Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Bez kitu ale troche bardzo windujecie tu ceny.

Wsio zalezy jak sie chce to zrobic.

Jak stac kogos to niech da komus zarobic i jest ok.

Ale samemu nie ma z tym roboty i czlowiek sobie poradzi nawet malo kumaty.

Ja kupilem amelinium,pocialem w robicie na pile dwa kolanka jedno 90 drugie 45 st.

Dalem flaszke za zlutowanie tego,za rury dalem moze 50zl.

Opaski od sida wyszly z 40zl.

Redukcje  ok 80 zl i Fmic ok 150zl.

Fakt halo poszly w obstawke ale szkla sie ostaly.

Takze mozna policzyc spawanie drozej ale to sa dwa polaczenia max 50zl wyjda.

Mysle ze w 500 lekko idzie sie zamnkac jak sie chce...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, szafa napisał:
17 godzin temu, boguc napisał:
Dzięki za odp i wyliczenie wstępnych kosztów emoji4.png
Myślę że jak już będę robił to zajadę do Lbl i oddam chłopakom niech robią to profi, bo jak ja zacznę to kompletować, jeździć po spawaczach itp to tyle czasu stracę że jedno w drugie wejdzie, a i tak nie wyjdzie pewnie tak jak powinno emoji4.png

Dokładnie, jeśli nie masz czasu i możliwości to lepiej dać komuś kumatemu, tylko nie dawaj pierwszemu lepszemu jak ja zrobiłem bo koniec końców kosztowało mnie to 2 razy tyle czasu i nerwów :/

Odezwał się gość z firmy M-Race z Lublina i u niego myślę wstawiać.
https://www.facebook.com/mracepl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, wesz82 napisał:

Bez kitu ale troche bardzo windujecie tu ceny.

Wsio zalezy jak sie chce to zrobic.

Jak stac kogos to niech da komus zarobic i jest ok.

Ale samemu nie ma z tym roboty i czlowiek sobie poradzi nawet malo kumaty.

Ja kupilem amelinium,pocialem w robicie na pile dwa kolanka jedno 90 drugie 45 st.

Dalem flaszke za zlutowanie tego,za rury dalem moze 50zl.

Opaski od sida wyszly z 40zl.

Redukcje  ok 80 zl i Fmic ok 150zl.

Fakt halo poszly w obstawke ale szkla sie ostaly.

Takze mozna policzyc spawanie drozej ale to sa dwa polaczenia max 50zl wyjda.

Mysle ze w 500 lekko idzie sie zamnkac jak sie chce...

 

Fmic za 150zł ?
Mówisz o używce rozumiem, bo nowe 140/180 to tak ok. 300-350zł.
Też bym się nie pogniewał jak by mi ktoś to za flaszkę pospawał ;)
Ale oddając do warsztatu to trzeba rozłożyć/złożyć auto + spawanie + materiał i liczę się z tym że musi to kosztować, chciałem się zorientować tylko czy wlaśnie cena 1500zł to jest taka norma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko zalezy od tego w jaki sposób będziesz budował dolot, czyli jak długie orurowanie zrobisz, spawów jest wiecej niz dwa 

21686446_1419751394761360_74630967331281

21616376_1419751434761356_72176934851108

To jest projekt dolotu robiony przeze mnie dla b5, widać w nim czego ile potrzeba mniej wiecej. Aktualnie robie drugi raz orurowanie(wizualnie ładniejsze - poprzednie było klejone migiem). Na alegro kupiłem 8szt kolanek hamburskich kwasoodpornych po 16,50/szt, do tego 2mb prostej rury, cenowo kosztowało mnie 250zł. na oko jest 8 miejsc do spawu + naspawanie obwódek na zakończenia pod silikon. 

