Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wiadomo silnik 1,9 czy to na pompie czy na pompowtryskach jest łatwy w tunnigu, co pewien czas ktos pyta sie co za ile i ile będzie. Postanowiłem zgromadzic informacje w jednym wątku. Decydujac sie na tunnig diesla pamietajcie BOX to ZŁO

Silniki VP

W skrócie

 

Silniki AFN/AVG, w przypadku AHU/1Z jest nieco inaczej na poczatku, trzeba przerobić turbo na wersje z VNT wysterowac układ podcisnien i zmienić kompa na 16bit. W silinkach 90km(poza AHH) jest mniej wydajna pompa wtryskowa z tzw krótką falą, do tego skrzynia biegów jest krótsza od tej montowanej w modelach 110km.

Osiągnięte wyniki są zalezne od stanu motorowni :wink4: Silnik 1Z/AHU z turbiną bez zmiennej geometrii mozna zmodzić w alternatywny sposób, dzieki zastowaniu większego turbo na WG, GT1549S.

AHU+216+GT1549S daje nam pewnie 140-150km

AHU+216+GT1549S+11mm - 150-170km

Można pokombinować z większymi wtryskami, ale wydajność tej turbiny kończy sie na 180km.

 

Więc można to podzielić na poszczególne etapy :wink4:

Seryjny AFN 0-100 robi w 11,5-12s, Q +1s

Etap 1

- program

- wyciecie kata

Wynik - 135-140km 300-320nm

Przyrost - 25-35km 30%

Koszt - 700-1200zł

Przyspieszenie 0/100 - 9,5-10s urywa ok 2s od serii

Etap 2

- zmiana turbo na AWX

- program

- wyciecie kata

Wynik - 140-150km 325nm

Przyrost - max 40km

Przyspieszenie - 9s

koszt - 2tys przy załozeniu że soft kosztuje 1200zł, turbo uzywka 600-700zł

Przykładowy wykres

http://images35.fotosik.pl/69/72b9d3b7c7e44826m.jpg

Mniej wiecej to samo wyjdzie przy zmianie samych wtrysków na 216 zostawiając seryjne turbo.

Etap 2.1

- zmiana turbo na AWX

- wtryski 216(bosio lub Bosch)

- FMIC

- program

- wyciecie kata

- zmiana sprzęgła np AWX 

Wynik 150-160km max 350nm

Przyrost - 40-50km

Przyśpieszenie 8,5-9s

Koszt -3-3,5tys na bide + 500 za sprzegło

program - 1200/turbo - 700/FMIC-800/wtryski- 1000

Przykładowy wykres

http://s1.postimage.org/4kz7mar4r/IMG_0751.jpg

Etap 2,2

- turbo BRD

- wtryski 216(bosio lub Bosch)

- FMIC

- wyciecie kata

- program

- zmiana sprzegła na AWX

Wynik 155-170km

Przyrost - max 60km

Przyspieszenie - 8s (wysokie 7 do zrobienia)

Koszt - ~5tys

turbo - 1200/wtryski - 1000/FMIC - 800/program - 1200/sprzegło - 500 ewentualnie koło dwumasowe 1000

Przykładowy wykres

http://img9.imageshack.us/img9/8076/dscn2466mi.th.jpg

Etap 2,3

to samo co poprzedni tylko wtryski 230

dziesietne sekundy urwie w przyspieszeniu, koszt wiekszy zakupu wtrysków 1100zł

no wiec finalnie ~5tys

Przykładowy wykres

http://img688.imageshack.us/img688/4834/wykresx.th.jpg

Etap2,4

- turbo hybryda/BRD

- wtryski 216(bosio lub Bosch)

- FMIC

- mocniejsze sprzęgło np. AWX

- pompa 11mm

- program

Wynik - 160-175km 350-370nm

Przyrost max 65km

Przyspieszenie 7,5-8s

Koszt- 5-6tys+ 1tys za dwumas

turbo - 1200/wtryski - 1000/FMIC - 800/sprzęgło - 500/pompa(samoróba/używka/przeróbka regeneracja) - 500-1500/ program - 1200

