Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Żywotność Zaworu Recylkulacji Spalin-EGR


kazuyaet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie, ile wytrzymuje w silnikach TDI zawór recylkulacji spalin i jeżeli cieknie czy trzeba go wymienicć?

Mam A4 B6 1.9 TDI AVB 100 KM . Słyszałem ze po 150 tyś pasowało by go wymienić, poniewarz membrana nie spełnia swoich

właściwości.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ma 230 tyś i zaczyna już przeciekać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam przejechane 160 tyś i też mi wymiotował. Autko mam sprowadzone z niemiec, wiec nie wiadomo czy sie przebiek zgadza. Moje autko jest po chiptuningu przed chiptuningiem nie odczuwałem szarpniec a po są szarpniecia na stałej prędkości i podczas przyspieszania. Nieraz sie dzieje tak że wciskam gaz do dechy i autko słabo przyspiesz a po dłuzszej chwili jest szarpniecie i Moc tzn raz moc jest raz nie ma. Wszystkie te rzeczy raz sie dzieją raz nie. Dodam że wymieniałe przeplywomierz, i sprawdzałem na wymienionym zaworze N75 (porzyczonym :)) Wiec pozostaje mi to. Dowiedziałem sie ze jak jest zawór walniety to sie tak zaczyna dziać. Co o tym sądzicie bo morze pozostać mi jeszcze sprzegło i turbina ale one chyba takich jazd nie mmają. prosze o wasze oninie i czy mieliście podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj zaciągnąć powietrze od wężyka podciśnienia co zawór od spalin otwiera, jak zasysasz lekko powietrze i słychać że gdzieś bierze powietrze bokiem to jest walnięty świeżo wymieniałem ostatnio 430zł ale do AFV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema kazuyaet gdzie chipa robiłes? mozesz miec program do d*py dobrany.

Ja jak kupiłem auto tez mi szarpało przy równym przyspieszaniu i tez miałem po chipie ale robionym w niemczech. Pojechałem do Rogala zmienił mi program i od tamtej pory jak ręką odiął, autko równiutko przyśpiesza nic nie szarpie a i EGR tez mi żyga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie:

EGR to zawór recyrkulacji spalin, czyli jest to sprzężenie zwrotne

pomiędzy wydechem a dolotem - skąd tam sie bierze olej?

A przy okazji: czy w przypadku Audi i dowolnego dizelka,

to czy ten obwód jest jakiś szczelny - czy można sobie odpinać od niego "wężyki" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam wątpliwości, czy wymiana zaworu EGR(do której się przymierzam), bez usunięcia przyczyny obecności oleju w układzie recyrkulacji spalin, nie będzie rozwiązaniem chwilowym i drogim.Powtarzam pytanie za Pepinem "skąd tam się bierze olej?" i co zrobic żeby tam się nie pojawiał - jeżeli oczywiście jest to możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO, możliwość pojawiania sie oleju: przewód powrotny ze spalinami "wchodzi" do dolotu "za turbiną" (patrząc od strony filtra powietrza)

i olej pochodzący z odmy (ta "wchodzi" przed turbiną) i/lub turbiny

i ten olej musiałby być "wdmuchnięty" do przewodu powrtonego z EGRa .. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...