macw25 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 @hortomagiko średnio co 2 tygodnie. Oczywiście mówię o okresie zimowym. Obecnie raz podładowałem po "lecie". A tak jak pisałem akumulator mam od nowości czyli ponad 6 lat- sprawność jego już nie jest jak nowego, dlatego wolę żeby był naładowany
zwalowy Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 z zawodu jestem elektronikiem i zapewniam Cie ze to idealne napiecie po 2 tygodniach....zreszta poco te domysly,wykonaj rozruch i posluchaj rozrsznika...proste...w razie czego kupisz nowy bo czy jest z tym jakis problem?pzdr
macw25 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 @zwalowy Zeszłej zimy jak stał pod chmurką nie zapalał od strzału. Ale wystarczy, że 2 razy podgrzałem świece i zapalił (przy -20). Ropę tankuję w miarę możliwości na jednej stacji, sprawdzonej - nie dolewam nic do ropy. To jest moja 2 zima z Dieslem wcześniej miałem zawsze benzynę- i dlatego moje obawy
Dev Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Akku zakupione, padlo na Molla M3 Plus 71 Ah
Raf_kk Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Ją kupiłem boscha s5 77ah /780a i kręci aż miło. Wysyłane z mojego GT-S5690 za pomocą Tapatalk 2
januszm41 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Wszystko się zgadza.Tylko jedyną rzeczą co ja dysponuje jest miernik napięcia- to mogę sprawdzić. Samochód trzymam w garażu. Zastanawiam się czy rzeczywiście akumulator po tygodniu stania w garażu mający 12,3V jest ok czy mam już myśleć o wymienianie. Dodam, że akumulator Moll mam od nowości, czyli 2007 roku. moj originalny moll tez ma 12,3V (sprawdzalem w sobote). jezdze duzo krotkich tras i jest czesto odpalany, a latek mu minelo we wrzesniu 9. Twoj ma 6 lat, takze mysle ze spoko, jak nie bedzie zimy 2 miesiecznej z -20 to dalbym se spokoj z kupnem. janusz
hortomagiko Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 @januszm41 Dzięki Nie masz za co dziękować. Toż to luźna dyskusja o napięciu spoczynkowym akumulatora. Deliberowanie o tym, czy Twój akumulator odpali przy znacznie niższych temperaturach na podstawie napięcia spoczynkowego, to jak wróżenie z fusów. Napięcie spoczynkowe akumulatora to jedno, ale istotniejsze będzie, jaką zdolność rozruchową posiada przy takim napięciu. Jak spadnie temperatura, to na słuch będziesz słyszał, czy dobija aku do końca. Ale tak jak koledzy piszą, nie ma co się na zapas zamartwiać.
PRZEMEKC Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/samodzielna-diagnoza-uszkodzony-akumulator-alternator-zrob-to-288945/
gradobr Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 panowie ktory wybrac? do a4 b5 1.9tdi AKUMULATOR 12V 72Ah 680A Akumulatory 70 Ah WOLF (3632766026) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. AKUMULATOR 80Ah P+L+ AKUMULATORY 80 Ah 790A Ca/Ca (3637385827) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Dev Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 A moze napiszesz Łaskawco jakie masz auto ?
PRZEMEKC Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Akku zakupione, padlo na Molla M3 Plus 71 Ah tez taki mam
PRZEMEKC Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 panowie ktory wybrac? do a4 b5 1.9tdiAKUMULATOR 12V 72Ah 680A Akumulatory 70 Ah WOLF (3632766026) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. AKUMULATOR 80Ah P+L+ AKUMULATORY 80 Ah 790A Ca/Ca (3637385827) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. żadnego z tych dziwne jakieś, , moznaa trafic minę. a jak trafisz na rajdowca z DHL to przywież ci moze go uszkodzonego w srodku. :decayed:tez moze byc taka heca. osobiscie nie kupuje takich fantów na allegro, bo to pozorna oszczednosc. ---------- Post dopisany at 22:35 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ---------- Tyle ze w benzynie u mnie daje rade,wariat ,stary wariat ,dzisiaj kreci:banan:,a co jutro,kto to wie
Dubi Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Witam jaki aku kupić do A4 b5 rok prod.1996 1,8T 150KM
Piteros1 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 ja mam na wlepce jor to mam miec 380A(80ah) ?? bo widzie ze raczej sa przy 80ah 680A
kiko79 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 szukaj czegoś z Molla. U mnie siedział 8 lat. Następca to też Moll.
Rotor Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Piteros1 Prąd rozruchowy podawany jest wg. dziesięciu różnych norm. W związku z tym Twoje 380A wg innej normy to może byc np 500A, zależy co i w jakich warunkach się mierzy. Najważniejsze żeby pojemność się mniej więcej zgadzała tj. żeby nie była mniejsza i żeby nie była przesadnie za duża. W praktyce oznacza to, że masz kupić akumulator o pojemności 80Ah (jeśli tak rzeczywiście mówi wlepka) lub większej ale takiej żeby Ci się zmieścił pod maską Porównując prądy rozruchowe upewnij się, czy są podawane wg. tej samej normy. W razie czego: google Twoim przyjacielem.
franciszek Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Witam. Zakupilem auto dwa miesiące temu w którym siedzi od nowości czyli 9 letni Moll DIN (72 Ah)380 A to wg.normy EN (72 Ah)640 A Nie mam problemów jak na razie z odpalaniem,ale ze względu na wiek akumulatora mysle żeby kupic jednak nowy przed nadchodzącymi mrozami w związku z tym mam pytanie czy ten Akumulator Moll 75Ah 680A M3 plus P+ 83075 z tymi parametrami będzie ok czy szukac jednak dokładnie z takimi samymi parametrami czyli (72 Ah)640. Dziekuje i Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się