Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] A6 C5- jaki motor kupić?


dzik81

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego a co Ty chcesz grzebać przy silniku 2.8 że ci dostęp przeszkadza.

W silniku może nic ale... uwierz mi jest co grzebać- np. wymiana alternatora, rozrusznika, pompy klimy, termostatu... chłopie to jest mordęga:) Ale przecież to sie robi raz na x czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a co Ty chcesz grzebać przy silniku 2.8 że ci dostęp przeszkadza.

W silniku może nic ale... uwierz mi jest co grzebać- np. wymiana alternatora, rozrusznika, pompy klimy, termostatu... chłopie to jest mordęga:) Ale przecież to sie robi raz na x czasu.

No z termostatem masz rację, bo też musiałem wymienić i było trochę rozbierania - no ale po wymianie za to jakie było szczęście i :drinks:

Zapomniałem napisać że tak naprawdę najgorszą rzeczą w V-ce są uszczelki pod pokrywą zaworów. Ciężko jest zatamować wycieki z tego miejsca, ale nie jest to niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z termostatem masz rację, bo też musiałem wymienić i było trochę rozbierania - no ale po wymianie za to jakie było szczęście i :drinks:

Zapomniałem napisać że tak naprawdę najgorszą rzeczą w V-ce są uszczelki pod pokrywą zaworów. Ciężko jest zatamować wycieki z tego miejsca, ale nie jest to niemożliwe.

Te uszczelki to pikuś jeżeli przykręca się śruby odpowiednim momentem i w odpowiedniej kolejności - wolałbym 10 razy zmieniać te uszczelki niż raz termostat:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tipa. Co do multitronica to czytałem opinie że ta skrzynia jest bardziej awaryjna niż tiptronic. Osobiście, następne auto będzie też w tipie (A8 4.2-przymus), ale nawet gdyby była możliwość kupna ręcznej skrzyni-to i tak wolę tipa. Ja mam autko ściągnięte z USA, z potwierdzoną historią serwisową i przebiegiem obecnie 165000. Jak kupiłem 3 lata temu miał 140000, a olej w skrzyni wymieniałem 1 raz od nowości przy 142000. Wg mechanika olej był całkiem niezły. Wymiana była robiona w Mysłowicach w ASB Palka a koszt to 550 zł. Następna wymiana po 60000 km. Co do rozrządu to nie powiem Ci o kosztach, bo jeszcze nie wymieniałem. Może ktoś inny napisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr kosztuje 100 i robocizna w tym już wliczona. Wymiana co 60000, więc ja mam spokój na 6 lat :cool1: A jak ktoś dużo jeździ to cóż :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...