Wojciech1986 0 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Witam mam taki problem otóż zaczeła mi rosnąć temperatura silnika a mianowicie wąż od bloku ten do chłodnicy od góry jest gorący a dolny od termostatu zimny termostat został wymieniony ale dalej to samo raz jest ogrzewanie w środku a raz go nie ma pompa wodna została wymieniona w układzie został sprawdzony CO2 i też jest ok auto nie kopci ani nie ma płynu w oleju Co to może być bo normalnie nie mam juz siły do tego auta dodam jeszcze że była zatkana kryza w zbiorniczku ale jest już odetkana i korek też został wymieniony dodam jeszcze że wyrzuca płyn przez zbiorniczek wyrównawczy POMOCY!!!! mechanicy rozkładają ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Zle odpowietrzony układ chłodzenia. Wbrew opiniom , nie jest to takie proste w R4 TDI ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktuś 2 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 poluzuj opaskę na przewodzie gumowym powrotu z nagrzewnicy( na środku komory pod wycieraczkami) zsuń przewód trochę, aż zobaczysz otwór na kolbie ty obserwuj, a kolega niech gazuje i to zdrowo i niech zdrowo wypcha powietrze z układu jak zacznie już ostro sikać płynem, nasuń gumowy przewód i dokręć opaskę uzupełnij płyn w zbiorniczku :th: jak to nie pomoże, to może przedmuchanie arterii pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 osobiscie jestem za uniesieniem zbiorniczka wyrownawczego, podczas odpowietrzania.i odpowietrzaniem przy wylaczonym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Ja jestem za metodą dynamiczną, czyli bańka z płynem obok i jazda w trasę Jak się termostat uchyla, wysiadamy i dolewamy. Tak aż do skutku. Efekt nie raz , nie dwa - murowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 bez zsuwania weza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Bez. Odpowietrzałem zawsze w ten sposób i 1Z i AFN i inne ścierwa z tego gatunku i zawsze w ten sposób. Gazowanie silnika na postoju nie jest dlań zdrowe i dlatego odradzam ten wariant ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech1986 0 Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Problem jest dalej układ był odpowietrzany powiem tak jest mały obieg ale nie ma dużego moze termostat jest kicha wyciagnego i wsadze do goracej wody Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 a na jaki termostat wymieniony zostal stary - ORI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech1986 0 Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 nie ori tylko jakas podruba za 40zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 nie ori tylko jakas podruba za 40zł I to prawdopodobnie bedzie przyczyna,gó....any termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 nie ori tylko jakas podruba za 40zł a my tu sie silimy na madrosci. termostat tylko ORI. i od razu policz o ile jest drozsza wymiana termostatu, chcac zaoszczedzic kupujac nieoryginalne czesci ostatecnzie przeplacasz. pamietaj ze zlanego plynu chlodzacego nie uzywa sie juz ponownie... to tez koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech1986 0 Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 ori termostat tylko 115 a sam sobie go wymienię bo mam warsztat elektryczny wiec tego nie liczę a co myślicie o korku od płynu też mam podrube za 8 zł??[br]Dopisany: 28 Marzec 2008, 17:49 _________________________________________________a jak termostat powinien sie szeroko otworzyć bo mój otwiera się na 6 mm a nie wiem ile powinien?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voxan69 0 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Ja kupiłem w tamtym tygodniu w Rzeszowie w salonie vw ori termostat za 84 pln + 4 pln za oring. :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klima 1 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 pamietaj ze zlanego plynu chlodzacego nie uzywa sie juz ponownie... to tez koszty dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech1986 0 Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 powiedzcie mi czy były dwa rodzaje pomp wodnych chodzących w prawo lub w lewo czy to ma jakąś róznice Dzięki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się