Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, Dev napisał:

mam cały setup 288 mm na tył

tarcze klocki zaciski jarzma osłony

Ile cenisz ten zestaw? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 12.02.2020 o 20:23, Dev napisał:

mam cały setup 288 mm na tył

tarcze klocki zaciski jarzma osłony

Dev ile chcesz kasy za ten komplet na tył? Może ktoś jeszcze ma na sprzedaż? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, zima_1989 napisał:

Dev ile chcesz kasy za ten komplet na tył? Może ktoś jeszcze ma na sprzedaż? 

zadzwon jutro 693456699

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejdą te na swapa?

image;s=644x461
WWW.OLX.PL

Cena za sztukę!! Części pochodzą z wersji EU!! Z legalnego źródła!! Objęte są GWARANCJĄ ROZRUCHOWA!! Wysyłka Kurier DPD!! Cena wysyłki zależna jest od wagi i gabarytu paczki!! Prosimy o przemyślane zakupy!! Zwrot tylko...
image;s=644x461
WWW.OLX.PL

Posiadamy szeroki asortyment części do tego modelu!! Części pochodzą z wersji EU!! Z legalnego źródła!! Objęte są GWARANCJĄ ROZRUCHOWA!! Wysyłka Kurier DPD!! Cena wysyłki zależna jest od wagi i gabarytu...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, swiety1337 napisał:

Podejdą te na swapa?

image;s=644x461
WWW.OLX.PL

Cena za sztukę!! Części pochodzą z wersji EU!! Z...
image;s=644x461
WWW.OLX.PL

Posiadamy szeroki asortyment części do tego modelu...

 

Przednie tak ,tylne nie podejdą bo mają elektryczny ręczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

372 str ?

Witam. Panowie mam tył 288 w stalowym oplocie--robota Deva??

Planuje swap na 330.Jarzma zakupione, rozgladam się za zaciskami z t5 bo o zaciski z s4 b6 ciężka sprawa. 

Moje pytanie: jak rozwiązać problem z mocowaniem przewodów? (choć słyszałem że pod zacisk od t5 są p&p) Też myślałem o oplocie 

Jak z montażem recznego na zacisku t5? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, dydek1 napisał:

372 str ?

Witam. Panowie mam tył 288 w stalowym oplocie--robota Deva??

Planuje swap na 330.Jarzma zakupione, rozgladam się za zaciskami z t5 bo o zaciski z s4 b6 ciężka sprawa. 

Moje pytanie: jak rozwiązać problem z mocowaniem przewodów? (choć słyszałem że pod zacisk od t5 są p&p) Też myślałem o oplocie 

Jak z montażem recznego na zacisku t5? 

 

napisz do rs dziadek. Ma idealny patent na przewody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Wandej napisał:

napisz do rs dziadek. Ma idealny patent na przewody.

Dzięki Andrzeju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasuje , chyba że chcesz na 330

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300mm wystarczy. Czyli to jarzmo, zacisk T5, osłona z S4 b6/b7, tarcza S4 b6/b7 i klocek T5? I wszystko hula...? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zacisk z T5 jest żeliwny? Próbował ktoś montować zacisk alu z phaetona? Powinnien być lżejszy i ma większą średnice tłoczka. Zostaje tylko kwestia mechanizmu ręcznego:mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co trzeba wykonać pod montaz recznego na zacisku z t5? P&P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kkam T5 jest żeliwny. Kiedyś chciałem zakładać zacisk od phaeton'a i z pewnością dałoby się to zrobić, ale oprócz kwestii ręcznego (Gdzie linka ciągnie w drugą stronę) To i z przewodem też trzeba kombinować po mojemu. Ja dałem spokój i nawet nie kupiłem zacisku na przymiarki. Chyba prościej zrobić 324 na T5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, staniek napisał:

@kkam T5 jest żeliwny. Kiedyś chciałem zakładać zacisk od phaeton'a i z pewnością dałoby się to zrobić, ale oprócz kwestii ręcznego (Gdzie linka ciągnie w drugą stronę) To i z przewodem też trzeba kombinować po mojemu. Ja dałem spokój i nawet nie kupiłem zacisku na przymiarki. Chyba prościej zrobić 324 na T5

dzieki za info. Mechanizm ręcznego jest dwustronny, można przełożyć z lewego do prawego zacisku. pod koniec tygodnia bede mieć zacisk na przymiarki to wszysto zweryfikuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, kkam napisał:

dzieki za info. Mechanizm ręcznego jest dwustronny, można przełożyć z lewego do prawego zacisku. pod koniec tygodnia bede mieć zacisk na przymiarki to wszysto zweryfikuje

przełóz sobie tylko dzwignie ze starcy zacisków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A znacie może jakieś inne oznaczenia jarzm pod 300mm? Lub jakiś inny patent na dobre hamulce na tył? Bo jest problem z kupnem jarzma BDA632

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanko. Jarzmo z a6 c6 302mm da się połączyć z zaciskiem z T5? I jakie wtedy tarcze do takiego zestawu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, sebek1093 napisał:

Mam jeszcze pytanko. Jarzmo z a6 c6 302mm da się połączyć z zaciskiem z T5? I jakie wtedy tarcze do takiego zestawu? 

Jarzmo z a6 c6 302 jest pod tarczę niewentylowaną. Pasować do niego będzie zacisk od zestawu 288(np od a4 b7 3.0 TDI)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...