Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Nie od dziś wiadomo, że zimermann się baaaardzo popsuł ostatnimi czasy... Zjarane heble i tyle...

Tarcze 30mm grubości są jakby za słabe i nie wyrzymują termicznie przy Z..18.... One w serii pracują na 34mm i średnicy 350mm - to znacznie więcej "mięsa" do zagrzania.

Może spróbuj pójść w tarcze z Merca ML55 (32mm / 345mm, przetoczenie otworu i podrezanie zwrotnicy) lub GL'a (32mm / 350mm, przetoczenie otworu i troszke większe podrezanie zwrotnicy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Potrzebuję 2 segery które trzymają mechanizm w tylnym zacisku 288mm, foto poniżej, jak ktoś ma to pw proszę :)
Ewentualnie może ktoś wie jakie inne można kupić, aby wszystko pasowało? 25edbb1c26c82bdd46820a0de49a3d1d.jpg

Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Falcone napisał:

Potrzebuję 2 segery które trzymają mechanizm w tylnym zacisku 288mm, foto poniżej, jak ktoś ma to pw proszę :)
Ewentualnie może ktoś wie jakie inne można kupić, aby wszystko pasowało? 25edbb1c26c82bdd46820a0de49a3d1d.jpg

Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka
 

mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sruba z b6 przykrecisz jarzmo z b7

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rrrudy25 napisał:

Sruba z b6 przykrecisz jarzmo z b7

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Podziękował :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj znać dev jak bedziesz miał fajny zestaw kompletny na tył .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, matex91 napisał:

Daj znać dev jak bedziesz miał fajny zestaw kompletny na tył .

jaki rozmiar ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Dev napisał:

288 lub 300 mm

 

Edytowane przez matex91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, matex91 napisał:

Można włożyć coś większego na tył niż 300 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

330,jest temat na forum[emoji6]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, rrrudy25 napisał:

330,jest temat na forumemoji6.png

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Dziękuję.

Mam ktoś taki zestaw na sell ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, matex91 napisał:

 

mam jedno i drugie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.07.2017 o 08:20, pawelosinski83 napisał:

Nie od dziś wiadomo, że zimermann się baaaardzo popsuł ostatnimi czasy... Zjarane heble i tyle...

Tarcze 30mm grubości są jakby za słabe i nie wyrzymują termicznie przy Z..18.... One w serii pracują na 34mm i średnicy 350mm - to znacznie więcej "mięsa" do zagrzania.

Może spróbuj pójść w tarcze z Merca ML55 (32mm / 345mm, przetoczenie otworu i podrezanie zwrotnicy) lub GL'a (32mm / 350mm, przetoczenie otworu i troszke większe podrezanie zwrotnicy)

trafione w sedno, 345x30 to optimum do miasta anie na autostrady, 350x32 z MLa dla mnie też są cienkawe, więc następne będą już z C7 356x34

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to pytanie padło kilkanaście razy, ale odpowiedzi nie są jednoznaczne, przeczytałem temat prawie w całości. Zastanawiam się nad zmiana tarcz z przodu z 320mm na 345, bo aktualne kończą swój żywot. Czy zmiana jarzm, tarcz na 345 i osłon to będzie prawidłowe rozwiązanie? Nie ukrywam, że kusi mnie ta perspektywa, tylko czy nie będzie problemów z blokowaniem klocka jak inni wspominali? Będę wdzięczny za jednoznaczną odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sie nad tym zastanawialem ale Tomek powiedzial ze d*pa z tym i klocek bedzie sie blokowal.

Musialby on sam sie wypowiedziec dokladnie a nie :wink::wink::wink:

Moze ktos dawal jarzma z 345 do zaciskow pod 320???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, wesz82 napisał:

 

Moze ktos dawal jarzma z 345 do zaciskow pod 320???

 

lipa będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Dev napisał:

lipa będzie

Same zaciski się różnią czy jarzma są innej budowy i nie podchodzą P&P?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, scq napisał:

Same zaciski się różnią czy jarzma są innej budowy i nie podchodzą P&P?

Nie będą pracować jak należy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...