Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Może warto byłoby dorzucić info na temat zacisku od B7 cabrio? @H4mm3R

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 24.08.2020 o 17:57, pila24 napisał:

Aha to spoko,juz myślałem że do zwolenników należysz tej metody Januszowej ??

Apropo januszowania. Kolega kupił cały komplet do swapa na 320mm do passata b5, zwrotnice, zaciski, tarcze i klocki. Klocki tarcze złom ale co nas zdziwiło przy rozbieraniu? Dziwnym trafem tarcze miały rant tylko na dolnej średnicy pracy klocka ?? jakiś majster założył tarcze 312mm ale klocki już poprawne i oto efekt??

IMG_20200825_183652.jpg

IMG_20200825_191744.jpg

IMG_20200825_183723.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo,? ale tarcza tańsza-Janusz wie jak zaoszczędzić i w pełni wykorzystać tarcze.

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, pila24 napisał:

Grubo,pewnie tą parą klocków rant po poprzednich szlifował ? no i tarcza tańsza-Janusz wie jak zaoszczędzić i w pełni wykorzystać tarcze.

Grubo grubo nie mówiąc już o tym ze 5mm luzu do skasowania ale  tarcza cały czas swiezynka bo bardziej gorny rant się w oczy rzuca ? a tu go nie było ?  i łatwiej założyć taka mniejsza i wezsza, wyszła bez odkrecania jarzma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Mr.Joker napisał:

Grubo grubo nie mówiąc już o tym ze 5mm luzu do skasowania ale  tarcza cały czas swiezynka bo bardziej gorny rant się w oczy rzuca ? a tu go nie było ?  i łatwiej założyć taka mniejsza i wezsza, wyszła bez odkrecania jarzma. 

Baaarrrdzo  dobra robota to była,nie dość że taniej,szybciej to jeszcze estetyczniej ?

A ciekawi mnie przy jakiej prędkości pozostałej do wyhamowania z 200km/h te zaciski ugotowały by te tarcze 25mm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, pila24 napisał:

Baaarrrdzo  dobra robota to była,nie dość że taniej,szybciej to jeszcze estetyczniej ?

A ciekawi mnie przy jakiej prędkości pozostałej do wyhamowania z 200km/h te zaciski ugotowały by te tarcze 25mm...

Miejmy nadzieję że Janusz tak szybko nie jeździł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.08.2020 o 11:48, El Patriko napisał:

Mam bex, ale na fakturce poprzedniego właściciela są następujące tacze i klocki: 

DF4186 (tarcze trw 245 mm) 

GD8823 (klocki trw) 

 

Z przodu natomiast: 

DF2652 (tarcze trw 288 mm)

GDB1307 (klocki trw) 

 

Osłona z tyłu wygląda, jak by mogła zmieścić większą tarczę.

 

Możliwe, że nie sprawdził dobrze co kupuje i potem założył co miał. Co z tym teraz mogę zrobić? :co:

Wy się śmiejcie, a u kolegi może być podobna sytuacja.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, H4mm3R napisał:

Wy się śmiejcie, a u kolegi może być podobna sytuacja.  

Może chociaż jarzma są zmienione, w końcu tyle wystarczy do konwersji 288/245 <-> 312/255. Czyżby ktoś rzucił się na zysk ze sprzedaży jarzma i kupna mniejszych tarcz? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, george napisał:

Może chociaż jarzma są zmienione, w końcu tyle wystarczy do konwersji 288/245 <-> 312/255. Czyżby ktoś rzucił się na zysk ze sprzedaży jarzma i kupna mniejszych tarcz? :eusathink:

Kupił złe tarcze, to wiedziałby że jarzma musi zmienić? wątpię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, H4mm3R napisał:

Kupił złe tarcze, to wiedziałby że jarzma musi zmienić? wątpię...

