona w dół lub w górę." Przyczyną przekroczenia wartości w dół może być zawór N75, uszkodzona turbosprężarka, nieszczelność w przewodach dolotowych. Sprawdź dokładnie cały układ od turbo do kol. ssącego. W/g mnie skoro stało się to nagle to masz dziurę na dolocie. Możliwe jest uszkodzenie turbiny - ale tego bym nie obstawiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos mi powie jak sparwdzic n 75. cały czas siedZe w garazu i sprawdzam nieszczelnosci na razie nic nie znalazlem :( sciagnolem gume z przewodu metalowego idacego przy głowicy łaczacego turbine i pierwsza chłodnice jest lekko wilgotny w środku od oleju moim zdanie nie ma go tam zbyt duzo wiec raczej wykluczam uszkodzenie turbiny

[br]Dopisany: 01 Marzec 2008, 11:06 _________________________________________________ niestety Turbo padło, teraz trzeba znalesc przyczyne czemu przy przebiegu 140000tys i nie zuzywaniu predzej oleju odrazu ni z gruszki ni z pietruszki padło :(((((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

140tysi to już sporo na turbo..w nowych autach padają...wymieniaj na mocniejszą i będzie :kox: a nieszczelność sprawdza sie przy pomocy ciśnienia a nie na oko..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szaro-biały dym, to rzuca olej na katalizator. Sprawdz uszczelnienia od goracej strony, co bedzie sie wiazac z odkreceniem paru zapieczonych srub :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyna rada wez sie za turbo,chyba ze masz turbiaza w okolicy niech zerknie,powinnien wiedziec jak to bedzie problem z turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze tak uszkodzonego wirnika to jescze w zyciu nie widzialem jest tak luzny ze polowa lopatek pourywala sie w zetknieciu z obudowa szok

no i jeszcze przy okazji okazalo sie ze chydrałlika do roboty na szczescie wałki jeszcza sa ok na paru krzywkach sa minimalne slady zurzycia ale mysle ze jak wymienie krzywki i popychacze to bedzie dobrze szok jest załamany a auto brałem od niemca z domu ksiażka serwisowa do konca ostatnim przeglad przy 130000 tys wszystko robione w serwisie audi masakra

Orientuje sie moze ktos ile nowe turbo bo mojego chyba nie da sie naprawic a uzywka to nie wiadomo co sie kupi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przegladaj allegro zdazaja sie okazyjnie,pogadaj z naszymi klubowymi tunerami moze zalatwia cosik taniej,bo napewno maja dojscia

ktora strona ssaca czy wydech w turbinie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba wiecej nie ma bo sprwdzałem w serwisie w niemczech i niby tyle naprawde ma ja jestem zalamany :( jaki jest koszt hydrałliki samej bez regeneracji walków ? wiem ze sporo o tym na forum ale jakos nie moge znalesc. W poniedzailek jak rozbiore walki do konca to porobie zdjecia krzywki i popychacze sa tak zuzyte ze jedna krzywka spdła z popychacza ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mnie to turbo nie przekonuje, ciekaw jestem finału. może coś się dostało do układu podczas jakiejś naprawy. Niedawno wymieniałem turbo, chciałem sprawdzić jak zawalony jest katalizator a tam znalazłem resztki wirnika i nakrętkę. Sprawdź wszystko nim założysz następną - również układ olejowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...