Etap3

- turbo hybryda- BRD

- wtryski 230

- pompa 11mm

- FMIC

- sprzęgło AWX

- program

Wynik 175-190km

Przyśpieszenie 7-7,5s

Przyrost - 80km

Koszt 6,5tys +1tys dwumas

turbo - 1200/wtryski - 1100/FMIC - 800/pompa - 500~1500/sprzegło wzmocnione - 700/program-1200

Przykładowy wykres

http://s14.postimage.org/qv0frll19/wykresik_185_377.jpg

Etap 4

- Pompa 11mm

- Turbo BRD

- Wtryski 260

- Mapsensor 2bar

- FMIC

- program

- wzmocnione sprzegło

Wynik 190-200 400-420nm

Przyrost - 90km

Przyspieszenie ponizej 7s spokojnie

Koszt - 6-7tys

turbo BRD - 1200/ wtryski - 1600/FMIC - 1000(większy)/mapsensor + orurowanie - 500/sprzegło - 700~1000/ program - 1200

Etap 4,1

- pompa wtryskowa 11

- 230/240-tki

- GTB17vk + DP 2,5, wycięty kat(turbo 2,7TDI garret)

- FMIC

- dolot + kolektor dolotowy AWX

- wzmocnione sprzęgło

- wałek SDI z oznaczeniem 38E

- kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju

- wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy

Wynik: 205-220km

http://s8.postimage.org/vk1qoacxt/156689_497036996981220_1866988878_n.jpg

Etap 4,2

- pompa wtryskowa 11 hybrydowa

- 250-tki

- GTB17vk + DP 2,5, wycięty kat(turbo 2,7TDI garret)

- FMIC

- dolot + kolektor dolotowy AWX

- wzmocnione sprzęgło

- wałek SDI z oznaczeniem 38E

- kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju

- wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy

Wynik: 215-225km

http://s8.postimage.org/vk1qoacxt/156689_497036996981220_1866988878_n.jpg

Tu jest kres 17ki, nie ma sensu ładować większych wtrysków pod te turbo

Etap 5 :evil:

Wynik 240-260km - 460nm

- słupek silnika po kompleksowej przeróbce wzmacniajacej min dół od ARL góra z ASV

- Turbo GT2260V z kolektorem customowym

- FMIC z orurowaniem

- wydech 2.5c" z DP 3"

- pompa wtryskowa tzw. "11tka" z dodatkowymi zmianami

- wtryskiwacze z koncówkami Fratelli Bosio Race 0,260

- sportowy filtr powietrza

- duzy MAP-sensor

- mocne sprzegło z kołem jednomasowym

Przyspieszenie: 90% aut objeżdzasz na ulicy

Koszt ponad 10tys

Przykładowy wykres

MR-MOTORS - chiptuning / kompleksowe modyfikacje programowe oraz mechaniczne / warsztat samochodowy /

Etap 5,1

- pompa wtryskowa 11 hybryda

- 260-tki

- GTB20vk + DP 2,5, wycięty kat(turbo 2,7TDI garret)

- FMIC

- dolot + kolektor dolotowy AWX

- wzmocnione sprzęgło

- wałek SDI z oznaczeniem 38E

- kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju

- wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy

Wynik: 220-240km

http://s8.postimage.org/vk1qoacxt/156689_497036996981220_1866988878_n.jpg

Etap 5,2

- pompa wtryskowa 11 hybryda

- 260/270-tki

- GTB22vk + DP 2,5, wycięty kat(turbo 2,7TDI garret)

