Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Multitronic przełożenia N i P


HiRide

Rekomendowane odpowiedzi

Prosze doradzcie mi na jakim przelozeniu powinienem zapalac silnik -na N czy na P ?Tak samo na jakim powinienem gasic :mysli:Kolega ma automat ale to tiptronic w mercu i mowi ze to obojetne czy gasze na N albo P.Gdyby tak bylo to wystarczylo by jedno polozenie neutralne a ze sa dwa to uzywa sie w okreslonych warunkach.achodzi pytanie,jakich warunkach ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko i wylacznie P. Oczywiscie skrzynia nie umrze od tego ze zgasisz silnik na N ale ze wzgledow bezpieczenstwa nie praktykuj tego. N sluzy zasadniczo do tego aby dalo sie przelaczyc miedzy R a D oraz do umozliwienia wciaganiecia na lawete :kox::naughty:

Poczytaj sobie forum www.automat.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko i wylacznie P. Oczywiscie skrzynia nie umrze od tego ze zgasisz silnik na N ale ze wzgledow bezpieczenstwa nie praktykuj tego. N sluzy zasadniczo do tego aby dalo sie przelaczyc miedzy R a D oraz do umozliwienia wciaganiecia na lawete :kox::naughty:

Poczytaj sobie forum www.automat.pl

dzieki wielkie za jasnai konkretna odpowiedz :notworthy: :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...