Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

2 godziny temu, H4mm3R napisał:

Pytanie o jakim rozwiązaniu myślisz, jeśli adapter + krótkie jarzmo, to jeszcze się w to nie bawiłem. Jeśli jarzma z C6 to jest szybszy i prostszy sposób niż wiercenie zwrotnicy lub specjalne śruby.

podzielisz się wiedzą? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, bjoern napisał:

podzielisz się wiedzą? :)

Są takie sprężynki co np. wkręca się w głowicę jak zerwie się gwint. Wkręcasz takie sprężynki w jarzmo i zmieniasz gwint z M12 na M10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, H4mm3R napisał:

Są takie sprężynki co np. wkręca się w głowicę jak zerwie się gwint. Wkręcasz takie sprężynki w jarzmo i zmieniasz gwint z M12 na M10

 

11 godzin temu, afroo. napisał:

Helicoil się to nazywa. :wink:

Myślałem o tym, ale jakoś do hamulców to mi nie pasuje :-) Chyba jużbym wolał rozwiercić zwrotnice...

Stosowałeś to Tomasz w przypadku jarzm?

Adam, czy możesz powiedzieć od czego to jarzma - i jeśli mówisz, że masz to odezwać się na priv ile cenisz? :-)

 

A co myślicie o tarczach 356 na tył? W sumie koszt praktycznie taki sam jak dla 330...
Nie będzie za duża do 360x34 z przodu na zaciskach z A8D3? W sumie avant ma ciężką d*pę, do tego podtlenek zalany to prawie 100kg...
Myślałem żeby wrzucić właśnie zaciski z t5 na tłoczku 41 i tarcze 356 i wtedy mogę użyć swoich jarzm na adapterach, a trochę mniejszy tłoczek zniweluje trochę wysokość tarcz... Tarcze te można stoczyć na 350 i uzyskają wtedy wysokość powierzchni ciernej taką jak seryjne 300. Jakbym miał iść w adaptery to chyba lepiej taką drogą... 
Wejdzie to w ogóle w 18 Avus III ?? :o

Jeśli pójdę w 330 to chyba jednak na jarzmach z A6 z toczeniem tarcz - zrobiłem sobie kosztorys i nie ma sensu walczyć z adapterami i płacić praktycznie 2x tyle dla 5mm (330 / 325).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie nie stosowałam tego rozwiązania ale znam takich co na tym jeżdżą i nie ma problemu. Skoro świece z aluminiowej głowicy nie wyskakują po zastosowaniu takiego rozwiązania to jarzmo też nie odpadnie.

Można zastosować 356 z tyłu ale nie jak z przodu jest 360. Tył będzie bokiem stawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

czy ktoś z Forumowiczów mógłby mi odpowiedzieć na pytanie, czy na moją felgę wejdzie zestaw 320/288?

Model felgi:

http://www.felgi.pl/felga/aez/wave

16 cali, ET 35, 7J.

Rozumiem, że zimowej felgi stalowej (oryginalna VW/Audi) nie założę?

Czy wobec tego model z ogłoszenia byłby ok?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdzie ale zacisk trzeba frezowac 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o feldze AEZ i oryginalnej Audi?

Czy gdybym wysłał Ci zaciski do regeneracji byłbyś w stanie dodatkowo sfrezować je odpowiednio?

16 godzin temu, Dev napisał:

Wejdzie ale zacisk trzeba frezowac 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Big Lebowski napisał:

Mówisz o feldze AEZ i oryginalnej Audi?

Czy gdybym wysłał Ci zaciski do regeneracji byłbyś w stanie dodatkowo sfrezować je odpowiednio?

 

bez problemu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po zalozeniu tylu 288mm mam slaby reczny, gdzies jest regulacja linki? W tunelu czy z dolu auta?

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobnie ,okazało się że seger spadł z mechanizmu ręcznego w jednym zacisku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tunelu za dźwignią ręcznego jest regulacja,a procedura jest opisana gdzieś na forum.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.06.2017 o 15:02, pawelosinski83 napisał:

Oki.... Więc tarcze to pewnie 8K0615601C...  Póki jeszcze są nowe sugeruję wymianę na 4H0615601K - rozmiar ten sam, ale mają więcej mięska do stoczenia, które na 99,99% Cię czeka (średnica wewnętrzna powierzchni ciernej 219mm vs 225 tarcz z S4B8). Nawet jeśli wejdą te 8K0 bez toczenia (a nie sądzę :-D) to może się okazać, ze klocek od wewnętrznej strony wystaja poniżej powierzchni tarcia. Kiedy przymiarki? bo jestem ciekawy jak to wyjdzie :-)

 

Co masz na myśli, że więcej mięska do stoczenia? Ze średnicy? Czym się te tarcze różnią??

