wrclaguna 342 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opis masz na FORUM Ukryte MENU w MMI 3G plus5F-Inf.Elektr.---> ADAPTACJA 10---> Channel 6 zmiana z 0 na 1 (wciskamy klawisze MENU+CAR) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmierć z nieba 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Wielkie dzięki, jesteś mistrz, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mosiek2206 2 Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Ja tylko chciałem potwierdzić że tak jak kolega wcześniej pisał ABS o oznaczeniu 1AS i nr 8K0 907 379 AQ przyjmuje kodowanie i wszystko śmiga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Ja tylko chciałem potwierdzić że tak jak kolega wcześniej pisał ABS o oznaczeniu 1AS i nr 8K0 907 379 AQ przyjmuje kodowanie i wszystko śmiga. Dzieki za info dopisujemy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Opis masz na FORUM Ukryte MENU w MMI 3G plus 5F-Inf.Elektr.---> ADAPTACJA 10---> Channel 6 zmiana z 0 na 1 (wciskamy klawisze MENU+CAR) http://www.stemei.de/media/pages/coding/audi_a4_8k/Audi_A4_A5_Q5_MMI_Bedieneinheit_MMI_Hidden_Menu_starten_oeffnen.png Bluetooth -> "A2DP Aktywacja" okno diagnostyka / ustawienia / wlan_settings -> "Wireless Aktywacja" okno diagnostyka / ustawienia / ami_aux - hak> "AMI" MMI reset (Facelift) (Naciśnij i przytrzymaj klawisz funkcyjny 1 (Menu), przycisk potwierdzenia 2 i przycisk nawigacji 3 w tym samym czasie, MMI wyłącza i ponownie uruchamia trwa około 60 sekund.). http://www.stemei.de/media/pages/coding/audi_a4_8k/Audi_A4_A5_Q5_MMI_Bedieneinheit_reset_neustart.png Ja w 3G+ wchodzę w zielone menu - "menu" + "tel" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 I tak powinno być bład . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frog125 3 Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Czy jest możliwość wymiany samego sterownika abs, bo jak się domyślam po wymianie całej pompy będzie od razu widać przez łączenie przewodów,przeprowadzał ktoś taki zabieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecy 14 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Wydaje mi sie że wymienia sie obie części w całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frog125 3 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Wydaje mi sie że wymienia sie obie części w całości... heh tak przeczuwałem mi nie chce przyjąć kodowania do końca a mam z końcówką AA:facepalm: A nie chcę wymieniać bo od razu będzie widać łączenia rurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty106 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam Mam pytanie odnosnie systemu kontroli cisnienia w oponach w A6 C6 LIFT mam oryginalnie ta opcje ale nie mam pojecia jak i czy wogole mozna zrobic wizualizacje cisnien na mmi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam Mam pytanie odnosnie systemu kontroli cisnienia w oponach w A6 C6 LIFT mam oryginalnie ta opcje ale nie mam pojecia jak i czy wogole mozna zrobic wizualizacje cisnien na mmi. A ktory rok i jakie MMI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty106 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 2010 mmi 3g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Nie wiem czy to jest czasem przy pneumatyce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwura 0 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Czy czujniki kół o numerze 7PP907275F bedą pasować do a4 b8 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 10 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Czy czujniki kół o numerze 7PP907275F bedą pasować do a4 b8 ??? Nie pasują , poniewaz w B8 wogóle nie wystepują . Z tego co pamietam to tylko w wersjach na USA ładuja sterownik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwura 0 Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Czy czujniki kół o numerze 7PP907275F bedą pasować do a4 b8 ???Nie pasują , poniewaz w B8 wogóle nie wystepują .Z tego co pamietam to tylko w wersjach na USA ładuja sterownik . OK dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommy-cichy 3 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Kiedyś to uruchamiałem. Miałem pompę 1AS i wymieniłem sam sterownik pompy na 1AT i śmiga ;-) Mam tylko pytanie czy po włączeniu tej opcji przy włączaniu zapłonu pojawia się Wam żółta kontrolka od TPSM? I druga sprawa to czy przy ubytku powietrza zapala się na fisie TPMS na żółto czy od razu na czerwono wraz z rysunkiem opony bez powietrza? Norberth możesz napisac coś więcej czy serio wymieniłeś tylko sam sterownik bez pompy? Czy nie musiałem odkręcać żadnych przewodów od pompy? Musiałeś później kodować czujniki abs? Jak możesz opisz jak to dokładnie wyglądało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyytec 0 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Działał ktoś na sterowniku 8k0 614 517 DP ???? ogólnie to u mnie 1AS!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adameksc 2 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Na wlepce 1AS, pompa 8K0 614 517 BP - NIE PRZYJMUJE KODOWANIA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lcu 0 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Jak to jest z tym 1AS - czy w koncu w niektórych przypadkach da radę ta funkcje włączyć czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się