Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Problem z mieszanką błąd 17544


romeo22ster

Rekomendowane odpowiedzi

powiedz co mam zrobić?

jak tylko Cie wkurza kontrolka a autko jezdzi OK to poprostu wyciagnij zarowke i nie bedzie swiecic kontrolka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba tak mi się zdaje logi porobić i testy sond jest gdzieś na forum opisane jakie paliwo tankujesz ?

a i jeszcze mi coś przyszło na myśl może instalacja puszcza gaz na benzynie

Też miałem dużo problemów z tym silnikiem tzn z check a to mieszanka na gazie a to katalizator albo pompa wtórnego powietrza a le takiego problemu jak ty to nie miałem że na benzynie i na gazie a pytanko nie wiem czy już się pytałem o sondę jaką kupiłeś firma jaka nasze silniki mają dużo elektroniki i są uczulone na jakieś podróby czujników.

paliwo tankuje na statoil, co do instalacji to pojadę znów do tego gazownika żeby coś zrobił z tym checkiem bo on tylko na LPG sie zapala , a sondę kupiłem BOSCHA.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpięcie aku. nic nie pomoże jeżeli błąd się pojawia na LPG,a na benie też wyrzuca ten błąd?bo jak nie to LPG do korekcji.Co ile ten błąd się pojawia 50-70 km?

hej mi wyskakuje check odkad mam gaz a mam od tygodnia dopiero a wartosci w 32 bloku mam takie pierwsza wartosc 4,6% a ta po prawej 1,6%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja równie mam od jakiegos czasu podobny problem...

Silnik nagrzany...acf21513d091a0834823b41a0ca37bfc.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F

Dodam ze instalacje lpg mam rok i nie było wcześniej żadnych problemów.

Wysłane z mojego SM-G900F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MireXs, podobny czyli check od mieszanki ubogiej na wolnych obrotach? Na benzynie pojawia się również? Bez rozwinięcia tematu nikt nie będzie w stanie Ci pomóc.

Edytowane przez mateo027
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie ten sam problem

Wysłane z mojego SM-G900F

Zdjecie po krotkiej żwawej wycieczce.

89fd5ab7d5b4ff69f6ebf983456bdd5d.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F

Na benzynce nie sprawdzalem. :)

Wysłane z mojego SM-G900F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz poobserwować korektę krótkoterminową w gr. 33 podczas pracy na gazie i na benzynie. Jeżeli wartości na obu paliwach będą wysokie to możliwe, że rozjechała się kalibracja z powodu zmiany wydatku wtrysków, podjedź do gazownika lub jeżeli sam masz przewód i zdolności to możesz co nieco zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz poobserwować korektę krótkoterminową w gr. 33 podczas pracy na gazie i na benzynie. Jeżeli wartości na obu paliwach będą wysokie to możliwe, że rozjechała się kalibracja z powodu zmiany wydatku wtrysków, podjedź do gazownika lub jeżeli sam masz przewód i zdolności to możesz co nieco zmienić.

Wysokie tzn? Jaka jest skala? I co jesli na gazie i na benzynie beda inne?

Dodam ze autem jeżdżę tylko w weekendy bo mam auto służbowe i robie bardzo mało kilometrow.

Wysłane z mojego SM-G900F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W idealnej sytuacji korekta długa (gr. 32) i krótka (gr. 33) powinny być w okolicach 0%. Jeżeli na benzynie i gazie są takie same (wysokie czyli 10% i więcej) to znak, że może być gdzieś nieszczelność. Jeżeli podczas pracy na gazie odczyt jest wysoki, a po zmianie na benzynę ucieka w przeciwnym kierunku (na minus) to świadczy to o niewłaściwej pracy instalacji gazowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki za wyjaśnienie. Jutro sprawdzę jak to będzie się miało w praktyce ;)

A teraz idę w kimono.

Dobrej nocki :)

Wysłane z mojego SM-G900F

Aktualizacja...

Po przejechaniu około 50km tylko i wyłącznie na PB problem nadal się pojawił.

Więc nie jest to problem instalcji LPG. :(

Wysłane z mojego SM-G900F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u kolegi w AVJ za błąd składu mieszanki i wysokie korekty odpowiadała uwalona przepływka ( po konsultacji telefonicznej z kolegą gregor10 pierwsze co powiedział że to przepływka) a mechanicy kazali mu wymienić obydwie sondy :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem rozwiązany!!

Powodem były dziurawe węże od odmy i zaworki pod kolektorem ssącym. :)

Wysłane z mojego SM-G900F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.05.2016 o 09:03, MireXs napisał:

U mnie problem rozwiązany!!

Powodem były dziurawe węże od odmy i zaworki pod kolektorem ssącym. :)

Wysłane z mojego SM-G900F

a jak sprawdzałeś tego szczelność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...