tomekkk83 0 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 witam panowie mam taki problem wymienilem tarcze przednie trw wszysko wyczyscilem przed montazem dokladnie wymienilem klocki na trw wsiadam do audinki na jazde probna i problem grzeje sie prawe kolo dlugo nie myslac wywalam tloczek jest skorodowany pojechalem kupilem nowy tloczek z gumami i paste do montazu ate wyczyscilem na igle zlozylem prowadnice oczyscilem wszysko co sie dalo i problem nadal jest :wallbash:Panowie co myslicie o tym:?dodam ze przy jezdzie nic nie sciaga przy hamowaniu ostrym to samo jedzie prosto pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Może dalej prowadnica nie odbija jak należy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekkk83 0 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 wyczyscilem wszystko dokladnie szczotka druciana i papierem sciernym co jeszcze moze blokowac ten zacisk? czy klocki trw maja jakas kierunkowosc ? bo nie zauwarzylem strzalek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien85 0 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Klocki TRW nie są kierunkowe. Nie ma żadnych delikatnych bić na kierownicy przy hamowaniu? Może tarcza ma delikatny odchył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekkk83 0 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 witam zadnego bicia nie ma hamuje prawidlowo czytalem juz tu na forum o luszczacych sie gietkich przewodach hamulcowych w srodku jest to mozliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Niestety jest to możliwe,żadko ale się zdarza.A same klocki w jarzmie siedzą lekko? Może tam coś je trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekkk83 0 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 jarzmo wysprzatane do cna szczotka druciana nasmarowe smarem miedziowym nie wierze w luszczace sie przewody hamulcowe :gwizdanie: mialem bmw z 1985r i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1472 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 moga byc przewody, zdarza sie i taka awaria ukłądu hamulcowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekkk83 0 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 ale na jednym tloczku? jak to sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1472 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 najlepiej wymienic na nowy przewód sie rozwarstwia i płyn przechodzi przez warstwy wówczas cisnienie zostaje w przewodzie i naciska na tłoczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 najlepiej wymienic na nowy przewód sie rozwarstwia i płyn przechodzi przez warstwy wówczas cisnienie zostaje w przewodzie i naciska na tłoczek Dokładnie przerabiałem to ostatnio z kumplem w jego nowym zakupie AUDI 80 winowajcą grzania sie hamulcy był łącznik gumowy ale zeszło nam sporo czasu zanim na to wpadliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się