Dev 1474 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 najpierw musisz dokladnie okreslic gdzie jest zrodlo tych drgan przod czy tyl zwykle zrodlem tego typu usterek sa: krzywe tarcze, krzywe piasty, krzywe felgi, bicie na przegubach, opony, wahacze, koncowki i drazki kierownicze oraz przekladnia kierownicza musisz po kolei to eliminowac az znajdziesz przyczyne drgan, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Czy problemem mogą być np łożyska na tylnej osi ? Uszkodzone, niedokręcone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 mogą, zdejmij koło i pokręć tarczą, zdejmij kapsel i delikatnie podkręć i sprawdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 A więc tak. Problem najprawdopodobniej tkwi na tylnej osi, z racji, że nie czuje tego na kierownicy. Zdjąłem dzisiaj tylne koła, po dokręcałem śruby na łożyskach. Pokręciłem tarczami w celu sprawdzenia ewentualnych skrzywień ( skrzywienie względem klocka ) nic takiego nie zauważyłem. Ale co mnie zaciekawiło. Po podniesieniu tyłu auta i po poskręcaniu całości, auto hamowało bez w/w usterki przez 200 metrów. Potem auto zaczęło pulsować. Wydaje mi się, że problem tkwi albo w amorkach, albo tulejach na belce albo w podstawie amortyzatora tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielik 0 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 ja też myślę że to opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 ja też myślę że to opony Czytanie ze zrozumieniem nie boli Napisałem przecież, że nie jest to problem opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 ja też myślę że to opony Czytanie ze zrozumieniem nie boli Napisałem przecież, że nie jest to problem opon. a jednak , BTW zawias do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 ja też myślę że to opony Czytanie ze zrozumieniem nie boli Napisałem przecież, że nie jest to problem opon. a jednak , BTW zawias do sprawdzenia Dokładnie tak jak piszesz Arturoo. Wydaje mi się, że problem leży po stronie gum przy mocowaniu amortyzatorów. Pewnie są wywalone, z uwagi na to, że poprzedni właściciel nic nie robił przy aucie. Do tego dochodzą amorki, które są zamontowane jeszcze ori z fabryki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Napisz jak wymienisz ,czy coś się zmieni . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SIEKIERA 2 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Jak pomogło? mi właśnie problem się pojawił jak lekko dojeżdżam do świateł hamując auto hamuje z przerwami pulsacyjne...wyczuwalne z prędkości 10 km/h Klocki tarcze tył przód nowe.. Na czasie będę zmieniał amory z przodu bo 400 nalotu a jeszcze ori 1bv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się