Norbi 1 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Czasami, ale tylko czasami wskazania są prawidłowe, w większości przypadków temp jest non stop zaniżana i pokazywana w z goła kosmicznych wartościach. Idzie lato a jak wiadomo kiedy pokazuje temp. ujemną, to klimką się nie pocieszę. Jakieś sugestje co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 wg mnie to wina czujnika temperatury. po wymianie powinno byc ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 wg mnie to wina czujnika temperatury. po wymianie powinno byc ok. Czujnik wymieniony, usterka pozostaje nadal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Czujnik wymieniony, usterka pozostaje nadal. Trzeba by sprawdzić VAGiem czy czujniki dobrze mierzą i skonfrontować to ze wskazaniem na desce - może coś się stało z samym wskaźnikiem na desce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Kabelek sie przytarł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj82 0 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Ja miałem w VW podobno sytuację i też pokazywało że czujnik, tylko jak się póżniej okazało czujmiki były dwa, po wymianie drugiego wsio wparjatku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Z przetarciem kabelka raczej słaba sprawa, zaraz jak czujnik łączy się wtyczką z gniazdem dalej przewod wchodzi w wiązkę zaizolowaną i to raczej wyklucza przetarcie, choć nie na pewno, a kurva się tam dostać, żeby sprawdzić cała trase w wiązce... rzecz niewykolnalna, chyba ze na spocie silnik wytargamy. Co do Vaga to Wtorek nam odpowie kaj82 co do możliwości wystepowania drugiego czujnika to mnie zadziwiłeś, nic takiego wczesniej nie słyszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Mi sie kiedyś przetarł kabelek przy samym czujniku , pokazywał jakieś -30 i inne głupoty. Można sprawdzić miernikiem ciągłość przewodu tylko uj wie gdzie on dochodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Podobno dochodzi w okolice lub do samej deski licznikowej, ale jak sprawdzuisz jak w tą stronę obwód się nie zamyka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 zwierasz przewod do masy od strony czujnika i mierzysz omomierzem pomiedzy koncowka od strony licznika a masa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 zwierasz przewod do masy od strony czujnika i mierzysz omomierzem pomiedzy koncowka od strony licznika a masa Wszystko ok, tylko które to przewody przy liczniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się