Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] TERMOSTAT I CZUJNIK G2 I DALEJ BŁAD 01039


lukasz1987.02

Rekomendowane odpowiedzi

WYSKOCZYŁ MI BŁĄD

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

WYMIENIŁEM TERMOSTAT NA ORI. - 044121113

WYMIENIONY ZOSTAŁ JESZCZE CZUJNIK TEMPERATURY PŁYNU CHŁODZĄCEGO Z (CZARNEGO) 078919501C NA (ZIELONY) 059919501A PODOBNO TO JEST TO SAMO

I NADAL WYSKAKUJE TEN BŁĄD

CO TO MOŻE BYĆ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CO TO MOŻE BYĆ????

    [*]Zacznij od naprawy klawisza Caps Lock, bo ci się zaciął,

    [*]Wtyczka/wiązka do sprawdzenia.

    --

    Pozdrawiam.

    Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź tak jak kolega mówi wtyczkę i kable... miałem też to i w gumowej osłonie wtyczki był przerwany kabel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak będzie przerwany kabel to raczej nie pokazywało by temperatury na liczniku

ale jutro sprawdzę dzięki za podpowiedz [br]Dopisany: 31 Styczeń 2012, 20:38_________________________________________________ok wtyczka była zalana olejem albo płynem jet już ok błędu nie ma DZIĘKI

tylko mam pytanie po wymianie termostatu i czujnika temperatura NIE rośnie do 90" pokazuje na liczniku max 75"

na Vag-u pokazuje:

01-Engine: 007; -80"

17-Instruments: 003 -70

jezdzilem tak ok 30km i temperatura płynu byla max 82"

moze być różnica 10" czy czujnik jest do wymiany

i termostat tez za wcześnie puszcza czy jest ok????

w serwisie mówi mi ze jest ok. bo przy minusowych temperaturach nie dojdzie do 90"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byc moze konektory zasniedzialy lub sa wciaz zanieczyszczone.

jezeli masz dmuchawe na max i temp 20C we wnetrzu faktycznie moze sie nie dogrzac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś jadąc rano codzienną 25 kilometrową trasą w Warszawie, przy -16C tylko przez chwilę pod koniec trasy udało mi się osiągnąć 90C. To jest normalna sytuacja, że nie dochodzi do 90C. Oczywiście jak będziesz jechał dłuższą trasę lub troszkę dynamiczniej zaczniesz przyśpieszać to i na trasie takiej jak moja można złapać 90tke. W każdym razie dłuższy postój na światłach będzie skutkował spadkiem poniżej 90C.

Ja u siebie mam ogrzewanie ustawione tylko na 17C gdyż uważam, że siedząc w kurtce w samochodzie nie ma sensu ustawiać wyższej. Im wyższą temperaturę ogrzewania u siebie nastawisz tym trudniej będzie Ci osiagnąć 90C gdyż dodatkowo będziesz wychładzał płyn będący w obiegu nagrzewnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[br]Dopisany: 01 Luty 2012, 15:40_________________________________________________na Vag-u w 01-Engine: 007; patrze na temperature po prawej stronie tak???

zrobiłem próbę na postoju trzymałem na ok. 3.5 do 4 tys obrotów temperatura podskoczyła na 82" i sprawdzałem przewody i ten na dole był ciepły a nawet bardzo ciepły

to znaczy ze termostat za wcześnie puszcza

czy miał ktoś problem i musiał wymieniać nowy oryginalny termostat, jest to możliwe żeby był walnięty?? czy to raczej sie nie zdarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo sporadyczne przypadki ale się zdarzają żeby oryginalny termostat był wadliwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś jadąc rano codzienną 25 kilometrową trasą w Warszawie, przy -16C tylko przez chwilę pod koniec trasy udało mi się osiągnąć 90C. To jest normalna sytuacja, że nie dochodzi do 90C. Oczywiście jak będziesz jechał dłuższą trasę lub troszkę dynamiczniej zaczniesz przyśpieszać to i na trasie takiej jak moja można złapać 90tke. W każdym razie dłuższy postój na światłach będzie skutkował spadkiem poniżej 90C.

Ja u siebie mam ogrzewanie ustawione tylko na 17C gdyż uważam, że siedząc w kurtce w samochodzie nie ma sensu ustawiać wyższej. Im wyższą temperaturę ogrzewania u siebie nastawisz tym trudniej będzie Ci osiagnąć 90C gdyż dodatkowo będziesz wychładzał płyn będący w obiegu nagrzewnicy.

nie wiem moze ja sie mylę na postoju temperatura spada tak owszem ale jezeli jade ok 25 km to wlaśnie termostat jest od tego żeby utrzymywał temperaturę w granicach 90" jeżeli będzie wyższa to go otwiera a jezeli jest 75 to nie powinno go otwierać

temperaturę mam ustawiona na 20 stopni i ustawione na AUTO, więc włącza sie dopiero jak osiągnie prawidłową temperaturę

tak czy jestem w błedzie

w zeszłym roku mielismy tez takie mrozy i miałem cały czas na 90 stopniach moze przy -15 dłużej to trwa ale powinno osiagnac temperature 90" ale nie po przejechaniu 25km i cały czas 75" a nawet i mniej

problemy z termostatem zaczęły się po wymianie rozrządu czyli po wymianie pompy i płynu podobno tak jest ze po wymianie pada termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...