Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czy to na pewno N75 ?


taktuś

Rekomendowane odpowiedzi

Po wymianie rozrządu w grudniu, również turbina poszła na stół i były czyszczone kierownice

przed hamowaniem sprawdziłem szczelność dolotu, na łączniku gumowym przy wejściu do kolektora była mała nieszczelność- wymieniłem łącznik

filtr paliwa i powietrza nowy

wężyki podciśnieniowe- stan ok

więc czemu tak raptownie traci koniki przy 3500 rpm

czy wchodzi w tryb awaryjny? czy według Was to N75 zwariował? a może to kat, którego wciąż mam?

nie mam na razie możliwości podpięcia vaga

wykres z dziś:

94fc4303df54789a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie rozrządu w grudniu, również turbina poszła na stół i były czyszczone kierownice

przed hamowaniem sprawdziłem szczelność dolotu, na łączniku gumowym przy wejściu do kolektora była mała nieszczelność- wymieniłem łącznik

filtr paliwa i powietrza nowy

wężyki podciśnieniowe- stan ok

więc czemu tak raptownie traci koniki przy 3500 rpm

czy wchodzi w tryb awaryjny? czy według Was to N75 zwariował? a może to kat, którego wciąż mam?

nie mam na razie możliwości podpięcia vaga

wykres z dziś:

94fc4303df54789a.jpg

bez logów nie odpowiemy ci za duzo :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos sie zesrało .... ale bez wyroczni w postaci logow ciezko cos powiedziec ....

taktus wiesz ze dalsze gdybanie nie ma sensu ... :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by się pokusić o diagnozę bez logów...

ale z logami będzie _prawie_ wsio jasne ;)

najprawdopodobniej ECU wykrywa przeładowanie przy 3000rpm i próbuję zbić ciśnienie, ale z powodu zapieczonych kierownic, mieszka albo n75 mu to nie wychodzi... w takim wypadku po jakimś zadanym czasie sterownik zamyka kierownice na dobre, jeżeli się uda to ciśnienie spada do 1000mbar i niema notlauf'a, a jeżeli nie to notlauf.

nie odczuwasz w czasie jazdy z pedałem w podłodze falowania mocy silnika ? czy puszczenie i dodanie gazu nie pomaga ?

u mnie takie kwiatki powodował przycinający się siłownik turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

on niema sondy za katem(ani przed)... kata pewnie tez już niema

kata jeszcze mam

spróbuję podmienić N75, poszukam też vaga

turbinę czyściłem niedawno, załamka jakbym miał ją jeszcze raz wyciągać :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do regeneracji jeszcze daleko ;d

1 sprawdź czy masz szczelny EGR

2 sprawdź czy z siłownikiem sterującym kierownicami wszystko w porządku

3 sprawdź instalację podciśnienia i vacuum pompe

no i gdzie robiłeś chip'a... może tuner d*py dał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xavier jak sprawdzić siłownik sterujący kierownicami, ????????

Najlepiej miec jakas elektryczna vacuum pompe i sprawdzic przy jej pomocy czy silownik pracuje rowno bez zadnych potkniec szarpniec itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...