Marcin81GT 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Cy ma moze ktos schemat-opis pompy wspomagania orza maglownicy? chodzi mi o to by dokladnie sprawdzic w ktorym miejscu sa jakies zaworki ewentualnie sitka itp. z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 zawór przelewowy jest jeden, w pompie sitek brak, czasami zdarza sie w zbiorniczku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin81GT 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 czy jesli ten zawor jest zurzyty badz popsuty to mozliwe jest by w srodku auta podczas jazdy buczalo strasznie lub wylo podczas skretu chocby lekko kierownica ba ja tak mam juz robilem wszystko plukalem iklad odpowietrzalem i nic nie pomaga tak jak buczalo tak mi buczy dlatego szukam tych schematow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 pompa kaputt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 widze marcin,ze wciaz szukasz i nie odpuszczasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin81GT 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 NIe odpuszcze dopoki nie zrobie pompa juz idzie do mnie zobaczymy co bedzie jak ja zaloze mam nadzieje ze dobrze oczywiscie dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 a jaka zamowiles ,patrzyles na symbol,czy probujesz dopasowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin81GT 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 zamowilem taka jako powiedzieli mi w ASO czyli moja stara ma numery 8D0145 155L ale takiej juz nie produkuja i zamowilem 8D0 145 156 bez zadnych oznaczen na koncu i wyglada tak samo musi byc orginal i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 bedzie pasowac ,bez obaw :>[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2008, 14:47 _________________________________________________aha ,powiez jeszcze ile cie to kosztowalo i czy bedziesz ja sam zakladal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin81GT 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 kosztowala mnie ona 300zl jest nowa 12 miechow gwarancji karta gwarancyjna do tego orginalna pompa ZF i bede ja sam zakladal ale predzej sciagam maglownice by dobrze ja wyczyscic z syfow bo podobno z niej nie mozna spuscic bez sciagniecia jakies 20 do 30% plynu chce to wszystko wyczyscic i zalac nowym plynem co bede mial pewnosc ze mam wszystko wyczyszczone uklad suchy i skrecony nowa pompa nowy zaworek co laczy waz cisnieniowy z maglem koszt zaworka to 15zl w serwisie i tylko tam go kupisz.Po calej operacji musi juz dzialac pozdrawiam Ps a co tez masz problemy ze wspomaganiem?????????? Aha i plyn febi-mineralnuy zielonu oznaczenie M6162 biala butelka z zielonymi napisami koszt plynu to 21zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 odkad wymienilem-nie mam zadnych,a pytam z ciekawosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin81GT 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 i co u ciebie bylo przyczyna ze w srodku auta tak ci buczalo?????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 pewien mechanik powiedzial,ze na 100% zawor zwrotny,plyn przy starcie silnika wciagalo do srodka,ale nie wyplywal z powrotem do zbiorniczka-rozmawialismy o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 dokładnie usuń płyn z całego układu a przede wszystkim z magla umyj dokładnie zbiorniczek, wszystko benzyną ekstrakcyjną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 dokładnie usuń płyn z całego układu a przede wszystkim z magla umyj dokładnie zbiorniczek, wszystko benzyną ekstrakcyjną jesli o mnie chodzi,to juz wymienilem cala pompe,z zadowoleniem,ale jak znam zycie,-marcin -to cos dla ciebie-pompe zawsze mozesz oddac do ASO,a jak nie zadziala ,to nie oddasz trzy stowki w kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin81GT 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 tylko ze ja ja z allegro kupuje bo w ASO wolaja 900zl + moja stara pompe musze dac a jak nie dam to 1500zl za pompe i ja nie przyjmuje takiej opcji musi dzialac i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 coooo? pogielo ich??? w takim ukladzie tez nie przyjmowalbym tego do wiadomosci,ale wydaje mi sie ,ze te informacje sa''w razie ,jak by cos...'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się