czeslaw555 0 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Mam problem mam A4 1,9TDI ale w automacie , drży mi kasta ale gdy mam załaczyny bieg np."D" lub "R" i tylko gdy stoję np. na światłach ,różnica drgań między "D" a "P" lub "N" jest dosyć duża, drży najbardziej przy ustwieniach do jazdy "R" lub "D"(1,2,3 też) , wymieniłem poduchy i trochę się zmniejszyły drgania , na VAG-u żadnych błędów wszystko OK ,chciałem sprawdzić jeszcze raz poduchy ale od paru dni zrobiło się znacznie cieplej w ciągu dnia i zauważyłem nowe objawy .Gdy temp. na dworze jest ok 13 stopni ,różnicy w drganiach praktycznie nie ma czy to "D"N"P" tzn. obojętnie co włączę praktycznie b.mało drży,natomiast gdy jadę wieczorem i temp. zewn.jest np.5 stopni i niżej to wracją drgania i różnica jest zancząco spora. Gdzie szukać? co to może być macie jakieś sugestie ?Czytałem posty ale nie trafiłem na podobny przypadek ,jak i w swoim dość długim doświadczeniu kierowcy czegoś takiego nie miałem, ale z automatem mam pierwszy raz do czynienia . * prefix sklada sie z oznaczenia nadwozia oraz kodu silnika, (prefix poprawiony) [Musashi] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier 0 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 a jak odpalasz rano autko na zimnie, to nie pływają Ci przez chwilę obroty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeslaw555 0 Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 no własnie żę nic sie nie dzieje ,po za tym objawem co opisuje wszystko jest OK ,odpala b.ładnie ,nie dymi ,pracuje równo .Drgania pojawiają się dopiero tak jak to opisuję wyżej.Ni wiem co do tego ma temp.otoczenia .Dzisiaj mam byc b.ciepło zobaczę jak będzie dzisiaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekopl 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam, przyłączam się do pytania z tymże u mnie jest tak że D,3,2,1 drgania występują,a z kolei P,R,N, drgania słabną, drgania występują przeważnie przy rozgrzanym silniku 90st. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 jedno co mozna poradzic, to zeby sprawdzic poziom oleju w skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit1 0 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 witam! pozwole sie podłaczyc do tematu, mam podobne objawy w moim audi(automat) z tym, ze drgania wystepuja pomiedzy 50-60km/h i 70-80km/h olej w skrzyni jest ok bo niedawno przeszła remont a drgania pozostały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleeju 0 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 mam te same objawy co kolega Pit1 z tydzien jade na wymiane oleju w skrzyni poduchy juz wymienilem od skrzyni i silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 jednak lepiej zajrzeć do tego oleju - sprawdzanie poziomu mamy omówione dokładnie w jednym z wątków;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYCHA 1 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Tak sobie myślę że warto by było sprawdzić poduchy skrzyni i przy okazji poduchy silnika. Jakie masz obroty jak stoisz na światłach (stopie)? Myśl 2, serwo pracuje na stopie może w nim trzeba szukać przyczyny. Opis dokładniej usterkę, szerszy opis co drży i jak co słychać a jak jest na 1,2,3 ? Pozdawia SZYCHA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnyGT 0 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Witam, U mnie jest to samo. We wszystkich B5 ,diesel ,benzyna jakie widziałem było to samo. Przy D lub R masz poprostu wrzucony bieg i auto chce jechać, a trzymasz je na hamulcu. Co do temperatury zewnętrznej - olej zmienia gęstość. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marm75 0 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Mam problem mam A4 1,9TDI ale w automacie , drży mi kasta ale gdy mam załaczyny bieg np."D" lub "R" i tylko gdy stoję np. na światłach ,różnica drgań między "D" a "P" lub "N" jest dosyć duża, drży najbardziej przy ustwieniach do jazdy "R" lub "D"(1,2,3 też) , wymieniłem poduchy i trochę się zmniejszyły drgania , na VAG-u żadnych błędów wszystko OK ,chciałem sprawdzić jeszcze raz poduchy ale od paru dni zrobiło się znacznie cieplej w ciągu dnia i zauważyłem nowe objawy .Gdy temp. na dworze jest ok 13 stopni ,różnicy w drganiach praktycznie nie ma czy to "D"N"P" tzn. obojętnie co włączę praktycznie b.mało drży,natomiast gdy jadę wieczorem i temp. zewn.jest np.5 stopni i niżej to wracją drgania i różnica jest zancząco spora. Gdzie szukać? co to może być macie jakieś sugestie ?Czytałem posty ale nie trafiłem na podobny przypadek ,jak i w swoim dość długim doświadczeniu kierowcy czegoś takiego nie miałem, ale z automatem mam pierwszy raz do czynienia . * prefix sklada sie z oznaczenia nadwozia oraz kodu silnika, (prefix poprawiony) [Musashi] Mam identyczne (bardzo identyczne) objawy. Gdy po zatrzymaniu całkowitym lekko puszczę hamulec i auto ruszy dosłownie o 5-10cm, zatrzymuję je ponownie i drgania są o połowę mniejsze (?) Jeżeli ktoś znalazł przyczynę albo orientuje się co może być przyczyną to bardzo proszę o informację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się