Jesli praca miała by polegać na skręcaniu kształtek alu z kształtkami silkonowymi w życiu bym za to nie zapłacił 1500zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość który rzucił cenę 1500zł robi to z kwasówki tak aby było jak najmniej łączeń.
Przy fmic 180 pisał mi że halogeny zostają na swoim miejscu.
Przykładowe jego prace wyglądają tak:910a9714c4b77.jpg410b7b2fee200.jpg

Edytowane przez boguc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje pierścieni blokujących łączenia na końcach tego orurowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Kowi87 napisał:

Brakuje pierścieni blokujących łączenia na końcach tego orurowania.

Chodzi o to żeby sylikony nie pospadały ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, wesz82 napisał:

Łi:wink:

Moze frezuje na okolo bo tez znam taka szkole.

u mnie frezowane :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rrrudy25 napisał:

Raczej toczoneemoji6.png,chopcy

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Raczej nie inaczej:lol1:

Czepiasz sie ale juz wiadomo ocb no ale wiadomo zawod zobowiazuje:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, boguc napisał:

Chodzi o to żeby sylikony nie pospadały ?

tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.11.2017 o 15:44, Kowi87 napisał:

tak

Takie zakończenia robi ten Ziomek.

Rant ma 5mm wysokosci, na zdjęciu rura 78mm.

Przy okazji jak pisze z różnymi firmami, jedna firma od razu robi wspawanie klapy gaszenia do kolektora ssacego, warto ?

Koszt +200zl z tym że auto musi stać ok tygodnia u nich :-/

received_1532563470112543.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, boguc napisał:

Takie zakończenia robi ten Ziomek.

Rant ma 5mm wysokosci, na zdjęciu rura 78mm.

Przy okazji jak pisze z różnymi firmami, jedna firma od razu robi wspawanie klapy gaszenia do kolektora ssacego, warto ?

Koszt +200zl z tym że auto musi stać ok tygodnia u nich :-/

received_1532563470112543.jpeg

Robota wizualnie bardo ładna, ale podobny efekt można uzyskać poprostu "smarkajac" po obwodzie punktowo i tez funkcje kołnieża spełni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie o tych klapach w kolektorze ? Bo tu za 1500 ziomek nawet nie słyszał że coś takiego się robi.

Warto wywalać EGR ?

dodam że nowy wsadzany był 65tys temu.

Edytowane przez boguc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapa gasząca którą ktoś chcę Ci wspawać w dolot teraz masz zintegrowaną w EGR własnie , jesli go usuniesz pozbawisz też dolot klapy gaszącej  która się przydaje , silnik miękko gaśnie oraz w razie rozbiegania sie silnika zamknie dopływ doładowanego powietrza :-) 

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, danielstol napisał:

Klapa gasząca którą ktoś chcę Ci wspawać w dolot teraz masz zintegrowaną w EGR własnie , jesli go usuniesz pozbawisz też dolot klapy gaszącej  która się przydaje , silnik miękko gaśnie oraz w razie rozbiegania sie silnika zamknie dopływ doładowanego powietrza :-) 

Rozumiem że teraz jest w EGR, wywalenie egr zaproponowali mi w customgarage + właśnie wspawanie klap w dolot.
Teraz tylko co daje wywalenie EGR jeśli póki co wszystko jest z tym ok  :)
Fajnie tam auto ogarniają , tylko największym problemem jest zostawienie auta na tydzień u nich :/
Ceny podobne jak u ziomka z Lublina który zrobi mi to w weekend.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam wszystkich modzących na nowa grupę FB TDI MOTORSPORT POLSKA

https://www.facebook.com/groups/1997220653854418/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, majster nadarzył mi się klient na moje turbo AWX i kombinuje czy by nie dołożyć parę groszy i coś większego nie włożyć.

Teraz rozkmina bo po głowie chodzi mi GTB20  z tym że tu cena to już około 1500. Albo BRD z b7.

Widzę że z BRD nie będzie problemu przy kupnie ale czy podejdzie bez kombinacji czy trzeba coś przerabiać?

A może jest na forum jakiś szpec od turbo który by mi coś ogarnął?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...