- FMIC

- dolot + kolektor dolotowy AWX

- wzmocnione sprzęgło

- wałek SDI z oznaczeniem 38E

- kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju

- wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy

Wynik: 230-260km wynik zalezny od kondycji

http://s8.postimage.org/vk1qoacxt/156689_497036996981220_1866988878_n.jpg

Etap 5,3

- pompa wtryskowa 11 hybryda

- silnik hybryda AWX/AGP

- 290-tki

- GTB22vkLR hybryda

- FMIC

- dolot + kolektor dolotowy AWX/hybryda

- wzmocnione sprzęgło/jednomas

- wałek SDI z oznaczeniem 38E

- kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju

- wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy

Wynik: 260-300km

http://s8.postimage.org/vk1qoacxt/156689_497036996981220_1866988878_n.jpg

Są jeszcze wtryski 0,310 na moce 300+, ale trzeba sie liczyc z tym że wtryski firm trzecich zywotność mają kiepską, tak wiec warto po sezonie sprawdzić ich stan. Tyczt sie to wszystkich wtrysków hybrydowych.

 

Inne opcje:

Stage 3

- GTB17

-wtryski 216

-pompa 11mm

-fmic

Wynik: 190/380

Stage 3.1

-GTC1549 177KM/GTD1449

- wtryski -0,230

-pompa 11/hybryda

-fmic

wynik ~ 210KM/400NM

Stage 3.2

-GTB2056

- wtryski 0,260

-pompa11/hybryda

-fmic

Wynik ~250KM/450NM

Stage 3.3

-GTB2060

- wtryski 0,290

- pompa 11/hybryda

-fmic

wynik~ 270KM/500NM

Stage 3.4

- GTB2060

-wtryski 0.310

- pompa 12

-fmic

wynik ~290KM/520nm

Stage 3.5

-GTB2260

-wtryski 0,310

-pompa 11

-fmic

Wynik 310KM/540NM

Stage 3,6

- GTB2265

- wtryski 0,360

- pompa 12

- fmic

Wynik 350KM/600NM

 


Dodatkowe koszty

 

 

Od etapu 2 należało by dodatkowo doliczyc

- zmiana wężyków podcisnienia - koszty max 50zł

- zmiana hamulców na 312 (jarzma od 60zł/szt) tarcze i klocki koszt - 400zł

Cytat
Od czeego szukać

Golf IV 1.8T 180 AUQ / 2.3 170KM AQN / 2.8 204KM AQP AUE BDE

A3 1.8T 180KM AJQ APP ARY AUQ

S3 209KM AMK / APY BAM

Leon 1.8T 180KM APP AUQ / 209KM AMK / 225KM BAM / 2.8 AUE

New Beetle 1.8T 180KM AWP BNU / 2.3 170KM AQN

Toledo 1.8 T APP AUQ / 2.3 170KM AQN

Octavia RS 1.8T 180KM AUQ /

Superb 2.8 193KM AMX / 2.5 TDI 155KM AYM / 163KM BDG

A6 C5 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH do 2002r.

Passat 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH

TT 8N 1.8T 150KM AUM / 163KM BVP / 180KM AJQ APP ARY AUQ / 190KM BVR / 224KM APX BAM / 240KM BFV

- zmiana kolektora ssącego na AWX - koszt 50-150zł w tym flansza do usunięcia EGR

- uszczelki pierdołki i inne srubki dzikie weże - max 150zł

- wskaznik doładowania

- map sensor 2barowy - 90zł końcówka numeru 051C

- dolot pełny z kwasiaka pod map - 300-700zł

- rozrząd - 700-1200zł

- dwumas bądź jednomas

- komputer w przypadku silników z kompem 8bitowym (1Z)

SILNIK 1.9 AHH

 

Modzi sie tak samo jak AFN/AVG z tym że na starcie jest w lepszej sytuacji, ponieważ seryjnie ma pompe 11mm, ale wtryski bardzo słabe, zmieniajac wtryski na te od AFNa, wyniki wychodzi 145-150km :naughty: z wtryskami 216 auto moze osiagnac nawet 170-180km przy zmianie turbo na AWX/BRD i dołozeniu FMIC

