Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z uruchomieniem silnika


Łepski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z :a4fan:

Wczoraj po krótkiej trasie postawiłem auto i po jakiejś godzinie chciałem jechać dalej, ale działało tylko na jeden gar. Sprawdziłem świece ale wszystkie były dobre. VAG nie pokazuje żadnych błedów. Dzisiaj rano chcialem spróbować odpalić auto i w ogóle nie chciało już zapalić.

* nazywaj wątki dokładnie, proszę ( temat poprawiony) [Musashi]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable rownież sprawdzone. Znajomy powiedział, że może to być czujnik położenia wału ale nie wiem jak to sprawdzić :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable rownież sprawdzone. Znajomy powiedział, że może to być czujnik położenia wału ale nie wiem jak to sprawdzić :confused4:

Czujnik położenia wału powinno wywalić na Vag-u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompe paliwa slychac, normalnie podaje wache tylko iskry nie ma :confused4: Wczoraj udalo sie uruchomic silnik, ale dzialal tylko na 2 gary :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompe paliwa slychac, normalnie podaje wache tylko iskry nie ma :confused4: Wczoraj udalo sie uruchomic silnik, ale dzialal tylko na 2 gary :wallbash:

Wg. mnie następnym podejrzanym jest cewka zapłonowa, a w Twoim silniku są chyba dwie, co tłumaczyłoby odpalenie na 2 cylindry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też bym stawiał na cewkę, skoro nie ma iskry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, to są 4 cewki :mysli: i podobno niemożliwe jest aby padły dwie naraz :mysli:

Podskocze dzisiaj do ASO może naprowadzą mnie na jakiś trop :wallbash:

Dodam, że także próbowałem resetowac kompa za pomocą klem :confused4:

Zapomniałem napisać, że wczoraj wyskoczył mi jeden błąd na VAGu nr: 18010

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w AEB masz 4 cewki po jednej na każdą świecę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prubowałem pozamieniać cewki i niezależnie od tego iskra byla tylko na czwartym cylindrze :disgust: już pomysły mi się kończą a silnik dalej nie gada ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może moduł rozdzielający prąd na cewki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz do czego prowadzą kable od cewek[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:05 _________________________________________________najprawdopodobniej do ECU,

[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:13 _________________________________________________d6a6ae05756b053fm.jpg

da05df704f2ab78am.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

f586af433e369e7dm.jpg[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:19 _________________________________________________może być i tak lub przerwa w przewodach :mysli:[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 19:20 _________________________________________________Dziwne że VAG nic nie pokazuje :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuje sprawdzić jeszcze dokładnie te przewody. Może się myle ale chyba nie odwaliło ECU tak żeby odciąć 2 lub 3 cewki :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł zapłonowy jest na obudowie filtra powietrza. Takie płaskie z 2 wtyczkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeczywiście problem chyba tkwi w module zapłonowym, znajomy go sprawdził i mówi, że jest do wywalenia. Zamówiłem nowy, zobaczymy w poniedziałek :wink4: cena w ASO 1k pln :shocked: naszczęście są inne źródła :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...