Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana tylnych tarcz klocków 300 mm 330 mm PROCEDURA


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

A czy zawieszenie ma tu jakieś znaczenie jeśli chodzi o obierania bo mam 1BE

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie czy silniczek hamulca elektrycznego tył S4 i a4 jest taki sam?

a jak nie to gdzie można go kupić i jak cena?

Edytowane przez sajmon136
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sajmon136 napisał:

Panowie mam pytanie czy silniczek hamulca elektrycznego tył S4 i a4 jest taki sam?

a jak nie to gdzie można go kupić i jak cena?

Taki sam pod warunkiem że będzie na 12katnym splinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam następujący problem z VCDS - odsunąłem tłoczki zgodnie z instrukcją:
[53 - Hamulec postojowy]
[basic Settings - 04]
Grupa 007
 Potem chciałem w nowych zaciskach zrobić to samo bo nie wchodziły na klocek a tłoczek nie dął się wcisnąć- wymyśliłem, że zamknę na starym zacisku ręczny (w razie gdyby miał mi wypchnąć tłoczek całkowicie) a potem podepnę nowy zacisk i znów je otworzę. Polecenie 006 się wykonało wyświetlając komunikat o niewystarczającym obciążeniu silnika. Olałem, usunąłem błędy, podpiąłem nowy zacisk i d*pa - grupy 006, 007 i 010 mam niedostępne (Error group 006 not avalible). Dioda na ręcznym i na obrotomierzu mrugają. Nie mogę zamknąć hamulców :kox: Błędy z modułu ABS i Hamulca ręcznego usunięte i nadal kaszana. Jak odpalić na nowo te funkcje? Help! :)

[EDIT] OK, już mam - trzeba trzymając hamulec zasadniczy kilka razy włączyć i wyłączyć postojowy. Za 5 razem zaskoczyło i wszystko działa :naughty:

 

Edytowane przez LoboV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, sajmon136 napisał:

Witam Poszukuje Blaszek do Klocków na tył os S4.:kwasny:

z klockami nie było ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Dev napisał:

z klockami nie było ?

były ale nie pasują,są takie same jak na jarzmo od tarczy 300mm.

jeszcze jedno czy klocki są takie same w S4 jak w a4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

były ale nie pasują,są takie same jak na jarzmo od tarczy 300mm.
jeszcze jedno czy klocki są takie same w S4 jak w a4.
Wymiar klocka jest ten sam co 300 i 330 pasuja

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, daniell-gda napisał:

Wymiar klocka jest ten sam co 300 i 330 pasuja

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
 

No to blaszki dostałem od 300mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna kwestia, której w wątkach ani w schematach nie ma. Otóż przy zaciskach od S4 330 mm jest przy zacisku specjalna śruba z obciążeniem (odbojem). 

W moim przypadku była źle wkręcona tzn. od strony kostki (na górze). Prawidłowe położenie tej śruby to dół zacisku od strony wahacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.07.2018 o 21:55, tomi790 napisał:

Jeszcze jedna kwestia, której w wątkach ani w schematach nie ma. Otóż przy zaciskach od S4 330 mm jest przy zacisku specjalna śruba z obciążeniem (odbojem). 

W moim przypadku była źle wkręcona tzn. od strony kostki (na górze). Prawidłowe położenie tej śruby to dół zacisku od strony wahacza.

A co to zmienia?

U mnie założone są na górze,Tak były złożone zaciski tak je założyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to coś zmienia - trudno powiedzieć. 

Ale skoro ma to być w jakiś sposób odbój ewentualnie dla wahacza to może jednak ma znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

Ja też kupiłem tylne zaciski z S4. Mogę w nie wpiąć wtyczkę z auta żeby cofnąć silniczki VCDSem ? czy muszą być te zaciski zamontowane na aucie, na gotowo żeby cofnąć... 

Czyli: Najpierw cofam seryjne, odczepiam wtyczkę, wczepiam tylko wtyczke w nowe i cofam kolejny raz tym razem te z S4 :) 

 

Ps. Po wymianie musze odpowietrzać 4 zaciski, czy tylko 2x tył ?

Edytowane przez Trillest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmujesz stare, zakładasz nowe i robisz procedure

kompem nie cofasz tłoczków tylko rdzenie, musisz recznie je wcisnąc, 

odpowietrzasz tylko tył, ale najlepiej od razu zmien płyn na nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Dev napisał:

zdejmujesz stare, zakładasz nowe i robisz procedure

W nowych zaciskach przed wciśnieciem tłoczka ręcznie, powinienem cofnąć wcześniej rdzeń ?

Zrozumiałem to tak, jeżeli źle to popraw, będzie też na przyszłość dla innych :)

1. Demontuje stary zacisk bez cofania silniczka (bez procedury)

2. Wpinam nowy zacisk - wtyka silniczka + przewód płynu

3. VCDS i cofam rdzeń (rozpoczynam procedurę)

4. Cofam tłoczek ręcznie przycządem

5. Montaż całości na gotowo

6. VCDS i zakańczam procedure

 

Ps. Zakupie też nowe przewody. Ori pierwszy montaż to chyba :

  • MOTAQUIP LVBH1440, ja do wyboru mam TRW, Brembo lub FEBI. Wezmę sobie raczej TRW.

A klucze potrzebne do nich to półotware M10 lub M11

Edytowane przez Trillest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz zawsze zdjec silniczki i wkrecic rdzen a potem je załozyc spowrotem

nie bedziesz musiał bawic sie VCDSem

klucze to oczkowa 11,13 i płaska 14,15

plus TX30 do srub silniczków, no i cos czym wkrecisz rdzen ale to sobie dopasujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...