MAPSENSOR 51C

Montaż

 

Przeróbka polega na dotoczeniu pierścienia zmienijącego średnice łebka

http://i1246.photobucket.com/albums/gg604/Kowi87/Schematy/DSC_8508__721061405455600800600_zpsb49e0c03.jpghttp://i1246.photobucket.com/albums/gg604/Kowi87/Schematy/340fa10c716cd734gen_zpsa507907d.jpghttp://i1246.photobucket.com/albums/gg604/Kowi87/Schematy/41591a02b8b2551e5d6343f8f7537_zpsf0927761.jpg

pasującym P&P czyjnikiem jest z końcówką 051A, występował w silnika ARL(bora/golf 99-02), w tym przypadku nic nie trzeba przerabiać

Wskazania - wypowiedź Daron7

 
Cytat
Przy seryjnym doładowaniu ASV czyli ~1bar, po założeniu 051C ciśnienie wzrośnie do 1.38bara. Dla seryjnej turbiny ASV/AHF jest to za dużo i zwłaszcza na serii takie zabiegi są kompletnie nie potrzebne bo na większym booście bez większej ilości paliwa auto będzie jechało tak samo a nawet trochę gorzej gdyż większy boost = większa temp powietrza = mniejsza gęstość powietrza = mniej tlenu w powietrzu i nawet mimo większego ciśnienia efektu nie będzie.

W większości 110VP np. taki ASV, nie ważne czy MAF pokaże 950 czy 1000 czy 1200mg/R jest to obojętne, bo już od 950mg/R będzie dozwolona max dawka jaka jest napisana w ograniczniku dymienia.

To że widzisz spadek dawki w 008 w logu - tak jest zbudowana mapa dymienia. Dawka spada wraz ze wzrostem obrotów.

Powtarzam większe wskazania przepływomierza w żadnym wypadku nie ograniczą dawki.

I jeszcze informacja dla wszystkich szukających mocy po zmianie mapa. Przygotujcie się na większe spalanie z tego względu iż kierownice turbo będą mocniej domknięte (będzie wymagane większe ciśnienie bo MAP będzie oszukiwał realne wskazania) przez co zatykamy wydech ...

Na Vagu pokazuje sporo mniejsze wartości bo nie ma przeprowadzonej kalibracji pod 3barowy sensor. Dlatego też nie zalecam jazdy na 3barowcu bez kalibracji, bo turbo będzie więcej dmuchało co może wpłynąć na jego szybsze zużycie/uszkodzenie.

Po sofcie (i jego kalibracji) będzie pokazywał tak samo jak na seryjnym

http://i1246.photobucket.com/albums/gg604/Kowi87/Schematy/138d386171fdaae6772b0b38ad45_zpscb54ee07.png

 


PARE SŁÓW O MODZENIU

 

 

Do wszystkiego trzeba doliczyć robocizne, wiec tunning TDI jest drogi ale przyrost jest adekwatny do wydanych pieniedzy. jesli ktos posiada 1,9 TDI AHU i chce robić moce rzedu 170-180km to naprawde niech przemysli swap silnika na PD 130km, kasa ta sama a baza do modzenia lepsza.

Zamiast FMIC mozna zamontować IC od ALFA ROMEO 164 GTV 2.0 v6 TB, jest wiekszy od seryjnego, po drobnych przeróbkach pasuje w fabryczne miejsce. Nie myślcie że sama zmiana IC coś da, taki zabieg poprawia chłodzenie, normuje posiadana moc, nie daje przyrostu, lecz również pozwala na rozwiniecie wiekszej mocy na załozonych gratach :wink4: Seryjny cooler jest w pewnym momencie ogranicznikiem :whistling:

Niektórzy pewnie by taniej zrobili, ale ja biore pod uwage rezacza który nie ma dojscia do tańszych czesci, nie zna sie z tunerem, nie oszczedza na pierdołach tak jak to Armi ujął, tylko robi tak by było dobrze

armistead napisał:

Ja zakładam, że wszystko robi się z głową.

