Skocz do zawartości
IGNOROWANY

"Niezdrowy" klekot silnika 2.0 TFSI


FANTOMAS

Rekomendowane odpowiedzi

Trzy, cztery godzinki myślę, da się zrobić na gotowo, na spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko troche się przejelem ze trzeba jeden Walek rozpinać. Jeszcze tego nie robiłem, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans. Pokrywa i jeden wałek musi być wyciągnięty.

Dlaczego wyciągać te wałki?

Nikt z was nie zapoznał się z Elsą i narzędziem do Blokady wałków w głowicy silnika 2.0FSI/TFSI ??

1397.jpg

Edytowane przez xcentriq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po pierwsze trzeba kupić, a po drugie powodzenia ;-p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po pierwsze trzeba kupić, a po drugie powodzenia ;-p

No to ja zycze powodzenia bez wlSnie tych blokad kolega ma racje jak cos robic to tam jak sie nalezy i odpowiednie narzedzia / sprzet miec a nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież tam żadnej filozofii. Poznaczyc wszystko, ściągnąć, wymienić i założyć. Na spokojnie bez pośpiechu i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu się zgadzam. Pamietam wykłady na temat wymiany rozrządu w 2.8. Tak samo blokada i tak dalej. Tylko pytanie na co mi to jak robię to tylko raz. Rozumiem warsztat ktoremu się to przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko raz... może ale to kosztuje 230 zł, a sprzedać to potem na jakimś warsztacie lub allegro za parę groszy mniej to nie problem. Lepiej blokować wałki jak należy niż mieć problemy z timingiem camshaftu po takiej operacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10818577_1649256691967553_1340763760_n_z

10818846_1649256831967539_1845456599_n_z

ja zakupilem wlasnie auto z zerwanym lancuchem,po remoncie calej glwoicy i reszty tez deko cyka,mam film to go spróbuje dodac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans. Pokrywa i jeden wałek musi być wyciągnięty.

Dlaczego wyciągać te wałki?

Nikt z was nie zapoznał się z Elsą i narzędziem do Blokady wałków w głowicy silnika 2.0FSI/TFSI ??

1397.jpg

Masz jakiś nr tego zestawu.

Mnie tylko zastanawia jak dobrać się do tego łańucha skoro wałki będą zblokowane.

to co pisał kolega o rozpięciu jednego wałka , bardziej mi to odpowiada.

Przecież tam żadnej filozofii. Poznaczyc wszystko, ściągnąć, wymienić i założyć. Na spokojnie bez pośpiechu i tyle.

Myślałem ,że to będzie bardziej proste, rozmawiałem z mechanikiem ,że już raz zmieniali bez blokady i potem było wesoło cały czas wywalał błedy, braku korelacji z czujnikiem.

Dlatego moje pytanie do tych co już to robili.

Czy z blokadą będzie łatwiej to zrobić czy nie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj najprostsza sprawa z blokowaniem wałkow a to jest cały zestaw. Ten czarny trzpień służy do kompresji napinacza metalowe części do blokady napinacza a ten niebieski klucz do zdjęcia łańcucha. To są narzędzia serwisowe do wymiany łańcucha i napinacza a ty się pytasz czy z tym będzie łatwiej.

Poza tym cała instrukcja jest w elsie wkleił bym ale niestety mam kompa na serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj najprostsza sprawa z blokowaniem wałkow a to jest cały zestaw. Ten czarny trzpień służy do kompresji napinacza metalowe części do blokady napinacza a ten niebieski klucz do zdjęcia łańcucha. To są narzędzia serwisowe do wymiany łańcucha i napinacza a ty się pytasz czy z tym będzie łatwiej.

Poza tym cała instrukcja jest w elsie wkleił bym ale niestety mam kompa na serwisie.

Ok dzieki za info , ale masz może nr tego zestawu, bo chciałem zamówić ale potrzebny jest nr.

To może kilka zdjęć byś zrzucił z instrukcji. Byłbym bardzo wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mogę prosić o dokładny komplet częsci uszczelki i wszstko co potrzebne do wymiany tego napinacza i łańcucha :notworthy:

06F 109 217 A 1szt.
06D 109 229 B 1szt.
06D 109 281 D 1szt.
N10 196 303 3szt.
06E 127 248 1szt.
06D 109 309 C 1szt.
N10 624 701 3szt.
N10 691 601 1szt.
06D 103 121 B 1szt.
06F 103 483 D 1szt.
06F 103 483 E 1szt.
cam-chain-tensioner-service-kit-2-0t-fsi
c16e6eaea82fdbadd2d5413b2e1c4304.png
f316d6cd0a72de0a9f64131207bb5095.png
81f95cf8eb24ce266d5b4f1d0e066a02.png
Chyba wszystko w temacie.

A czy muszę wymieniać wariator ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale popychacz chyba nie trzeba wymieniać jak robiłem to 5 tys km temu co nie ??

Tak samo odma skrzyni korbowej/ PCV trzeba wykręcać ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odmę trzeba zdjąć po to jest uszczelka w zestawie, chociaż wiadomo jak się postarasz to dasz radę bez, moim zdaniem szkoda zachodu. Wariator raczej się nie psuje i nie trzeba wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odmy nie trzeba wystarczy rurki odczepić. I całość z pokrywa zejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jak użyć tego klucza do ściągnięcia łańcucha. Ma ktos jakies instrukcje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...