gregski Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 suuuper opis. niestety u mnie 1AS czy mozna w takim razie dolozyc system numer 1 do takiego setupu ?
wrclaguna Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2012 suuuper opis. niestety u mnie 1AS czy mozna w takim razie dolozyc system numer 1 do takiego setupu ? Nikt tego jeszcze nie robił Pewnie tylko jest roznica w sterownikach ABS pomiedzy 1AT a 1AS Szkoda ze nie masz 1AT wtedy jeszcze mozna wyrezac HILL HOLD ASSIST w recznym
gregski Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 hill holdera moge sobie darowac, ale tyre pressure nie. od tego zalezy bezpieczenstwo przy szybkiej jezdzie oraz trwalosc napedu quattro.. dlaczego to nie jest seryjne.. wrrr.... myslisz, ze roznica polega tylko na sterowniku? moze mozna by go zamienic na 1AT ? znalazlem nastepujace info: 1AS won't work. Known to work on ABS units: Part No: 8K0 907 379 AH Component: ESP8 quattro H04 0230 Part No: 8K0 907 379 S Component: ESP8 quattro H04 0210 Part No: 8K0 907 379 R Component: ESP8 front H04 0210 Part No: 8K0 907 379 AQ Component: ESP8 front H03 0210 pytanie tylo, czy da sie taki modul zamienic .. :?: z tekstu ponizej wynika, ze kodowanie pojdzie bez MMI... The retrofit/enabling: Enable the TPMS non-MMI (symphony/concert radio): [56 - Radio] [Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 8 Bit 6 - TPMS Settings active Enable the 'connection' between ABS/ESP and the TPMS MMI menu item (the menu item get activated), by setting: [03 - ABS Brakes] [security Access - 16] (probably with login code: 61378) [Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 1
wrclaguna Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2012 Trzeba poszukać gdzieś na Forach zagranicznych czy ktoś przekładał ABS Zobaczę pózniej schematy czy sa te same . Jezeli chodzi o kodowanie co podałes dla Concerta/Sympfony to masz to samo info w pierwszym poście Kodowanie MMI Basic Concert/ Symphony [56 - Radio] [Coding 07] -> Long Coding Helper - Byte 8 Bit 6 zmiana z 0 na 1 [03 - ABS] -> [Access Security - 16] -> login 61378 Do It ! Pózniej [Coding - 07] klikamy w [Long Helper Coding] Ustawiamy Byte 1 Bit 3 z 0 na 1 lub odznaczamy [Tire Pressure Monitorig active] Jeszcze pozostaje nam licznik [17 - Instruments] [Coding - 07] -> Long Helper Kodowanie -> Byte 4 Bit 0 zmiana z 0 na 1 lub wybieramy Tire Pressure Monitoring (TPMS) active
gregski Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 super, wielkie dzieki. gdyby sie dalo to dzialam, bo bardzo mi zalezy na tej funkcji. a jesli nie, to moze wersja z czujnikami na kolach..
wrclaguna Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2012 Gdzie siedzi abs unit? Mowa o sterowniku przy pompie ABS
gregski Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Czyli trzeba wymienic pompe pewnie...
wrclaguna Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2012 Numery Sterownikow ABS [1AT] quattro - 8K0 614 517 BA - 8K0 907 379 N - 8K0 614 517 BG - 8K0 907 379 S - 8K0 614 517 BJ - 8K0 907 379 S - 8K0 614 517 CC - 8K0 907 379 AD - 8K0 614 517 CL - 8K0 907 379 AH - 8K0 614 517 DC - 8K0 907 379 - 8K0 614 517 WE - 8K0 907 379 BE - 8K0 614 517 FN - 8K0 907 379 CA Numery Sterownikow ABS [1AT] Napęd na Przód - 8K0 614 517 AT - 8K0 907 379 M - 8K0 614 517 BH - 8K0 907 379 R - 8K0 614 517 CB - 8K0 907 379 AC - 8K0 614 517 CK - 8K0 907 379 AG - 8K0 614 517 DM - 8K0 907 379 AM - 8K0 614 517 EB - 8K0 907 379 BD - 8K0 614 517 FM - 8K0 907 379 BT
alvaro Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 gregski - tylko legal bo to trzeba kodować w ASO :gwizdanie:
darecy Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Gregski Wymieniłeś już 1AS na 1AT? ja mam też ten 1AS (ass) jak znajdziesz w jakiejś dobrej cenie daj znać
gregski Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Alvato, dzieki, ze mowisz. Darecki, jeszcze nie, na wiosne zostawilem temat.. Szukajmy razem, nie musze od razu kupic. Jak cos bede widzial to dam znak. Na razie musze w delegacje smignac i firma mi podstawila a4 2.0 tdi .. Oj zupelnie inne auto..
darecy Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 hmm tak się zastanawiam czy trzeba wymienić pompę i sterownik czy sam sterownik o ile nie jest zespolony z pompką Sterownik jest przykręcony do pompy od spodu pompy, a na allegro sprzedają ja ze sterownikiem od 1000- 1500zł http://www.audienthusiasts.com/VagComABS.html tu jest trochę też o tym ale po angielskiemu
wrclaguna Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 Agregat ABS jest zintegrowany razem ze sterownikiem Trzeba pamiętac tez jest to bardzo wrażliwy element na jakiekolwiek uderzenia . Nie jestem pewny na 100% ale jezeli chodzi o Ochrone Komponentu w sterowniku to mam info ze potrzeba tylko LOGIN (kod wejsciowy) Security Access . Pewnie jeszcze kwestia przuczenia VINU i kalibracji wszystkich czujnikow z wiazanych z ABS-em (chyba szesciu )
alvaro Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 wrclaguna ze potrzeba tylko LOGIN (kod wejsciowy) Security Access A znamy go czy nie znamy ??
wrclaguna Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 Znamy go ..... znamy go 61378
alvaro Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Ciekawe jak z przyuczaniem VINu...
wrclaguna Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 Ciekawe jak z przyuczaniem VINu... Jak pisałem wczesniej nie potwierdzone jest na 100% ze nie ma protection component Trza looknąć w sterownik ABSu i sprawdzić kanały Adaptacyjne gdzie moze przucza sie VIN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się