I jeśli te 230KM wymaga zmiany dołu silnika to trzeba go zmienić.

Dobrze wiesz, że jeśli ktoś się decyduje na modyfikacje mechaniczne to musi zdawać sobie sprawę, że tu nie ma miejsca na oszczędności. Każda pseudo oszczędność prawdopodobnie wyjdzie bokiem.

Bałbym się jechać w daleką trasę "grubo modząc po taniości":

- ee tam sprzegła zmieniać nie trzeba

- po co mi fmic?

- syntetyk? pf szkoda $$, zmieniać olej co 10k km? dobre :polew:

- strojenie? nieee kupię chipa z allegro

- samochód nie jedzie jak seria - trzeba zrobić chipa

- pompa umiera - zrobimy chipa

- zbliża się wymiana rozrządu - szkoda kasy, wymienię tylko pasek :decayed:

etc etc etc :decayed:

Wiadomo mozna sobie FMIC uklepać za 200zł, ale to jest DRUCIARSTWO(no chyba ze sam robisz, sam spawasz i masz szrotowisko), nie trzeba spawac dolotu, mozna kupic pare starych węży gumowych komplet opasek sklepać tak by tylko działało, ALE PO CO? skoro niebawem trzeba będzie tam zajrzeć ponownie, mozna zrobic program za 300zł i taniej bo kolega ogarnia, tylko pytanie na ile ogarnia, póxniej wychodza kwiatki typu przeładowanie, telepanie dwumasem, skaczaca dawka paliwa, najtańsze wtryski z chin, czyli ciagle remonty, a silnik robiony tanim tunningiem jest ciezki dla normalnego mechanika do zdiagnozowania, ponieważ oni w tym zakresie mniej wiedzą i dziwuja po co to wszystko jest zrobione :whistling:

Każda zmiana w silniku wymaga korekty programu, jeżdzenie na wiekszych wtryskach bez korekty nawet seryjnego programu prowadzi do zpaieczenia turbo i łapania trybu awaryjnego. Sama zmiana turbiny bez korekty nie powoduje tego zjawiska lecz nie daje również odczuwalnych róznic w mocy auta, wiec kazda modyfikacja powinna być przestrojona :good:

 


 

Przydatne DIY

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-zamiana-kola-dwumasowgo-kolo-jednomasowe-afn-1z-67213/

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-swap-mocnych-hamulcow-systemu-lucas-280mm-312mm-ate-77558/

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ahu-wymiana-turbiny-ahu-awx-afn-ahh-brd-18854/

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-swap-pompy-wtryskowej-11-nr-seryjny-vag-038-130-107-j-108875/

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-montaz-zewnetrznej-chlodnicy-oleju-mocal-fotoporada-112945/

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-wymiana-turbiny-awx-66045/

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-montaz-wskaznika-doladowania-kratce-nawiewu-103962/

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-swap-silnika-1-9tdi-90ps-ahu-1-9tdi-131ps-avf-skrzyni-6-biegow-61467/

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b5-afn-czyszczenie-wymiana-kolektora-ssacego-82934/

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-fmic-a4-b5-1-9-tdi-afn-1-8t-b6-avj-21809/

 


 

Silniki PD115

 

AJM/ATJ

Przyspieszenie w serii wynosi 10s

Etap 1

- program

- wywalenie kata

Wynik 140-145km 340nm

Przyspieszenie - 9s

Koszt - 700-1200

Etap 2

- zmiana turbiny na AWX

- program

- FMIC(na seryjnym IC to samo do uzyskania)

Wynik 155-160km 370nm

koszt - 2tys

Przykładowy wykres

http://images41.fotosik.pl/244/411c4eaa683756f0m.jpg

Etap 2,1

- zmiana turbiny na AWX

- zmiana popmpowtryskiwaczy na AL

Etap 3

- zmiana turbiny na BRD

- zmiana wtryskiwaczy na AL

- FMIC

- sprzegło

Wynik 210km 400nm

koszt - 5tys

Silniki AWX/AVF

 