Dzisiaj była przymiarka i wszystko pasuje poza mechanizmem ręcznego więc teraz pytanie czy da się przełożyć mechanizm ze zwykłego zacisku audi do tego od VW T5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanizm ręcznego można przełożyć.

Tarcza 4H0 będzie lepsza , większą powierzchnią pokrywa klocek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, bjoern napisał:

Co masz na myśli, że więcej mięska do stoczenia? Ze średnicy? Czym się te tarcze różnią??

Dzisiaj była przymiarka i wszystko pasuje poza mechanizmem ręcznego więc teraz pytanie czy da się przełożyć mechanizm ze zwykłego zacisku audi do tego od VW T5?

Weszła tarcza 330 bez zmniejszania jej średnicy?

Przecież napisałem co: "średnica wewnętrzna powierzchni ciernej 219mm vs 225mm" Co ma wpływ na wysokość powierzchni po jakiej leci klocek...
Otwórz sobie rysunki techniczne np ze strony brembo to zobaczysz...

S4B6/B7 ma (300-194,5)/2 = 52,75 mm
VW T5 ma (294-187)/2 = 53,5 mm

A6C6 4H0615601K ma (330-219)/2 = 55,5 mm ... Po stoczeniu na 325 mm zostaje 53 mm
S4B8 8K0615601C ma (330-225)/2 = 52,5 mm ... Po stoczeniu na 325 mm zostaje tylko 50 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foto z przymiarki, weszła bez toczenia.   A6C6 4H0615601K ta tarcza jak niby bardziej pokrywa klocek?  Na obecnej tarczy cała powierzchnia klocka ma styk z tarczą, do środka brakuje 1mm, do krawędzi brakuje ~3mm więc można stoczyć, żeby po prostu nie mieć rantu. Nie widzę sensu zastosowania tej tarczy w takim razie zamiast tej co mam. Do tego dochodzi to, że wysokość polecanej przez was tarczy to 49mm a mojej S4 B8 36mm, z B8 pasuje bez problemu, pod A6 C6 trzeba dać dystans pod jarzmo. Pozdrawiam :)

WP_20170620_18_17_08_Pro.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, pawelosinski83 napisał:

Weszła tarcza 330 bez zmniejszania jej średnicy?

Przecież napisałem co: "średnica wewnętrzna powierzchni ciernej 219mm vs 225mm" Co ma wpływ na wysokość powierzchni po jakiej leci klocek...
Otwórz sobie rysunki techniczne np ze strony brembo to zobaczysz...

S4B6/B7 ma (300-194,5)/2 = 52,75 mm
VW T5 ma (294-187)/2 = 53,5 mm

A6C6 4H0615601K ma (330-219)/2 = 55,5 mm ... Po stoczeniu na 325 mm zostaje 53 mm
S4B8 8K0615601C ma (330-225)/2 = 52,5 mm ... Po stoczeniu na 325 mm zostaje tylko 50 mm

Pierwsze słyszę żeby tarcza z C6 pasowała do B6/7. Zestaw pod 330 składa się z jarzma z C6, tarczy z S4B8 i zacisku z S4 B6/7 lub T5. 

Tacza z C6 jest za wysoka tak jak napisał Daniel. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.06.2017 o 15:02, pawelosinski83 napisał:

Oki.... Więc tarcze to pewnie 8K0615601C...  Póki jeszcze są nowe sugeruję wymianę na 4H0615601K - rozmiar ten sam, ale mają więcej mięska do stoczenia, które na 99,99% Cię czeka (średnica wewnętrzna powierzchni ciernej 219mm vs 225 tarcz z S4B8). Nawet jeśli wejdą te 8K0 bez toczenia (a nie sądzę :-D) to może się okazać, ze klocek od wewnętrznej strony wystaja poniżej powierzchni tarcia. Kiedy przymiarki? bo jestem ciekawy jak to wyjdzie :-)

 

Nic nie sugeruj, bo wprowadzasz ludzi w błąd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...