Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

dzięki Kowi takiej informacji potrzebowałem.

a jeszcze coś takiego co myślicie o turbo awx tylko ze środkiem od arl-a?

to w dalszym ciagu mała piczka tylko ze rozwiercona ...

lepiej BRD/CAHA/GTB17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, aczkolwiek jeśli miałbym wybrać z tych 3 to chyba brd jedyne pasuje p&p? wszystko fajnie ale liczyłem na to ze moje wtryski 216 podolaja a tu zas zanosi sie na wydatki hehe. 216 starczaja do jakich mocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, aczkolwiek jeśli miałbym wybrać z tych 3 to chyba brd jedyne pasuje p&p? wszystko fajnie ale liczyłem na to ze moje wtryski 216 podolaja a tu zas zanosi sie na wydatki hehe. 216 starczaja do jakich mocy?

W zestawieniu z gtb17 i wałkiem ~190 do ugrania, ale wtryski musza być w super kondycji, ale 230ki są rozsądniejsze w tym miejscu pod takie turbo.

Jak nie kupiłeś BRD, to dobrze przemyśl inne turbo za podobny hajs, z 10 postów wcześniej napisałem co trzeba było kupic by podłączyć GTB w VP B5, w PD bedzie podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki będę myślał intensywnie haha :)

panowie mam kolejne pytanie :D dotyczy mapsensora ten z końcówką 051c to jest od awx/avf? Z tego co kowi pisał potrzeba jakiegoś pierścienia żeby zamontować w miejsce Starego. ktoś coś wie gdzie takowy można kupić? Z góry dzięki :hi:

Edytowane przez Lolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup 51A, jest P&P, to mapsensor starego typu, mam taki u siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup 51A, jest P&P, to mapsensor starego typu, mam taki u siebie

rozumiem ze wtyczka też jest p&P?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całosć jest P&P, jakie to P&P jak cos by nie pasowało :decayed:

3_bar_map_a_number__87686.1405452457.800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja :D to zdjęcie masz z jakiegoś ogłoszenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj go w ARLach z początków produkcji, póżniej został zastąpiony 051C który juz wymaga przeróbki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakis zamiennik i do tego 2 całkiem innych modeli... Najlepiej kup używke z jakiegos demontazu, bo po numerze na alegro raczej tego nie znajdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orientuje się ktoś ile można uzyskać na wtryskach 0.185 + turbo gt1549 w silniku ahu? dzięki za odpowiedź :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całosć jest P&P, jakie to P&P jak cos by nie pasowało :decayed:

3_bar_map_a_number__87686.1405452457.800

na mały dolot, taki czujnik ma inne wejście i trzeba robić tulejkę dystansową pod o ringi. Inaczej, na miejsce małego, nie wsadzisz p&p map sensora na większe doładowanie. Przychodziłem ten temat u siebie, też miałem zaskoczenie. Ale każdy tokarz Ci to dorobi, jeżeli mu to opiszesz. Ewentualnie przerobisz cały układ dolotowy - kolektor-icek.

Ktoś pisał o icka o rdzeniu 550. Musisz delikatnie podszlifować dolne mocowania halogenów, jednak na pozostałych śrubach i tak zachowasz ich sztywność. Ostatnio dokroiłem dla siebie nowy zderzak z spryskami, wszystko siada. Tylko że Ja u siebie strone kierowcy mam rozwiązaną z wyjściem na kolanku redukcyjnym. A strone pasażera na kolanku z kwasówki, gdzie silikon jest jedynie łącznikiem. Bardzo dużo zależy na jakiej wysokości umiejscowisz tego ICka, ja już robiłem na równi z pozostałymi chłodnicami. Po tym jak poprzednika z mercedesa, rozerwałem o krawężnik.

Lepsze pytanie, czy ktoś ma głowice z rozwierconymi kanałami wykonaną dobrze w PD?

Czy turbosprężarkę GTB2260VKRL obracacie, czy mieści się obok podłożnicy po przerobieniu?

Kto przerabiał temat odprężenia w PD?

Edytowane przez DaveDaveDave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całosć jest P&P, jakie to P&P jak cos by nie pasowało :decayed:

3_bar_map_a_number__87686.1405452457.800

na mały dolot, taki czujnik ma inne wejście i trzeba robić tulejkę dystansową pod o ringi. Inaczej, na miejsce małego, nie wsadzisz p&p map sensora na większe doładowanie. Przychodziłem ten temat u siebie, też miałem zaskoczenie. Ale każdy tokarz Ci to dorobi, jeżeli mu to opiszesz. Ewentualnie przerobisz cały układ dolotowy - kolektor-icek.

P&P siada mapsensor 051A, jest starego typu i pasuje do dolotu w B5 na podmiane.

Tulejki trzeba robić w przypadku zakupu 051C

Temat o montazu GTB masz w osobnym wątku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całosć jest P&P, jakie to P&P jak cos by nie pasowało :decayed:

3_bar_map_a_number__87686.1405452457.800

na mały dolot, taki czujnik ma inne wejście i trzeba robić tulejkę dystansową pod o ringi. Inaczej, na miejsce małego, nie wsadzisz p&p map sensora na większe doładowanie. Przychodziłem ten temat u siebie, też miałem zaskoczenie. Ale każdy tokarz Ci to dorobi, jeżeli mu to opiszesz. Ewentualnie przerobisz cały układ dolotowy - kolektor-icek.

P&P siada mapsensor 051A, jest starego typu i pasuje do dolotu w B5 na podmiane.

Tulejki trzeba robić w przypadku zakupu 051C

Temat o montazu GTB masz w osobnym wątku :wink:

a to dzięki kolego, następnym razem będę pamiętał. Ale będę wdzięczny za linki, bo coś znaleźć nie mogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Śledzę wątek i postanowiłem po ładnych paru latach gonienia ożywić swojego AWXa. Na razie jest serią, turbo zdrowe, sprzęgło ma może ze 30kkm, pompki ori ale mogą juz po mału odchodzić do krainy wiecznych łowów. I tu pytanie do madrzejszych glow, czy najpierw sam program plus ew. katalizator/egr out i obserwacja jak motor to znosi, czy od razu fmic + BRD + wirus i ew. sprzęgło do obicia? I gdzie w okolicy Krk/małopolski ktoś ogarnięty pomoże z zabiegiem, doradzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile więcej wytrzyma słupek silnika ASZ/ARL od AWX/AVF? Natknął się ktoś na jakieś fajne zdjęcia albo porównanie? Nie miałem okazji porównać obu konstrukcji a zastanawiam sie czy warto się bawić z michą i smokiem :) Celuje w 200+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :) Pacjent 1.9 avf Q 6 biegow. jest wirus na jakies 170km, ale postanowilem troche sie pobawic. na dniach zmienie ic na wiekszy centralny ( chyba ze lepiej podpiac drugi z prawej jak tak to z czego i co bym potrzebowal ewentualnie :) ) turbo seria bankowo trzeba by wymienic pytanie na jakie chcialbym uzyskac cos okolo 220km. pompki jak dobrze pamietam AR. no i mam do wymiany sprzeglo wiec co zalozyc zeby juz tam nie zagladac i zeby wytrzymywalo przyrost mocy. Dzieki wielkie za inf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...