W serii 130km pozwala na przyspieszenie w okolicach 10s

Etap1

- program

Wynik: max 175km i 385nm

Koszt: - 700-1200zł

Przyśpieszenie - 8s

Przykładowy wykres

http://s2.postimage.org/9t5svogqd/a4_awx_mod.jpg

Etap2

- turbo BRD

- FMIC

- program

- brak EGR

- DP

- pompki seria

Wynik: max 200km 400nm

Koszt: 3,5tys zł

Turbo BRD - 1200zł, FMIC-500:1500zł, program - 1200

przykładowy wykres

http://s15.postimage.org/a9ttpuw93/wykres_alli.jpg

Etap3

- turbo BRD

- FMIC

- pompowtryski AL

- brak EGR

- program

- DP

Wynik : max 210km 430nm

Koszt: 6tys

turbo BRD - 1200zł, FMIC-500:1500zł, program - 1200, wtryski nowe- 1400-2200(cena u cowboya za komplet)

Przykładowy wykres

http://images41.fotosik.pl/270/2ce912ad91436198m.jpg

Etap 3.1

- turbo GT22

- FMIC

- pompowtryski AL

- brak EGR

- program

- DP

- wzmocnione sprzęgło

Wynik: max 230km 460nm

Cena podobna do poprzedniej konfuguracji

Przykładowy wykres

http://images45.fotosik.pl/451/1f26848c1269dcd0m.jpg

Etap 3.2

- turbo GTB17 (2,7TDI)

- wtryskiwacze AL

- FMIC

Wynik: max 220km

Etap 3.3

- turbo GTD17

- wtryskiwacze AL

- FMIC

Wynik: 230KM

Etap 3.4

- turbo GTB2056

- wtryski AL

- FMIC

Wynik: 230-250KM

Etap 3.5

- turbo GTB 2060

- Wtryski HF50%

- fmic

Wynik: 260KM

Etap 3,6

- turbo GTB2260vklr

- wtryski HF50%

-fmic

Wynik ~270KM

Etap 3.7

- GTB2060

- wtryski HF100%

- fmic

Wynik: 280-290KM

Etap 3.8

GTB2260

- wtryski HF100%

- fmic

Wynik: 300-320KM

Etap 3.9

- GTD2060

-wtryski HF100%

-fmic

Wynik: 300-320KM

Etap 3.10

GTB22VKLR

- wtryski HF120%

-fmic

Wynik: 320-330KM

Etap. 3.11

- GTB2265

- wtryski HF120%

-fmic

Wynik: 350KM

 

Numery pompowtryskiwaczy

 

Są to numery pasujace na podmiane z 038 130 073 AL

038 130 073 AA - 0414720039/041 472 0039

038 130 073 AB - 0414720028/041 472 0028

038 130 073 G - 0414720021/041 4720 021

038 130 079 B - 0414720013/041 4720 013

ALki nie ma, ale zaraz sie dogrzebie

AL to 0414720039(PD150)

BN to 0414720313 (PD90)

BA to 0414720201(PD130)

F to 0414720007(PD115)

AJ to 0414720037(PD105)

AG to 0414720215(PD90&105)

AH to 0414720036(PD 115)

AK to 0414720038(PD115)

BC to 0414720222(PD136)

BK to 2.0TDI(PD140)

BQ to 0414720312(PD140)

G to 0414720404(PD136)

BP to (PD80)

AR to 0414720204(PD130)

AP to 0414720221(SDI)

 


 

Przydatne linki DIY

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-turbosprezarka-gtb1756vk-1-9-tdi-197070/

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b6-awx-fmic-1-9tdi-awx-board-162710/

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b6-avf-pompowtryskiwacze-bq-vs-al-226957/

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-ajm-koncepcja-dlubniecie-parcha-26724/

oferta pompowtryskiwaczy

NOWE CENY ! Pompowtryski PD / Wtryski VP - 216 stki, Race 783... - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

Każda ingerencja w mechanikę wymaga korekty softu!

