Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Turbo do B6 3.0 Quattro.....(220KM)


michalem18

Rekomendowane odpowiedzi

Po 2 latach rezania to już nawet ja sie ciesze że 1.8 T zaczęło latać :D . Ale do 3.0 Pb to kompresor bym zapakował , jakiś używany pewnie można wyrwać za pare tyś .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Trzeniu

narrator kox :polew: :polew: :polew: :polew: :decayed: kto nim był? :naughty: :naughty:

a wracając do tematu to Oniak mówił że mu się dywanik dostał pod pedał gazu i dlatego Poziek wygrał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narrator kox :polew: :polew: :polew: :polew: :decayed: kto nim był? :naughty: :naughty:

a wracając do tematu to Oniak mówił że mu się dywanik dostał pod pedał gazu i dlatego Poziek wygrał

Poź był narratorem, sam w to nie uwierzyłem jak usłyszałem :> , ktoś musiał go za kohones złapać jak nic :kox:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/

- kolego... -tak się zastanawiam czy siedziałeś kiedyś za kierownicą takiego "muła" z 220-konnym silinikem? - co do tych "szybkich 1.8T" - to wersje 1.8T Quattro w wersji 190-konnej objeżdżam bez wyłączania ESP... - tyle jeżeli chodzi o te szybkie i te mułowate... - pozdr. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 2 latach rezania to już nawet ja sie ciesze że 1.8 T zaczęło latać . Ale do 3.0 Pb to kompresor bym zapakował , jakiś używany pewnie można wyrwać za pare tyś .

pakuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Trzeniu

odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/

- kolego... -tak się zastanawiam czy siedziałeś kiedyś za kierownicą takiego "muła" z 220-konnym silinikem? - co do tych "szybkich 1.8T" - to wersje 1.8T Quattro w wersji 190-konnej objeżdżam bez wyłączania ESP... - tyle jeżeli chodzi o te szybkie i te mułowate... - pozdr. :hi:

Ciekawe czy wyłączyłbyś ESP gdybyś stanął z Poźka 1.8T ( ponad 300km) :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/

- kolego... -tak się zastanawiam czy siedziałeś kiedyś za kierownicą takiego "muła" z 220-konnym silinikem? - co do tych "szybkich 1.8T" - to wersje 1.8T Quattro w wersji 190-konnej objeżdżam bez wyłączania ESP... - tyle jeżeli chodzi o te szybkie i te mułowate... - pozdr. :hi:

Wersja 190KM bez czipa nie jeździ. Wersja 190KM z czipem już śmiaga. Wówczas nie ma znaczenia czy zdążysz wyłączyć ESP czy klime czy xenony :wink4: Bo dostajesz od takiej A4.

dla ciekawostki dorzucę linka , firma w UK przerabia 1.8 T na 450 KM

fakt koszt jedyne 11650 funtów odstraszy każdego ale 3 razy więcej mocy to jest to , takiemu 1.8 T to nawet RS4 nie da rady

http://jbsautodesigns.co.uk/jbsgt30rs.php

W PL cena za objechanie RS4 B7 zwykłą A4 1.8T Quattro to około 25 tysięcy złotych. I nie musi być to 450KM. Wystarczy 400KM i dobry soft. Na GT3071r myślę bez problemu.

Panowie miałem zamknąć ten temat. Ale każdy lubi sobie czasem pogadać...tylko proszę z umiarem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Trzeniu

odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/

- kolego... -tak się zastanawiam czy siedziałeś kiedyś za kierownicą takiego "muła" z 220-konnym silinikem? - co do tych "szybkich 1.8T" - to wersje 1.8T Quattro w wersji 190-konnej objeżdżam bez wyłączania ESP... - tyle jeżeli chodzi o te szybkie i te mułowate... - pozdr. :hi:

Wersja 190KM bez czipa nie jeździ. Wersja 190KM z czipem już śmiaga. Wówczas nie ma znaczenia czy zdążysz wyłączyć ESP czy klime czy xenony :wink4: Bo dostajesz od takiej A4.

a co z zapalniczką i erenesese :decayed::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większe efekty daje wysikanie się :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/

- kolego... -tak się zastanawiam czy siedziałeś kiedyś za kierownicą takiego "muła" z 220-konnym silinikem? - co do tych "szybkich 1.8T" - to wersje 1.8T Quattro w wersji 190-konnej objeżdżam bez wyłączania ESP... - tyle jeżeli chodzi o te szybkie i te mułowate... - pozdr. :hi:

Wersja 190KM bez czipa nie jeździ. Wersja 190KM z czipem już śmiaga. Wówczas nie ma znaczenia czy zdążysz wyłączyć ESP czy klime czy xenony :wink4: Bo dostajesz od takiej A4.

a co z zapalniczką i erenesese :decayed::polew:

- mi chodzi o serie , a Wy panowie gdybacie- co by było gdyby? - a jak by tak zaadoptowac silnik od R8 do a4 i dołożyć 2 duże turbiny i wirusik i wypruć ją ze zbędnych do ścigania gadżetów i żeby jeszcze ta 1/4 mili była z górki na wzniesieniu o nachyleniu pow. 30%??? - wtedy to by był czas...- nie?

