czester 3 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Grzesiu pytanko takie, przełączyłem Start Stop w MCE, i ABS bez problemu przyjął mi kodowanie AHA. Czy to oznacza, że będzie to działać z S/S ? Dziwne, że pomimo braku przycisku nie ma żadnych błędów w ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Kiedys robiłem to w A5 z S/S i wszystko działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester 3 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Ok dzięki, zobaczymy co z tego będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek333 2 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) Witam. Czy AHA chodzi w aucie z USA , kod na wlepce mam 1AT , zastanawia mnie tylko licznik bo nie ma tam na zegarze ręcznego (P) tylko Park Brake , a jak AHA jest włączone i działa to na liczniku (P) robi się zielone a jak to wygląda w liczniku z USA ? Edytowane 30 Października 2015 przez maciek333 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester 3 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 No i AHA dołożony System działa u mnie ze Start/Stopem bez najmniejszych problemów (2010r. CAHA). ABS przyjął od razu kodowanie bez żadnych błędów. Jeżeli S/S jest aktywny AHA działa do momentu zgaszenia silnika, po zgaszeniu jest dezaktywowany i zaciąga się automatycznie ręczny. Jako, że przełączyłem S/S tak, żeby był zawsze po odpaleniu nieaktywny, nie koliduję to z AHA. Pytanie, czy da się przekodować tak, żeby AHA był zawsze aktywny po włączeniu silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Winger 0 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Mod zrobiony, działa bez problemu. Sterownik 8K0 907 379 AM, jest już na liście. w pierwszym poście. Największa jazda była z wtyczką ABS - w moim przypadku nie tyle z jej rozebraniem, co z tymi różowymi blokadami które trzeba było zwolnić żeby piny weszły. Godzina męki. A, i słusznie na anglojęzycznym forum radzą, żeby w ciepłej temperaturze pracować (np garaż i silnik rozgrzany) bo plastiki we wtyczkach można na zimno łatwo złamać. Ja sobie też przy okazji rozbierania podszybia i wyjmowania ECU pociągnąłem wiązkę pod ACC, do kolejnego moda oszczędzona godzina roboty. Pytanie, czy da się przekodować tak, żeby AHA był zawsze aktywny po włączeniu silnika ? Z tego co czytałem to nie ma szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soszka 0 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Witam, Mam a4 allroad rok modelowy 2013, AHA dołożone wszystko pięknie działa , oprócz diody na przycisku- nie zapala się. Czy któryś z kolegów miał taki problem i czy da się to rozwiązać ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom4275 2 Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Witam, Mam a4 allroad rok modelowy 2013, AHA dołożone wszystko pięknie działa , oprócz diody na przycisku- nie zapala się. Czy któryś z kolegów miał taki problem i czy da się to rozwiązać ????? zapewne masz tak jak ja w Q5 ... Pin 10 musi iść do Pinu 36 a nie 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dav_k 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Witam, od jakiegoś czasu jestem właścicielem a4 avant z 2014, nie ma opcji AHA a chciałbym ją mieć. Widzę że na forum jest wielu magików więc może ktoś mi pomoże, mój ABS to 8K0 907 379 CL. Jest jakaś szansa na uruchomienie automatycznego hamulca? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Pasuje sprawdzic Kompem czy sterownik przyjmnie kodowanie w ABS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dav_k 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Pasuje sprawdzic Kompem czy sterownik przyjmnie kodowanie w ABS Niestety nie przyjmuje kodowania, wersja 1AS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek1234 0 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Panowie mam pytanie czy sterownik ABS posiada ochronę komponentu ? i czy jest jakaś filozofia go wymienić ? czy tak samo jak we wcześniejszych modelach B6, B7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo 17 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Nie ma ochrony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa112 0 Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Witam. pisze w tym temacie poniewaz jestem chetny zrobic moda tylko mam mianowicie maly problem ktory moze ktos mi pomoze rozwiazac. : a wiec mam problem z przyciskiem od recznego wszystko dziala zaciaga i popuszcza hamulec lecz nie stety nie ma podswietlenia oznaczajcego ze jest zaciagniety podsietlenie samego klawisza dziala. przekladalem przycisk do kolegi i u niego wszystko dziala. sprawdzalismy napiecie w kostkach i u niego jest plus na dwoch kablach a u mnie na jednym.komputer pokazuje blad 197120 lamka funkici w panelu obslugi zwarcie z plusem. i moje pytanie czy ktos ma moze schemat gdzie idzie cala wiazka by sprawdzic czy nie jest uszkodzony kabel lub czy sie nie wypiał. lub moze jakies inne pomysly na rozwiazanie problemu.????z gory dziekuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 w pierwszym poscie jest schemat i rozpiska PINÓW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa112 0 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 nie wiem czy dobrze patrze .ale ztego co rozumiem to kable do tego przycisku wychodza z modułu pompy??czy z komfortu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 w pierwszym poscie jest schemat i rozpiska PINÓW z tego co rozumiem to kable do tego przycisku wychodza z modułu pompy??czy z komfortu??? Kabelki ida do sterownika hamulca J540 oraz J104 ABS oraz poswietlenie J519 Ty masz E538 wtyka 12PIN a dokladasz PINY z wlacznikiem E540 * PIN7 to bezpiecznik od przycisku hamulca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa112 0 Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 dzieki wielkie Wrclaguna. za cala rozpiske. okazalo sie ze wyskoczył bezpiecznik w bagazniku 5A. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maki19955 0 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Wszystko ładnie rozpisane i ogólnie chętnie sie pokuszę o założenie tej funkcji tylko ze nie wiem czy mogę dodaje zdj mojej naklejki i niech mi ktoś odpowie czy moja pompa ABS bedzie z tym działać bo Ja kompletnie nie potrafię czytać tej wlepki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Widzisz gdzieś na wlepie kod 1AT? To masz odpowiedź. Edytowane 2 Marca 2017 przez komoornik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się