Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 14.08.2018 o 22:53, DarekS4 napisał:

Dev mam chyba 2szt jeśli nie poszły z kołyską. jutro dam info

Piter jaki rozmiar tarczy ?

Mam na sell zestaw 4pot brembo RS3 kmpl z adapterami. Może ktoś się skusi.

Darek tarcza 245

Edytowane przez Piter75r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.08.2018 o 23:05, Dev napisał:

nie mam kup jakis za pare zlotych i do mnie wyslij

Dev a jaki koszt regeneracji ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak cos to mam zestaw pod 245 tył zdjęty z mojego auta. Jak byś potrzebował do regeneracji to jest jak znalazł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś  gdzie kupić  ceramiczne  klocki do hamulców 345/300

Najlepiej by było ate

Edytowane przez Adamek4119
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Adamek4119 napisał:

Wie ktoś  gdzie kupić  ceramiczne  klocki do hamulców 345/300

Najlepiej by było ate

jak chcesz to pisz pw ale jesteś na nie całkowicie zdecydowany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szukam do siebie fajnego hebla . próbowałem ZR18 od prosiaka ale niestety na 15 mm dystans nie mogę sobie pozwolić . Felga 19x9.5 et 40 . Czy ktoś testował już jakieś inne rozwiązanie ? TTRS a może Q5 3.0 Tfsi ? Ktoś coś ? Tak jest zr18 i dystansem 15mm : 

40133649_2241689849238022_78246562755216

40020803_2241690209237986_58451581657918

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Dev napisał:

Załóż 345mm z S4 B6/7

Tak też myślałem że to będzie jedyne rozwiązanie przy tym kole ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacisk 4 tlok z q5 345  u mnie z felga 9j + dystans 4mm było ok ewentualnie u tokarza 3mm sciagnac z jarzma tez jest taka opcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obecną chwilę ile kosztuje na gotowo swap na 320 mm przód i tył 288 mm do AVF quattro Avant z dobrymi tarczami i klockami? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy czy wszystko nowe czy na używkach. Jak nowe tarcze, klocki i zaciski po regeneracji to nawet 1000 zł za oś. Jak skompletujesz na używkach to można ogarnąć za 500-600 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używane tarcze i klocki będą wymagały i tak z czasem wymiany, prawie nowych tarcz i klocków nikt nie dorzuci w gratisie. Zacisk (sprawny), jarzmo i osłony mogą być używane, choć zacisk pewnie będzie wymagał wymiany.  Kompletny zestaw 320/288 występował w B7 z 3,0 TDI Q i 2,0 TFSI Q?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, void napisał:

Używane tarcze i klocki będą wymagały i tak z czasem wymiany, prawie nowych tarcz i klocków nikt nie dorzuci w gratisie. Zacisk (sprawny), jarzmo i osłony mogą być używane, choć zacisk pewnie będzie wymagał wymiany.  Kompletny zestaw 320/288 występował w B7 z 3,0 TDI Q i 2,0 TFSI Q? 

Jeszcze 3.2 FSI z B7, i może 3.0 z B6.
Roznie to bywa z używanmi tarczami, czasem ktos robi upgrade na jeszcze wieksze i tarcze sa do polatania.

Planujesz jakies mody mechaniczne czy cos? Bo jesli tak, to moze warto od razu w 345 iść, niż potem 2 razy robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, golden87 napisał:

Jeszcze 3.2 FSI z B7, i może 3.0 z B6.

ASN w B6 i C5 ma 320 mm. Bardziej zastanawiał mnie tył pod Q 288 mm. Sprawdzę wymiary z 3,2 FSI.

Godzinę temu, golden87 napisał:

Roznie to bywa z używanmi tarczami, czasem ktos robi upgrade na jeszcze wieksze i tarcze sa do polatania.

To prawda, czasem można trafić gotowy zestaw.

Godzinę temu, golden87 napisał:

Planujesz jakies mody mechaniczne czy cos? Bo jesli tak, to moze warto od razu w 345 iść, niż potem 2 razy robić.

Najwyżej soft. Mody na ~200 KM to jakieś 6 k PLN + heble co najmniej 1,5 k PLN, a żyć trzeba. :P  B6 TDI Q Avant nie jest lekkie, więc większy hebel przyda się. W C5 miałem 312/255 i było czuć poprawę względem ośki B6 AVF Avant, którą czasem jeżdżę 288/245. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, void napisał:

ASN w B6 i C5 ma 320 mm. 

 

W B6 nie występował większy hebel niż 312mm, nie licząc S4 z 345mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, void napisał:

Czyli ASN  ma takie heble jak 2,5 TDI Q. AVF Q  w serii ma 288/245?

Niestety 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było 320mm

20180907_200847.jpg

Jest 360...

20180907_200908.jpg

:wink:

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...