kazuyaet 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Witam Mam pytanie, ile wytrzymuje w silnikach TDI zawór recylkulacji spalin i jeżeli cieknie czy trzeba go wymienicć? Mam A4 B6 1.9 TDI AVB 100 KM . Słyszałem ze po 150 tyś pasowało by go wymienić, poniewarz membrana nie spełnia swoich właściwości. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 ja ma 230 tyś i zaczyna już przeciekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 ja mam 190k i już się poży , tzn zwymiotował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazuyaet 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Ja mam przejechane 160 tyś i też mi wymiotował. Autko mam sprowadzone z niemiec, wiec nie wiadomo czy sie przebiek zgadza. Moje autko jest po chiptuningu przed chiptuningiem nie odczuwałem szarpniec a po są szarpniecia na stałej prędkości i podczas przyspieszania. Nieraz sie dzieje tak że wciskam gaz do dechy i autko słabo przyspiesz a po dłuzszej chwili jest szarpniecie i Moc tzn raz moc jest raz nie ma. Wszystkie te rzeczy raz sie dzieją raz nie. Dodam że wymieniałe przeplywomierz, i sprawdzałem na wymienionym zaworze N75 (porzyczonym ) Wiec pozostaje mi to. Dowiedziałem sie ze jak jest zawór walniety to sie tak zaczyna dziać. Co o tym sądzicie bo morze pozostać mi jeszcze sprzegło i turbina ale one chyba takich jazd nie mmają. prosze o wasze oninie i czy mieliście podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cadbp 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 spróbuj zaciągnąć powietrze od wężyka podciśnienia co zawór od spalin otwiera, jak zasysasz lekko powietrze i słychać że gdzieś bierze powietrze bokiem to jest walnięty świeżo wymieniałem ostatnio 430zł ale do AFV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzrybol 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Siema kazuyaet gdzie chipa robiłes? mozesz miec program do d*py dobrany. Ja jak kupiłem auto tez mi szarpało przy równym przyspieszaniu i tez miałem po chipie ale robionym w niemczech. Pojechałem do Rogala zmienił mi program i od tamtej pory jak ręką odiął, autko równiutko przyśpiesza nic nie szarpie a i EGR tez mi żyga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajak 0 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Czy wymiana EGR na nowy wyeliminuje wyciek oleju? Czyszczenie nie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazuyaet 0 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Tak wyeliminuje wyciek oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepin 1 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Mam pytanie: EGR to zawór recyrkulacji spalin, czyli jest to sprzężenie zwrotne pomiędzy wydechem a dolotem - skąd tam sie bierze olej? A przy okazji: czy w przypadku Audi i dowolnego dizelka, to czy ten obwód jest jakiś szczelny - czy można sobie odpinać od niego "wężyki" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajak 0 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Też mam wątpliwości, czy wymiana zaworu EGR(do której się przymierzam), bez usunięcia przyczyny obecności oleju w układzie recyrkulacji spalin, nie będzie rozwiązaniem chwilowym i drogim.Powtarzam pytanie za Pepinem "skąd tam się bierze olej?" i co zrobic żeby tam się nie pojawiał - jeżeli oczywiście jest to możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepin 1 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 IMO, możliwość pojawiania sie oleju: przewód powrotny ze spalinami "wchodzi" do dolotu "za turbiną" (patrząc od strony filtra powietrza) i olej pochodzący z odmy (ta "wchodzi" przed turbiną) i/lub turbiny i ten olej musiałby być "wdmuchnięty" do przewodu powrtonego z EGRa .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się