- mi po prostu śmiesznie się robi kiedy głos w duskusji zabierają rezacze teoretycy (my ze szwagrem po pijaku nie takie rzeczy już...) - ukłony dla pana Jozina :hi: - jezdzisz chłopie autem które ma pod maską tabun 75KM - ponawiam pytanie do Ciebie - siedziałeś za kierownicą 220-konnej a4 - a może ścigałeś się z taką siedząc w 300-konnej? - jakie masz podstawy żeby jakiekolwiek auto nazywać mułem? - taaaaaa...[br]Dopisany: 08 Maj 2008, 07:30 _________________________________________________

dla ciekawostki dorzucę linka , firma w UK przerabia 1.8 T na 450 KM

fakt koszt jedyne 11650 funtów odstraszy każdego ale 3 razy więcej mocy to jest to , takiemu 1.8 T to nawet RS4 nie da rady

http://jbsautodesigns.co.uk/jbsgt30rs.php

- chyba że RS4 będzie robiona przez MTM...

http://pl.youtube.com/watch?v=9Q9BbXxLHVg

- ZAWSZE można "coś" zrobić... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pana Jozina :hi: - jezdzisz chłopie autem które ma pod maską tabun 75KM - ponawiam pytanie do Ciebie - siedziałeś za kierownicą 220-konnej a4 - a może ścigałeś się z taką siedząc w 300-konnej? - jakie masz podstawy żeby jakiekolwiek auto nazywać mułem? - taaaaaa...

To jest tylko podpis w profilu :wink4: Jozin śmiga passatem :> Ale gdybym tego nie wiedział to pewnie napisałbym to co ty teraz :decayed:

Druga sprawa. Jeżeli Jozin porównuje auta na zasadzie - które szybsze - to jest to wynik tylko i wyłącznie empirycznego doświadczenia. My nie pitolimy od rzeczy :wink4:

Nie gdybając:

190KM A4 1.8T lejesz swoim 3.0 :th: Srogo :decayed::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Poziek...- zaczynam się czuć jak przedszkolak w piaskownicy - będziemy się teraz licytować - kto kogo leje i czym.... - myślałem że to otwarte forum i można zabrać głos jeżeli ma się inne zdanie...- widze że trafiłem na kolesi którzy się znają osobiście i stanowią grupe wzajemnego wsparcia - cóż - ja sugeruje się tylko podpisami i informacjami które mogę odczytać z profilu...i mało wiarygodny wydał mi się ktoś kto powozi 75 koniami a pisze coś o "mułach" - i wcale nie chodzi o to ile koni ma moje a4... aaaaaaaaaaa...- jeszcze jedno panie modzie - Twój komentarz... - na prawdę na poziomie (mówie o ostatnim zdaniu) - ironia czystej wody - gratuluje inteligencji i wyczucia chwili - na prawdę - jestem pod wrażeniem... Dobrego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że mozes zabierać głos. Tymbardziej jak masz inne zdanie :th:

Wycieczki osobiste w stronę Jozina były niepotrzebne więc zareagowałem :th:

A moje zdanie "190KM A4 1.8T lejesz swoim 3.0 Srogo" jest zabraniem głosu :decayed:

I juz wyluzuj. Masz taki temat o pojedynkach na drodze. Mozesz tam śmiało pisać :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że mozes zabierać głos. Tymbardziej jak masz inne zdanie :th:

Wycieczki osobiste w stronę Jozina były niepotrzebne więc zareagowałem :th:

A moje zdanie "190KM A4 1.8T lejesz swoim 3.0 Srogo" jest zabraniem głosu :decayed:

I juz wyluzuj. Masz taki temat o pojedynkach na drodze. Mozesz tam śmiało pisać :th:

Jak na spowiedzi :polew: :polew: :polew: :polew:

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że mozes zabierać głos. Tymbardziej jak masz inne zdanie :th:

Wycieczki osobiste w stronę Jozina były niepotrzebne więc zareagowałem :th:

A moje zdanie "190KM A4 1.8T lejesz swoim 3.0 Srogo" jest zabraniem głosu :decayed:

I juz wyluzuj. Masz taki temat o pojedynkach na drodze. Mozesz tam śmiało pisać :th:

Jak na spowiedzi :polew: :polew: :polew: :polew:

EOT

Po prostu nienaganny savoir-vivre :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krotki wracając do tematu - osobiście mam przyjemność posiadania jednej z nielicznych 1.8T seria 190 kucy + taki lajtowy soft.Jak pisał Poziu w serii to autko naprawdę może rozczarować ( chyba że to złudzenia spowodowane Q ) ale soft mimo że na papierku pokazuje nie dużo więcej to w praktyce naprawdę nie to auto się robi.Miałem możliwość jechania 3.0 V6 ( Lukasa ) i trudno mi furki porównać, napewno oba autka nie mało ważą , jadą podejrzewam podobnie i napewno oba są kozackie ( w 1.8T może lepiej czuć moc poprzez turbawke ) w 3.0 napewno lepiej słychać moc ( V6 ) - tyle dla wyjaśnienia :wink4: pozdrawiam ( 4 kółka na masce i 2... z przodu na wykresie mocy to już powód do zadowolenia ) [br]Dopisany: 08 Maj 2008, 14:43 _________________________________________________ale nie odbiegajmy od zadanego tematu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8T jest lżejsze od 3.0V6 to raz

a dwa ma inny przebieg momentu po czipie - i tutaj już nic nie pogadasz :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...