Kolas22 0 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 WITAM w mojej audi a4 b5 2.8 apr ciezko zagrzac silnik do ok 90 stopni w miescie jak dynamicznie jezdze to max ok 80 w trasie 70 to max powiedzcie mi czy tak powinno byc czy nie??? wentylator po uruchomieniu auta odrazu chodzi prosze o wasze opinie z góry dzieki!!! Płyn w chłodnicy jest miedzy min a max.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morsdicti 0 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Chodzi w sensie na pełnych obrotach ? czy się kręci po prostu luźno ? Nie to na pewno nie jest normalne jak nie możesz osiągnąć 90. Na Vagu pewnie jeszcze mniej pokazuje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolas22 0 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 mocno kreci i chlodzi i np jak jade jest 70 stopni zgasze auto na 5 min jak odpale jest juz 80 ale moment po odpaleniu go schlodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djbovorta 0 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 wymień termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolas22 0 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 od tego zaczne wlasnie mam nadzieje ze bedzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilglm 0 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 W tych silnikach z tego co wiem to lubią padać termostaty, ew. możesz jeszcze przysłonić chłodnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolas22 0 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 ale w lato tez 90 nie osiągnąl nigdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilglm 0 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 No to termostat do wymiany . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarik 7 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Wymien termostat mialem ten sam problem a po wymianie zawsze grzeje do 90*C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRODI55 0 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 termostat caly czas otwarty i nie lapie temperatury silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolas22 0 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 dobra dzieki chłopaki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 czujnik wody tez do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Dokładnie, wentylator właśnie przez j**nięty czujnik się włącza i to on najpierw do wymiany, chociaż termostat też pewnie do kosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz_gti 0 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 wymień te dwie rzeczy i powinno byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 a mówilem :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 W tych silnikach z tego co wiem to lubią padać termostaty, ew. możesz jeszcze przysłonić chłodnicę. Przysłonić chłodnicę ? Czy ktoś to jeszcze praktykuje ? I czy w ogóle Wam to coś daje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 ja zawsze to robie na zimę od razu wale na całości, trzy razy szybciej sie nagrzewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Ja tam różnicy nie zauważyłem. Tak samo bez jak i z kartonem auto nagrzewało się tak samo długo. Faktem nie było aż takich mrozów, może teraz przy -10 st będzie różnica. Spróbuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 mówicie zwykły karton i ogien? czy jakis inny materiał tez sie nada?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 karton bedzie dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się