Jump to content

Wymiana tylnych tarcz klocków 300 mm 330 mm PROCEDURA


Recommended Posts

były ale nie pasują,są takie same jak na jarzmo od tarczy 300mm.
jeszcze jedno czy klocki są takie same w S4 jak w a4.
Wymiar klocka jest ten sam co 300 i 330 pasuja

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
31 minut temu, daniell-gda napisał:

Wymiar klocka jest ten sam co 300 i 330 pasuja

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
 

No to blaszki dostałem od 300mm

Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedna kwestia, której w wątkach ani w schematach nie ma. Otóż przy zaciskach od S4 330 mm jest przy zacisku specjalna śruba z obciążeniem (odbojem). 

W moim przypadku była źle wkręcona tzn. od strony kostki (na górze). Prawidłowe położenie tej śruby to dół zacisku od strony wahacza.

Link to post
Share on other sites
W dniu 5.07.2018 o 21:55, tomi790 napisał:

Jeszcze jedna kwestia, której w wątkach ani w schematach nie ma. Otóż przy zaciskach od S4 330 mm jest przy zacisku specjalna śruba z obciążeniem (odbojem). 

W moim przypadku była źle wkręcona tzn. od strony kostki (na górze). Prawidłowe położenie tej śruby to dół zacisku od strony wahacza.

A co to zmienia?

U mnie założone są na górze,Tak były złożone zaciski tak je założyłem.

Link to post
Share on other sites

Czy to coś zmienia - trudno powiedzieć. 

Ale skoro ma to być w jakiś sposób odbój ewentualnie dla wahacza to może jednak ma znaczenie.

Link to post
Share on other sites

Witam, 

Ja też kupiłem tylne zaciski z S4. Mogę w nie wpiąć wtyczkę z auta żeby cofnąć silniczki VCDSem ? czy muszą być te zaciski zamontowane na aucie, na gotowo żeby cofnąć... 

Czyli: Najpierw cofam seryjne, odczepiam wtyczkę, wczepiam tylko wtyczke w nowe i cofam kolejny raz tym razem te z S4 :) 

 

Ps. Po wymianie musze odpowietrzać 4 zaciski, czy tylko 2x tył ?

Edited by Trillest
Link to post
Share on other sites

zdejmujesz stare, zakładasz nowe i robisz procedure

kompem nie cofasz tłoczków tylko rdzenie, musisz recznie je wcisnąc, 

odpowietrzasz tylko tył, ale najlepiej od razu zmien płyn na nowy

Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Dev napisał:

zdejmujesz stare, zakładasz nowe i robisz procedure

W nowych zaciskach przed wciśnieciem tłoczka ręcznie, powinienem cofnąć wcześniej rdzeń ?

Zrozumiałem to tak, jeżeli źle to popraw, będzie też na przyszłość dla innych :)

1. Demontuje stary zacisk bez cofania silniczka (bez procedury)

2. Wpinam nowy zacisk - wtyka silniczka + przewód płynu

3. VCDS i cofam rdzeń (rozpoczynam procedurę)

4. Cofam tłoczek ręcznie przycządem

5. Montaż całości na gotowo

6. VCDS i zakańczam procedure

 

Ps. Zakupie też nowe przewody. Ori pierwszy montaż to chyba :

  • MOTAQUIP LVBH1440, ja do wyboru mam TRW, Brembo lub FEBI. Wezmę sobie raczej TRW.

A klucze potrzebne do nich to półotware M10 lub M11

Edited by Trillest
Link to post
Share on other sites

mozesz zawsze zdjec silniczki i wkrecic rdzen a potem je załozyc spowrotem

nie bedziesz musiał bawic sie VCDSem

klucze to oczkowa 11,13 i płaska 14,15

plus TX30 do srub silniczków, no i cos czym wkrecisz rdzen ale to sobie dopasujesz

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...