Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana siłownika klapki wlewu paliwa


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączam do grupy zadowolonych z efektów tego tutoriala :) co prawda obdrapałem kilka elementów i plastik pękł w 2 miejscach ale silniczek już zamyka klapkę :)

---------- Post dopisany at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ----------

Kurna ja dziś zauważyłem iż u mnie nie działa tzn po zamknięciu się nie blokuje klapka. Siłownik pewnie do wymiany?

Jak sie go sprawdza czy to on jest winny czy cos innego?

Nie sprawdza silniczek kosztuje w ASO 68 zł nowy 30 zł allegro, podpięte są do niego dwa kabelki i nie ma szans żeby to było coś innego. W vcds pokaże Ci błąd że silniczek klapki wlewu nie łączy do masy itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam do grupy zadowolonych z efektów tego tutoriala :) co prawda obdrapałem kilka elementów i plastik pękł w 2 miejscach ale silniczek już zamyka klapkę :)

---------- Post dopisany at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ----------

Kurna ja dziś zauważyłem iż u mnie nie działa tzn po zamknięciu się nie blokuje klapka. Siłownik pewnie do wymiany?

Jak sie go sprawdza czy to on jest winny czy cos innego?

Nie sprawdza silniczek kosztuje w ASO 68 zł nowy 30 zł allegro, podpięte są do niego dwa kabelki i nie ma szans żeby to było coś innego. W vcds pokaże Ci błąd że silniczek klapki wlewu nie łączy do masy

ile ci zajęła czasu cała praca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam do grupy zadowolonych z efektów tego tutoriala :) co prawda obdrapałem kilka elementów i plastik pękł w 2 miejscach ale silniczek już zamyka klapkę :)

---------- Post dopisany at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ----------

Kurna ja dziś zauważyłem iż u mnie nie działa tzn po zamknięciu się nie blokuje klapka. Siłownik pewnie do wymiany?

Jak sie go sprawdza czy to on jest winny czy cos innego?

Nie sprawdza silniczek kosztuje w ASO 68 zł nowy 30 zł allegro, podpięte są do niego dwa kabelki i nie ma szans żeby to było coś innego. W vcds pokaże Ci błąd że silniczek klapki wlewu nie łączy do masy

ile ci zajęła czasu cała praca?

No z 20 minut bo 15 mnut szarpałem się z wyciganięciem tego plastiku co przysłania cały wlew, aż w końcu udało mi się go wyrwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale trzeba dokupowac ten plastik czy tylko siłownik?:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale trzeba dokupowac ten plastik czy tylko siłownik?:decayed:

Łukasz, sam siłownik, plastik da się wyjąć, co prawda trochę ciężko, ale się da :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem 15 minut, utrwałem 2 uchwyty:D jest ok.

Mi się udało bez urwania uchwytów :grin: farciarz jestem :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę temat, bo wczoraj zakupiłem nowy siłownik klapki wlewu paliwa. 8K0 862 153 C został zastąpiony przez 8K0 862 153 H. Cena w ASO 82 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde a mi troche ta uszczelka gomowa naderwała sie ktora jest przy tym calym wkładzie na dole czym ja moge nakleic na silikonie bo moze tam woda leciec jak bedzie peknieta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Tobie uszczelnienie pod wlewem paliwa ? Zawsze jest tam wyprowadzenie na zewnątrz, żeby syfki się nie zbierały z ropą.

W temacie dodam coś od siebie... diagnozowałem już nie jedną B8 i uwaga... w KAŻDEJ jednej sztuce były błędy związane z tymi klapkami, no masakra :)

Przebieg nie miał znaczenia, mój nie ma stówki, a też te szopki :facepalm:

Nie dziwie się, że aso daje tak niską cenę na ten siłownik i został on zastąpiony nowszym modelem. Mogli je wymieniać za friko :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diagnozowałem już nie jedną B8 i uwaga... w KAŻDEJ jednej sztuce były błędy związane z tymi klapkami, no masakra :)

norma w prawie kazdej A4 , A5 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o ta gumową uszczelkę ktora jest z tym wkładem paliwa na samym rancie tak jak by :D czy przez to może sie tam lać woda do środka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie odnośnie tego opisu poniźej - patrzyłem u siebie i te miejsca zaznaczone strzałkami to mam wrażenie że to jest jednolity materiał razem z wkładem pokrywy - trzeba tam wkrętakiem dziurę zrobić aby zwolnić blokady?

– W tym celu od dołu wsunąć mały wkrętak ukośnie zgodnie z kierunkiem strzałki przez oznaczenia we wkładzie pokrywy wlewu paliwa ponad blokadami.
– Podnieść wkrętak nieco w górę i w ten sposób poluzować znajdujące się z tyłu blokady.
– Stopniowo wyjmować wkład pokrywy wlewu paliwa z wycięcia.

Edytowane przez RALF76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a którędy poprowadzony jest wąż odpływowy w avancie? u mnie jest zatkany i cały czas paliwo i woda stoi :facepalm: Próbowałem przepchać to ustrojstwo kompresorem ( nie udało się ) próbowałem przecisnąć drut przez niego ( wszedł chyba z 40cm a i tak dalej woda nie spływa :kwasny: Nie uśmiecha mi się demontowanie całości ... może jest inny sposób żeby się dobrać do niego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko je przyciskasz i wyjmakiem odchylasz

Witam.

Jestem po wymianie siłownika, udało mi się zakupić na drobnym rabacie w ASO, ale muszę przyznać że trochę się z tym siłowałem...żadne z tych czterech miejsc nie chciało puścić i niestety też dwa pęknięcia się pojawiły. No ale najważniejsze że efekt został osiągnięty i wszystko działa jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie klapka sie zamyka ale.....na stacji jak chce zatankowac aby otworzyc klapke musze jednoczesnie nacisnąć ręką pokrywe i nacisnąc na kluczyku otwieranie wtedy sie otworzy klapka, inaczej sie nie otwiera jest zaryglowana cały czas. narazie tak działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie klapka sie zamyka ale.....na stacji jak chce zatankowac aby otworzyc klapke musze jednoczesnie nacisnąć ręką pokrywe i nacisnąc na kluczyku otwieranie wtedy sie otworzy klapka, inaczej sie nie otwiera jest zaryglowana cały czas. narazie tak dziala

Dalanczam sie do tego tez tak mam czyli silownik do wymiany jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...