Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

2 godziny temu, dlugiacm napisał:

od RS Dziadek ?? On sprzedaje sfrezowane, malowane i po regeneracji 320 na bank, sam u niego kupowałem zaciski pod tarcze 320 przód i jest ?, wszystko zgodnie z opisem

Właśnie  wszedłem w temat, bo Krzysiek napisał pw. Standardowo nie trzeba frezować bo 320 wchodzi bez problemów. Tutaj Krzysiek ma nietypowe felgi i się nie dogadaliśmy w tej sprawie. Już jestem z nim umówiony na wysyłkę kolejnego frezowanego kompletu i odesłanie swojego po podmianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, rs dziadek napisał:

Właśnie  wszedłem w temat, bo Krzysiek napisał pw. Standardowo nie trzeba frezować bo 320 wchodzi bez problemów. Tutaj Krzysiek ma nietypowe felgi i się nie dogadaliśmy w tej sprawie. Już jestem z nim umówiony na wysyłkę kolejnego frezowanego kompletu i odesłanie swojego po podmianie.

Dokładnie. Ramiona są płaskie i haczą o zacisk. Na 320 wchodzą 16ki 'biedronki' bez problemu i nawet ori dojazdówka chociaż  miedzy zacisk a dojazdówkę wchodzi żyletka.  :guma:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Wchodzi też oryginał 16"  ET42, ale też między felgą a zaciskiem jest miejsce na papier...:

Spoiler

spacer.png

2. A ten model to Kosei WK139 16" z ET 38:

Spoiler

spacer.png

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od kształtu ramion i wyoblenia ich na zewnątrz od piasty bo luzu przy 16kach jest na kilka mm.

Zacisk 320 jest w 'banan' i właśnie jego końce haczą i ewentualnie można je sfrezować. 345 jest płaski.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, dekiel 13 napisał:

Zacisk 320 jest w 'banan' 

nie kazdy

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Dev napisał:

nie kazdy

Chodziło mi te o nr 973 i  974 / jarzmo 713 , chyba najbardziej popularne o swapa . Porównanie jest na pierwszej stronie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, dekiel 13 napisał:

Chodziło mi te o nr 973 i  974 / jarzmo 713 , chyba najbardziej popularne o swapa . Porównanie jest na pierwszej stronie .

mi nie musisz tego tłumaczyc, w jednej odmanie B7 jest zacisk który nie jest w banan tylko jest płaski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał:

mi nie musisz tego tłumaczyc, w jednej odmanie B7 jest zacisk który nie jest w banan tylko jest płaski

Tobie oczywiście ,że nie ale chciałem sprecyzować o które mi chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, dekiel 13 napisał:

ale chciałem sprecyzować o które mi chodzi.

ale Ty nie wiesz o które chodzi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dev napisał:

ale Ty nie wiesz o które chodzi :decayed:

Nie wiem ale czy to powód do  :decayed: ?

Może uświadomisz nas zatem o jaki zacisk chodzi  skoro nawet nie został on ujęty na pierwszej stronie przez założyciela tematu w końcu po to jest forum .To jakaś perełka wśród zacisków ?

Po za tym jeśli jest płaski nie powinno być problemu z haczeniem o felgę.

Inną sprawą pozostaje fakt ile 'tych' zacisków zostało 'zeswapowanych' na 380 stron tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest zacisk 320 z A4 B7 8H (cabrio)

Jest tego bardzo mało i dlatego ciezko go trafic, czesc zewnetrzna jest podobna do tej z zacisku 345mm,pasuje na aluminium 981/982 ale w pelni nie pokrywają się  te elementy

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Dev napisał:

To jest zacisk 320 z A4 B7 8H (cabrio)

Jest tego bardzo mało i dlatego ciezko go trafic, czesc zewnetrzna jest podobna do tej z zacisku 345mm,pasuje na aluminium 981/982 ale w pelni nie pokrywają się  te elementy

Tego zacisku nie trzeba frezować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, george napisał:

Tego zacisku nie trzeba frezować?

Nie, bo jest prosty, jutro poszukam na swoim smietniku i wrzuce foto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał:

Nie, bo jest prosty, jutro poszukam na swoim smietniku i wrzuce foto

Jeszcze jedno pytanie, 2,0 TFSI i 3,2 FSI oraz 3,0 TDI miały tylko 320 mm z przodu czy inne silniki również?

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, staniek napisał:

2,5tdi, 2,7tdi też miały

Cab miał 2,7 TDI, ale 2,5 TDI było jedynie w avancie i sedanie z tego co widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zczaiłem, że tylko o cabrio b7 pytasz. Bardzo możliwe,że 2,5tdi tam nie było. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko mam,czy jarzma trw BDA914 pasują do zacisków 288 tył?

odpowiem sam sobie: wystarczy przeczytać temat od deski do deski i będzie wiadomo że pasują. Można by było do pierwszego postu wrzucić te info.

Chyba że jeszcze jakieś inne pasują?

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...