Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kończą mi się hamulce seryjne 320mm z przodu, jest sens przechodzić na większe 345mm? Czy to zbyt mała różnica i szkoda zachodu.:lol1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

5 minut temu, Przolb1513 napisał:

Witam, kończą mi się hamulce seryjne 320mm z przodu, jest sens przechodzić na większe 345mm? Czy to zbyt mała różnica i szkoda zachodu.:lol1:

zakładaj nie pytaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej nie bo bedzie sie blokował klocek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, jaras99 napisał:

jaki nr mają jarzma zacisku 288 tył?

lewy - 8E0 615 423 H

prawy - 8E0 615 424 H

jarzmo - 8E0 615 425 H

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.05.2020 o 17:36, Dev napisał:

Nie

A znasz może numery tych których potrzebuje pod 973 I 974?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Żelaznolud napisał:

A znasz może numery tych których potrzebuje pod 973 I 974?

Zrób sobie nowe miedziane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba czegoś nie rozumiem, w a4 b6 z przodu mamy 3 jakby oddzielne przewody pierwszy jest sztywny idzie od zacisku I prowadzi do elastycznego który dalej łączy się ze sztywnym A ten już do pompy tak? Zakładając że nie obkręci mi sie śruba I nie urwie na przewodzie sztywnym przy zacisku to I tak nie mogę zamontować tego do zacisku pod 320 bo ma inny gwint? Dobrze rozumiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Żelaznolud napisał:

 I tak nie mogę zamontować tego do zacisku pod 320 bo ma inny gwint? Dobrze rozumiem?

Inny kształt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Dev napisał:

Inny kształt

Ale gwint ten sam czyli dam radę to wkręcić tylko trzeba to odpowiednio dogiąć?

Edytowane przez Żelaznolud
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Żelaznolud napisał:

Ale gwint ten sam czyli dam radę to wkręcić tylko trzeba to odpowiednio dogiąć?

Wymień na nowy miedziany i nie cuduj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy pod biedrony 16" trzeba frezować zaciski?

Jeżeli tak, to jak rozumiem najlepiej do płaszczyzny zaznaczonej na czerwono?

WhatsApp Image 2020-06-04 at 09.17.48.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, staniek napisał:

Pod biedronki nie trzeba. 

zalezy od ET

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, swiety1337 napisał:

Czy pod biedrony 16" trzeba frezować zaciski?

Jeżeli tak, to jak rozumiem najlepiej do płaszczyzny zaznaczonej na czerwono?

WhatsApp Image 2020-06-04 at 09.17.48.jpeg

ciachnij to do równego, przynajmniej zacisk bedzie lzejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla pewności przejadę. Zajmie to chwilę, a przynajmniej później nie będzie problemu.

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...