Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Nierówna praca silnika po odpaleniu


hertz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ostatnio rzadko jeżdżę i zauważyłem, że po odpaleniu, zwłaszcza w niższych temperaturach, silnik nierówno pracuje - trwa to max. 5-10 sek. obroty się stabilizują i wszystko jest OK. Dodatkowo przy odpaleniu wypuszcza chmurkę spalin. Dodam jeszcze, że dzieje się tak tylko przy pierwszym odpaleniu, przy kolejnym nawet po kilku godzinach tego samego dnia wszystko jest OK. Czy to normalne zachowanie, czy coś jest nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw VAG i korekcje wtrysku[br]Dopisany: 24 Styczeń 2012, 22:00_________________________________________________swiece tez do sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zimne paliwo jest- to jedna z kilku róznych innych rzeczy mogacych byc powodem krzywej prace... nie masz co sie stresować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie mam to samo, zaraz po odpaleniu falują obroty/puszcza dymek, po czym po kilku sekundach się stabilizuje, dzieje sie tak tylko gdy temp jest poniżej 5 stopni, im większy mróz, tym mocniej faluje. Zeszłej zimy wymienione świeczki, więc to raczej odpada, więc szukam dalej :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam to samo, po pierwszym odpaleniu tak po 2 dniach nie jezdzenia odpali troche poszarpie buda i jets ok pozniej przy innych odpalaniach juz nie drgnie :) Zbytnio nie szaleję wiedzą ale boję sie ze to pompki :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź korekcje i bipy vagiem zaraz po odpaleniu i będzie wiadomo czy to pompki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja mam podobny problem przy niższych temperaturach. Po odpaleniu obroty przez chwilę są wyższe, czasami bardzo delikatnie szarpnie i po kilku sekundach wszystko jest ok. Sprawdzałem Vagiem korekcje i bipy i wszystko wygląda ok, więc jak narazie nie szukam na siłę dziury w całym. Przed wczoraj robiłem komplet logów i nic złego nie wykazało, więc może nie ma się czym przejmować :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam niestety to samo i zauważyłem, że problem pojawił się po regeneracji głowicy kilka tygodni temu - była wydmuchana uszczelka pod głowicą i "przy okazji" zostały wymienione popychacze, uszczelniacze zaworowe, prowadnice zaworów wydechowych i dotarte zawory. Zostały też przy tym wymienione uszczelniacze pompowtrysków.

Co ciekawe, spadły przy tym BIPy i teraz mieszczą się w zakresie mniej więcej -15 do + 5 (wcześniej wszystkie były ok + 30), a korekcje pozostały na podobnym poziomie (tylko na 4. cylindrze dochodzą do +0,8 więc jeszcze do przeżycia).

Nie sprawdzałem świec żarowych - możliwe, że zostały uszkodzone przy wymontowywaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że mechanik założył grubszą uczelnie pod głowicę, nie chodzi bardziej miękko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...