Spalanie po modyfikacjach mechanicznych nie spadanie wzgledem tego co było w serii, wzrost spalania nie zrujnuje kieszeni! takze nie zdziwcie sie że spalanie bedzie na poziomie 6-8l

Przyrost mocy jest przyrostem szacowanym (+/-). Pisząc ten watek przejrzałem naprawde sporo wykresów, podane przeze mnie moce nie są wyssane z palca, lecz podparte wykresami cenionych tunerów.Jesli ktoś twierdzi że da sie wiecej na takiej konfiguracji niech podeprze sie przynajmniej dwoma wykresami z róznych hamowni 2 innych projektów, najlepiej na podstawie wymienionych hamowni, wtedy pomiar mocy bedzie adekwatny do reszty:hi:

Projektów przybywa, wiec niebawem update wątku

 


 

PROGRAM vs. BOX by Mapi

seria+BOX

http://s1.postimage.org/42zchuhq3/s_seriabox.jpg

seria +program

http://s9.postimage.org/qtz8ifxgb/s_seriaprogram.jpg

zestawienie

http://s8.postimage.org/gwfwd3oqp/s_zestawienie.jpg

Są nowe warte uwagi turbiny

GTD1449 wydajność na 200km

GTD1752vrk wydajność na 230km

 

Edytowane przez Kowi87
  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiesic go! :decayed: Kowi dobra robota! Na pewno wielu ludziom pomoze rozwiazac dylemat: co dalej. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:good: :good: :good: Wszystko się rozjaśniło :kox: W przyszłości takie mody w moim AFN-ie na pewno będą miały miejsce :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakiś wykres dla ASV z:

+pompa hybryda 10/11

+turbina ASZ

+program

Ile można by zyskać? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakiś wykres dla ASV z:

+pompa hybryda 10/11

+turbina ASZ

+program

Ile można by zyskać? :naughty:

a asv od afn i turbo awx czym sie rozni?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym, że nie ma takiego zestawienia.

ASV ma w serii większe wtryski.

Chodzi mi o konkretnie zestawienie tego co napisałem.

+pompa hybryda 10/11

+turbina ASZ

+program

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASV ma to samo, tylko że cisnienie większe ustawione :wink4: wykreśy są na forum octavii według google, ale tam nie mam konta :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a jak powinniśmy zacząć sprawdzanie stanu zdrowia i kondycji naszej motorowni ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a jak powinniśmy zacząć sprawdzanie stanu zdrowia i kondycji naszej motorowni ?

tuner przed rozpoczęciem jakichkolwiek modyfikacji w sofcie powinien przeprowadzić diagnostykę :wink4:

zazwyczaj cena takiej operacji jest wliczona w ogólny koszt chipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam 1,9 AFN 110 koni IC dołożony, remont kompletny silnika ,skrzyna 6 z 2.5Tdi interesuje mnie :

- zmiana turbo na AWX

- program

- wyciecie kata --------- - to nie wiem co oznacza >?

Chciał bym mieć kopa i małe spalanie mocy tak koło 125 - 140 kucy ale jak to będzie ze spalaniem dużo wzrasta po programie i turbie AWX jak ktoś się oriętuję proszę o info pozdro ??? :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam program spelni Twoje oczekiwania. Po normalnym programie spalanie nie wzrasta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko mechanik mówi że turbo mam na wymarciu i będzie trzeba wymienić więc poco wkłądać seryjne jak można turbo na AWX wsadzić :) a chcę zmniejszyć spalanie i mieć lepszą dynamikę po to też wsadziłem skrzynie 6 z 2,5 tdi :)

Dzięki za wyjaśnienie tego kata :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...