Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, czy jarzma i zaciski z każdej A6 C6 3.0 TDI są pod tarcze 347mm? Czy same jarzma pasuja do zacisków z a4 b7 3.0tdi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy jarzma i zaciski z każdej A6 C6 3.0 TDI są pod tarcze 347mm? Czy same jarzma pasuja do zacisków z a4 b7 3.0tdi?

Nie w każdej. Zdarzają się i 320mm. JArzma teoretycznie pasują ale ponoć może haczyć się klocek w zestawieniu zacisk 320mm +jarzmo 345/7mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szybkie pytanie mam, teraz u siebie z tylu mam 255 a czeka mnie wymiana hamulców i chciałbym wrzucić 288. Co muszę dokładnie zmienić a co może ewentualnie zostać?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linka może zostać :)

Uff :decayed: to najdroższa rzecz odpada :grin:

A tak poważnie to jeśli trzeba wszystko wywalić to ile mniej więcej kasy muszę wyłożyć na wszystko? Zaciski, jarzma, osłony, tarcze, klocki, coś jeszcze pominąłem?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zmienić jarzma z zaciskami no i tarcze i klocki. Do tego żeby było tip top osłony tarcz :wink: Zaciski i jarzma to na allegro około 400zł, osłony ciężko trafić(200zł aso kpl) a tacze i klocki nówki około 300zł :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zmienić jarzma z zaciskami no i tarcze i klocki. Do tego żeby było tip top osłony tarcz :wink: Zaciski i jarzma to na allegro około 400zł, osłony ciężko trafić(200zł aso kpl) a tacze i klocki nówki około 300zł :hi:

:good:

Jak będę kompletował to się odezwę w sprawie klocków i tarcz :wink: chyba ze nie zdążę to będę dawał pod 255

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zmienić jarzma z zaciskami no i tarcze i klocki. Do tego żeby było tip top osłony tarcz :wink: Zaciski i jarzma to na allegro około 400zł, osłony ciężko trafić(200zł aso kpl) a tacze i klocki nówki około 300zł :hi:

:good:

Jak będę kompletował to się odezwę w sprawie klocków i tarcz :wink: chyba ze nie zdążę to będę dawał pod 255

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wpadło mi właśnie w ręce 300mm w super stanie(jarzma nówki) :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde to do przodu by juz pasowało 345 pakować :decayed:

Daj cenę za wszystko na PW

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie o pompę hamulcową

standardowo siedziało 312/255

obecnie jest 320/255

czy wymieniając na 345/300 trzeba pompę wymieniać?

a czy wymiana na te ogromne 345/300 ma wogóle sens >?

nie lepiej wpakować 320/280 ?

a4 b7 1.8t q 2006r

Edytowane przez miecio7934
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde to do przodu by juz pasowało 345 pakować :decayed:

Daj cenę za wszystko na PW

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

320 z 300 na tyle chyba lepiej współgra niż 345/300 bierz, nie będziesz żałować :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie o pompę hamulcową

standardowo siedziało 312/255

obecnie jest 320/255

czy wymieniając na 345/300 trzeba pompę wymieniać?

a czy wymiana na te ogromne 345/300 ma wogóle sens >?

nie lepiej wpakować 320/280 ?

a4 b7 1.8t q 2006r

Nie ma takiej potrzeby ale jeśli chcesz to wymieniaj, a do kompletu sterownik ABS/ESP co by dało się wkodować informację, że heble pochodzą z modelu S4 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkuje 320/288 dopiero 1 bak paliwa i jeszcze sa na dotarciu, nie mam też praktyki w 345/300.

Jakos tak na logike ciezki mi sobie wyobrazic, ze 345/288 beda hamowac gorzej od 320/300.

Przeciez po pierwsze mniejsza sila idzie na tyl, a dwa wentylowany tył daje tylko "ciut" większa siłe ale przede wszystki wieksza pojemnosc cieplna czyli pozwala zachomować kilka razy wiecej niż niewentylowane 288mm. Co z tego, że tył 300mm się nie zagrzeje skoro przod 320mm jest sporo mniejszy 345 i przod zagrzeje sie szybciej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy wymiana na te ogromne 345/300 ma wogóle sens >?

W tym wątku wypowiadało się już nie raz parę mądrych głów i z ich doświadczenia można wyciągnąć wniosek, że największa różnica w hamowaniu jest pomiędzy 312/255 a 320/288.

Polecana jest też kombinacja pośrednia, tj. przód 320/30mm i tył od S4 czyli 300/22mm (tarcza wentylowana).

Osobiście przesiadłem się z serii 312/255 na 345/300 i jak najbardziej polecam :hi:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dwa wentylowany tył daje tylko "ciut" większa siłe ale przede wszystki wieksza pojemnosc cieplna czyli pozwala zachomować kilka razy wiecej niż niewentylowane 288mm

Jest jeszcze różnica w średnicach tłoczków 41mm i 43mm, a to robi już sporą różnicę. Gdy zgłębiałem temat jakiś czas temu, według mądrych wzorów tył 300mm na tłoczku 43mm jest około 15% mocniejszy od tyłu 288mm na tłoczku 41mm. Przód 345mm jest około 9% mocniejszy od przodu 320mm (tłoczki takie same).

Edytowane przez staniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te procenty sa troche wieksze jak piszesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...