Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

20200817-082756.jpg

 

20200817-082801.jpg

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

3 godziny temu, pila24 napisał:

Chyba że jeszcze jakieś inne pasują?

Nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tyłu... 288 z B7 lub 300 od S4 jedynie pod 16" czy jest jeszcze inna opcja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, george napisał:

Odnośnie tyłu... 288 z B7 lub 300 od S4 jedynie pod 16" czy jest jeszcze inna opcja?

W serii nie

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie... pod zacisk od caba pasuje tarcza i klocki od avanta/sedana czy trzeba szukać pod ten zacisk? Tarcze okazały się krzywe, więc 320 mm na horyzoncie. :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, DivaynEays napisał:

Cabrio chyba ?

Dokładnie. :decayed: 

Zaciski od caba już w drodze. Stare tarcze mają bicie na gorąco, na zimno nie...

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wypowie się jakis specjalista czy przewody sa dobrze poprowadzone(drugi tak samo)? Generalnie ciężko chyba inaczej założyć ale pisaliscie o uszkodzeniach po czasie z winy złego montażu.  

IMG_20200822_102155.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie pośrednio związane z heblami B6. Do jakich innych modeli oprócz B7 będą pasować zaciski od B6 312? A3 8L FL i A6 C5 FL?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C5 i C6

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.08.2020 o 20:23, Langista napisał:

Ja w ten sposób zakładałem i mechanik zastrzeżeń nie miał.

Tyle ze mechanik mechanikowi nierowny ,więc wolę tu  zapytać. Co drugi pewnie nie używa czujnika przy wymianie tarcz nie mówiąc o smarowaniu piasty miedzianym czy innym specyfikiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Mr.Joker napisał:

Tyle ze mechanik mechanikowi nierowny ,więc wolę tu  zapytać. Co drugi pewnie nie używa czujnika przy wymianie tarcz nie mówiąc o smarowaniu piasty miedzianym czy innym specyfikiem. 

Co drugi to nie zagląda czy prowadnice są ok i czy gumki całe. Czujnik zegarowy to używa może co nasty warsztat. Z tym smarem miedzianym na piastę to Cię poniosło troszki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, pila24 napisał:

Co drugi to nie zagląda czy prowadnice są ok i czy gumki całe. Czujnik zegarowy to używa może co nasty warsztat. Z tym smarem miedzianym na piastę to Cię poniosło troszki....

Znaczy ze smarem to w sensie że nawali go tam gdzie nie powinien ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Mr.Joker napisał:

Znaczy ze smarem to w sensie że nawali go tam gdzie nie powinien ?

Aha to spoko,juz myślałem że do zwolenników należysz tej metody Januszowej ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, pila24 napisał:

Aha to spoko,juz myślałem że do zwolenników należysz tej metody Januszowej ??

Kto nie smaruje, ten nie jedzie. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...