Skocz do zawartości
IGNOROWANY

"Niezdrowy" klekot silnika 2.0 TFSI


FANTOMAS

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem ostatnio w warsztacie gdzie zajmują się silnikami 2.0TFSI, u mnie dosyć głośno klekocze. Facet powiedział, że to norma i nie ma się czym przejmować. Można wymienić łańcuch + napinacz, inne pierdoły - dźwięk ustanie ale po jakimś czasie znowu wróci.
Oczywiście to nie kwestia miesiąca, na pewno dłużej. Moim zdaniem jak ktoś ma pieniądze to niech się w to bawi ale jak nie ma to bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem łańcuszek , napinacz , szklankę i n80 jest o wiele lepiej ale trzeba pamietać ze lekki klekot zawsze zostanie ten silnik tak mam troszeczkę konstukcyjnie jest podobny do diesla wiec z rad te odgłosy ale po wymianie o wiele lepiej .

A co do tych którzy mówią ze to normalne zeby jeździć to odradzam

Widzielem ten silnik z złamanym napinaczem i co za czym idzie trzeba było wałek wymieniać , mniej wiecej zalecana wymiana jest koło 120000km

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszałem na żywo sprawną jednostkę 2.0tfsi i uwierz w żadnym stopniu nie przypomina diesla ,bardzo podobnie do benzyny 1.8t tak bym to porównał..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o dosłownie tylko o to jest jest na wtryskach , i ma lekkie klekotanie syczenie czy jak tam to nazwać

Moja jednostek jest w pełnie sprawna i chodzi jak trzeba po prostu chodzi mi o to ze nigdy nie bedzie brzmiało jak wolnossący

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie napinacza i łańcuszka oraz zaworu N80 (falujące obroty) wszystko działa jak należy. Cisza nastała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i git następny zadowolony kolega z wymiany , a ci co mówią ze ten typ tak ma szczęścia życzę bo bedzie potrzebne

Pozdr

Po wymianie napinacza i łańcuszka oraz zaworu N80 (falujące obroty) wszystko działa jak należy. Cisza nastała.

Ja jeszcze moge dodać od siebie aby przy wymianie sprawdzic stan pierścionków lub wymienic dla świetego spokoju sa one pod pokrywa napinacza i łańcuszka taka duża sprężyna na niej sa 3 pierścionki cos jakby ebonit lubią sie łamać koszt w Aso około 130zl, u mnie rozsypał sie jeden

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i git następny zadowolony kolega z wymiany , a ci co mówią ze ten typ tak ma szczęścia życzę bo bedzie potrzebne

Pozdr

Po wymianie napinacza i łańcuszka oraz zaworu N80 (falujące obroty) wszystko działa jak należy. Cisza nastała.

Ja jeszcze moge dodać od siebie aby przy wymianie sprawdzic stan pierścionków lub wymienic dla świetego spokoju sa one pod pokrywa napinacza i łańcuszka taka duża sprężyna na niej sa 3 pierścionki cos jakby ebonit lubią sie łamać koszt w Aso około 130zl, u mnie rozsypał sie jeden

Mogę prosić NR czesci, też zamierzam profilaktycznie wymienić napinacz komplet gratów już mam to od razu pierścionki bym zmienił też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

06F 109 217 A 1szt.

06D 109 229 B 1szt.

06D 109 281 D 1szt.

N10 196 303 3szt.

06E 127 248 1szt.

06D 109 309 C 1szt.

N10 624 701 3szt.

N10 691 601 1szt.

06D 103 121 B 1szt.

06F 103 483 D 1szt.

06F 103 483 E 1szt.

Tu masz nr części na stronie 5 są zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

06F 109 217 A 1szt.
06D 109 229 B 1szt.
06D 109 281 D 1szt.
N10 196 303 3szt.
06E 127 248 1szt.
06D 109 309 C 1szt.
N10 624 701 3szt.
N10 691 601 1szt.
06D 103 121 B 1szt.
06F 103 483 D 1szt.
06F 103 483 E 1szt.
Tu masz nr części na stronie 5 są zdjęcia.

To już mam, chodiz mi o te pierścienie co kolega Rado83 napisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer pierścionków 06F198107A

Najlepsze jest to ze jak pytasz w Aso o ten element etka pokazuje ze trzeba cała obudowę kupic 2800zl wiec pytaj o numer części

Pozdrawiam

06F 109 217 A 1szt.

06D 109 229 B 1szt.

06D 109 281 D 1szt.

N10 196 303 3szt.

06E 127 248 1szt.

06D 109 309 C 1szt.

N10 624 701 3szt.

N10 691 601 1szt.

06D 103 121 B 1szt.

06F 103 483 D 1szt.

06F 103 483 E 1szt.

Tu masz nr części na stronie 5 są zdjęcia.

To już mam, chodiz mi o te pierścienie co kolega Rado83 napisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer pierścionków 06F198107A

Najlepsze jest to ze jak pytasz w Aso o ten element etka pokazuje ze trzeba cała obudowę kupic 2800zl wiec pytaj o numer części

Pozdrawiam

06F 109 217 A 1szt.

06D 109 229 B 1szt.

06D 109 281 D 1szt.

N10 196 303 3szt.

06E 127 248 1szt.

06D 109 309 C 1szt.

N10 624 701 3szt.

N10 691 601 1szt.

06D 103 121 B 1szt.

06F 103 483 D 1szt.

06F 103 483 E 1szt.

Tu masz nr części na stronie 5 są zdjęcia.

To już mam, chodiz mi o te pierścienie co kolega Rado83 napisał

I ile tego kupić ?? 3 szt ??

Edytowane przez bartekzks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To beda 3 sztuki osobno nie sprzedaja 130 za jet za 3i tam potrzebujesz 3

3 szt. są potrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i git następny zadowolony kolega z wymiany , a ci co mówią ze ten typ tak ma szczęścia życzę bo bedzie potrzebne

Pozdr

Po wymianie napinacza i łańcuszka oraz zaworu N80 (falujące obroty) wszystko działa jak należy. Cisza nastała.

Ja jeszcze moge dodać od siebie aby przy wymianie sprawdzic stan pierścionków lub wymienic dla świetego spokoju sa one pod pokrywa napinacza i łańcuszka taka duża sprężyna na niej sa 3 pierścionki cos jakby ebonit lubią sie łamać koszt w Aso około 130zl, u mnie rozsypał sie jeden

Robiłem to w serwisie BOSCH-a, wymienione zostały także uszczelniacze wałka rozrządu. Raczej wszystko zostało przeglądnięte dodatkowo mam gwarancję bo oni zamawiali części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę osoby które posiadają taki silnik o opinie jak jak właśnie ten chodzi , bo ja nie zbyt się znam , z góry bardzo dziękuję :)

https://youtu.be/Q3S4EraGMkg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Proszę osoby które posiadają taki silnik o opinie jak jak właśnie ten chodzi , bo ja nie zbyt się znam , z góry bardzo dziękuję :)

Pracuje normalnie nie słychać łańcucha,teraz tylko pytanie czy silnik był dobrze rozgrzany czy też nie bo to jest różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastawnik zmiennych faz + łańcuch w najblizszym czasie do wymiany , powinienes to zrobic podczas wymiany rozrządu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastawnik zmiennych faz + łańcuch w najblizszym czasie do wymiany , powinienes to zrobic podczas wymiany rozrządu

Po czym to stwierdzasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...