Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

40 minut temu, mravel napisał:

Kto u nas jezdzi na secie z Benteya? Wydaje mi sie ze ktos mial przod na zaciskach Bentleya z tarczami 380 czy 400mm Mam kilka pytan

@Trewor87 miał lub ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam zestaw 320mm tlok 57mm z b8 polift, pytanie czy podejdzie to do b5?
Pytam, bo set warty 100zł a mam od 2 tyg b5 na dojazdy do pracy i może bym sobie to zmienił :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Osiollekk napisał:

Mam zestaw 320mm tlok 57mm z b8 polift, pytanie czy podejdzie to do b5?
Pytam, bo set warty 100zł a mam od 2 tyg b5 na dojazdy do pracy i może bym sobie to zmienił :D

podejdzie jak dasz zwrotnice od S4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótkie pytanie : zaczęły piszczeć tarcze kilka tygodni po trzecim odpowietrzeniu z przodu przy niskich prędkościach (od 40 w dół). Jakimś cudem po dotarciu przegrałem tarcze, czy co? Kolor mają normalny, szczerze mówiąc po dotarciu to tylne wyglądały bardziej jakby lekko przegrzane były, nie przednie.. nawet jeżeli nie sądzę abym gdziekolwiek moją dziadkową jazda tarcze przegrzał o.o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy swapie samego przodu, trzeba zrobić całą operacje odpowietrzania na wszystkie 4koła czy wystarczy sam przód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, M@rcin napisał:

Przy swapie samego przodu, trzeba zrobić całą operacje odpowietrzania na wszystkie 4koła czy wystarczy sam przód?

płyn wymien w całym układzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Dev napisał:

płyn wymien w całym układzie

Wymieniałem go we wrześniu przy zmianie przewodów elastycznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, M@rcin napisał:

Wymieniałem go we wrześniu przy zmianie przewodów elastycznych

Przełoż najpierw jeden zacisk potem drugi. Zostaw przepięcie przewodu na koniec tak żeby płyn nie wyciekał. Jak podepniesz ,poluzuj odpowietrzniki i same zaciski się odpowietrzą.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, M@rcin napisał:

Wymieniałem go we wrześniu przy zmianie przewodów elastycznych

ogarnij 4 koła

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega dorobił mi miedziaki do zacisków 320 i wyglądają jak na zdjęciach. Grzybek jest mniejszy, ale przy dokręcaniu jeszcze się podda tylko zastanawia mnie średnica dziurki w grzybku czy to nie będzie problemem. Na próbę zakładam 320 z A6 C5 i tam jarzma nie mają numerów 716. Dlatego, że tam, siedzi inny klocek zgadza się? Bo zestaw z C6 mam, ale wrzucam go po zimie.

20191203_214005.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, buzek17 napisał:

Kolega dorobił mi miedziaki do zacisków 320 i wyglądają jak na zdjęciach. Grzybek jest mniejszy, ale przy dokręcaniu jeszcze się podda tylko zastanawia mnie średnica dziurki w grzybku czy to nie będzie problemem. Na próbę zakładam 320 z A6 C5 i tam jarzma nie mają numerów 716. Dlatego, że tam, siedzi inny klocek zgadza się? Bo zestaw z C6 mam, ale wrzucam go po zimie.

20191203_214005.jpg

Rozwierc sobie otworek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dev napisał:

Rozwierc sobie otworek

Przeszło mi to przez myśl, ale lepiej jak spec się wypowie :) Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma numer zestawu prowadnic w tylnych zaciskach 288mm ??
Coś dostałem, ale jednak to nie to co siedzi :/

53e548894f36b0b04db2446b42a7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, jak sprawa wygląda z pompą servo podczas wymiany hamulców np. na 345/300? czy w s4 jest jakaś wydajniejsza czy to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, mariuszz708 napisał:

Hej, jak sprawa wygląda z pompą servo podczas wymiany hamulców np. na 345/300? czy w s4 jest jakaś wydajniejsza czy to samo...

Zostawiasz w serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MAT1000 napisał:

Czy ktoś ma numer zestawu prowadnic w tylnych zaciskach 288mm ??
Coś dostałem, ale jednak to nie to co siedzi :/

53e548894f36b0b04db2446b42a7.jpg

Skróć sobie jak za długie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Pompy hamulcowe serv'a na RS-owe modzą dopiero przy konwersjach na 6-tłok itp. tam już seria nie wyrabia ...

Ale to Dev będzie lepiej wiedział ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...