Skłaniam się ku tezie, że np. handlarz mógł pogonić zestaw 312/255 i wrzucił na sztukę 288/245, stąd poprzedni właściciel przed @El Patriko kupił nowe heble 288/245. Inna opcja to nieogarnięty sprzedający. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przy swapie na tył pod 330 na zacisku z t5 tarcze lądują od a5 a klocki np ferodo premiera z a5 jakie powinny mieć oznaczenie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dydek1 napisał:

Panowie przy swapie na tył pod 330 na zacisku z t5 tarcze lądują od a5 a klocki np ferodo premiera z a5 jakie powinny mieć oznaczenie? 

FDB1655

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kF0jjnh.jpgDzięki @Dev .Zacisk od Cabrioleta B7 siedzi luźno na feldze 16x7J ET 42, dokładniej to OEM od B6/B7 Cabrioleta lub A6 C6

mBC8xNj.jpg

a5DVrpp.jpg

2QP5PGC.jpg2QP5PGC.jpg

 

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Szykuje mi się wymiana tarczy z przodu bo ma bicie (trzęsie kierownicą) i z tyłu mam brak ręcznego (klocki nowe, linki też) czy pewnie zaciski do regeneracji... P.S 2 razy zaciski mi się zapiekły i tarcze mocno się zagrzały do czerwoności także pewnie na śmietnik...

No i pomyślałem nad swapem, tylko obawiam się że z przodu mogą zacsiki większe się nie zmieścić

moja fura to b6 1.8 bfb sedan, felga r17 

'proszę o poradę

zamieszczam zdjęcia

IMG_20200903_094254.jpg

IMG_20200903_094258.jpg

IMG_20200903_094303.jpg

IMG_20200903_094307_1.jpg

IMG_20200903_094314.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, marcintp napisał:

Witam

Szykuje mi się wymiana tarczy z przodu bo ma bicie (trzęsie kierownicą) i z tyłu mam brak ręcznego (klocki nowe, linki też) czy pewnie zaciski do regeneracji... P.S 2 razy zaciski mi się zapiekły i tarcze mocno się zagrzały do czerwoności także pewnie na śmietnik...

No i pomyślałem nad swapem, tylko obawiam się że z przodu mogą zacsiki większe się nie zmieścić

moja fura to b6 1.8 bfb sedan, felga r17 

'proszę o poradę

zamieszczam zdjęcia

IMG_20200903_094254.jpg

IMG_20200903_094258.jpg

IMG_20200903_094303.jpg

IMG_20200903_094307_1.jpg

IMG_20200903_094314.jpg

To nie ori felga. Ciężko powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłby ktoś wytłumaczyć mi łopatologicznie różnicę między zaciskiem C5 FL a B7 320? Ten C5 FL jest płaski jak od Cabrio B7 i ma  niedzielony otwór. Czy zewnątrz widać różnię pomiędzy mocowaniem klocka na blaszką i drut?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, george napisał:

Czy mógłby ktoś wytłumaczyć mi łopatologicznie różnicę między zaciskiem C5 FL a B7 320? Ten C5 FL jest płaski jak od Cabrio B7 i ma  niedzielony otwór. Czy zewnątrz widać różnię pomiędzy mocowaniem klocka na blaszką i drut?

Tak. C5 ma klocek na drucik, i jest taki bolec wystający z zewnątrz ;)

Edytowane przez DivaynEays
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, george napisał:

Czy mógłby ktoś wytłumaczyć mi łopatologicznie różnicę między zaciskiem C5 FL a B7 320? Ten C5 FL jest płaski jak od Cabrio B7 i ma  niedzielony otwór. Czy zewnątrz widać różnię pomiędzy mocowaniem klocka na blaszką i drut?

C5 - FDB1407 plus drut

B7C - FDB1629 plus klamra

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Panowie, mam pytanie. Mam heble 320/288 które czekają na montaż, ale trafiły mi się teraz 345 z S5 z 2010. Czy mogę je założyć z tyłem 288, czy powinienem założyć minimum 300 lub 330 z tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zakładać 288. 300 od S4 to rzadki temat, z kolei 345/330 na pewno sensownie hamowałoby. Zacisk pasuje bez przeróbek?

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...