Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Wszyscy piszą że na zaciski 320 felga stalowa 16 nie wejdzie, a wczoraj widziałem a6 c6 3.0 tdi na właśnie stalowych 16. Ktoś umie to wyjaśnić? :)

Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

9 minut temu, Falcone napisał:

Wszyscy piszą że na zaciski 320 felga stalowa 16 nie wejdzie, a wczoraj widziałem a6 c6 3.0 tdi na właśnie stalowych 16. Ktoś umie to wyjaśnić? :)

Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka
 

Zapewne kierowca z A6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, H4mm3R napisał:

Zapewne kierowca z A6

Po czym wnosisz że było to 3.0tdi? C6 miały również 312mm zacisk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po napisie na tylnej klapie [emoji4] poza tym to gość z mojej okolicy i kojarzę go z widzenia. Już jakiś czas temu słyszałem że kupił 3.0 tdi i widziałem go ale dopiero ostatnio zwróciłem uwagę na koła

Jak go gdzieś spotkam to się wypytam co i jak :D

 

Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Falcone napisał:

Wszyscy piszą że na zaciski 320 felga stalowa 16 nie wejdzie, a wczoraj widziałem a6 c6 3.0 tdi na właśnie stalowych 16. Ktoś umie to wyjaśnić? :)

Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka
 

Dystans?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadna nowina, w c6 tarcza jest 13mm glebsza wiec w gratisie ma 13mm wiecej zapasu na zacisk
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było pytania

Edytowane przez Bilder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jakimi srednimi kosztami wiąże się przejście z 288 na 312 i na 320 ? Mowie o częściach w dobrym stanie, najlepiej po regeneracji.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Falcone napisał:

Ja na swap 255/312 >> 288/320 liczę ok 2 tys

Wiec gdy już będziesz po daj znac, a chętnie przygarne jarzma pod 312 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Onyks napisał:

Wiec gdy już będziesz po daj znac, a chętnie przygarne jarzma pod 312 ;)

Mam jarzma 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Onyks napisał:

Wiec gdy już będziesz po daj znac, a chętnie przygarne jarzma pod 312 ;)

Ale ja będę zmieniał dopiero przy zmianie kół na letnie alu 17, bo obecne stal 16 mi nie wejdą na te zaciski :kwasny:

Edytowane przez Falcone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Dev napisał:

Mam jarzma 

 Nie trzeba czytać całego wątku by widziec ze masz o tym spore pojecie.   Probowalem juz wczesniej wysłać do Ciebie PW z kilkoma pytaniami ale musiałeś wyłączyć możliwość ich odbioru.. .  Odezwij się jak będziesz miał chwile by nie zaśmiecać tematu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Onyks napisał:

 Nie trzeba czytać całego wątku by widziec ze masz o tym spore pojecie.   Probowalem juz wczesniej wysłać do Ciebie PW z kilkoma pytaniami ale musiałeś wyłączyć możliwość ich odbioru.. .  Odezwij się jak będziesz miał chwile by nie zaśmiecać tematu.

 

W każdej stopce w poście Dev'a jest numer zaczynający się na +48. Taka jest forma kontaktu z nim :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam małe pytanie :) AVB z przodu ma tarcze 280 prawda? Więc żeby przejść na 320 potrzebne są jarzma, zaciski i co jeszcze? zwrotnice? jak tak to od czego szukac? Może jakiś numer z etki? Dzięki z góry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Falcone napisał:

po co zwrotnice? wszystko jest w pierwszym poscie.

Właśnie w pierwszym poście jest jak przejść z288 a nie 280. Już nie pamiętam dokładnie ale gdzieś czytałem czy słyszałem że któreś otwory nie pasują dlatego wole się upewnić tutaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, kiedrus napisał:

Właśnie w pierwszym poście jest jak przejść z288 a nie 280. Już nie pamiętam dokładnie ale gdzieś czytałem czy słyszałem że któreś otwory nie pasują dlatego wole się upewnić tutaj :)

Masz tam również podane kody wyposażenia które okrelaja jaki masz hamulec, sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, H4mm3R napisał:

Masz tam również podane kody wyposażenia które okrelaja jaki masz hamulec, sprawdź.

1LZ 280 przód. Malutkie.

Edytowane przez kiedrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych, felga  ta z audi et45 16 cali 7j nie wejdzie na zacisk 320 dziś próbowałem
maancoz8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...