Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

25 minut temu, Diablo napisał:

Cześć.

Panowie, mam pytanie. Mam heble 320/288 które czekają na montaż, ale trafiły mi się teraz 345 z S5 z 2010. Czy mogę je założyć z tyłem 288, czy powinienem założyć minimum 300 lub 330 z tyłu?

nie pasuja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie pasują? Tzn. nie mieszczą się czy co?

Edytowane przez Diablo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Diablo napisał:

Nie pasują? Tzn. nie mieszczą się czy co?

Zapewne inny rozstaw śrub. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, H4mm3R napisał:

Rozstaw ten sam, inna wysokość

I tu wszystkich zaskoczę, bo Dev się myli i wy też strzelacie ślepakami, bo guru hamulcowy napisał że nie pasują ?

Zaciski weszły w siedemnastki felgi, jedyne to ciężarek od wyważenia zawadza, ale to jest mały problem. Rozstaw jest ten sam, a co więcej praktycznie wszystkie najważniejsze wymiary są takie jak w zacisku 320. Jedyne co nie pasuje i odwlecze ich montaż to inna odległość osadzenia tarczy, którą mam w zestawie od S5 i zacisk się nie mieści między tarczą a zwrotnicą. Natomiast ten problem rozwiązują najprawdopodobniej tarcze S4 których garnek jest o ok 4,5mm. niższy co odsunie ją od zwrotnicy o brakujący wymiar. Pozostałe wymiary tarczy sa identyczne.

Tak więc Dev... jesli nie wiesz, to nie wprowadzaj ludzi w błąd, bo już drugi raz odpisujesz bzdury a nie masz pojęcia o konkretnym przypadku, tym bardziej nie napiszesz czemu wg. Ciebie nie pasuje, tylko walniesz ,,nie pasuja" i cisza. Rozumiem, że nabijasz sobie statystyki, ale takie wypowiedzi ,, specjaliście od hamulcy" nie pasują ? Jak tylko wezystko będzie na miejscu zrobię zdjęcia i pokażę potomnym kolejny zestaw naprawdę potężnych hebli, bo klocek jest prawie dwa razy większy niż w zacisku 320 (podejrzewam iż w 345 z S4 jest ten sam) co przy modzonych autach zwiększy bezpieczeństwo.

Pozdrawiam.

Edytowane przez Diablo
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Diablo napisał:

I tu wszystkich zaskoczę, bo Dev się myli i wy też strzelacie ślepakami, bo guru hamulcowy napisał że nie pasują ?

Zaciski weszły w siedemnastki felgi, jedyne to ciężarek od wyważenia zawadza, ale to jest mały problem. Rozstaw jest ten sam, a co więcej praktycznie wszystkie najważniejsze wymiary są takie jak w zacisku 320. Jedyne co nie pasuje i odwlecze ich montaż to inna odległość osadzenia tarczy, którą mam w zestawie od S5 i zacisk się nie mieści między tarczą a zwrotnicą. Natomiast ten problem rozwiązują najprawdopodobniej tarcze S4 których garnek jest o ok 4,5mm. niższy co odsunie ją od zwrotnicy o brakujący wymiar. Pozostałe wymiary tarczy sa identyczne.

Tak więc Dev... jesli nie wiesz, to nie wprowadzaj ludzi w błąd, bo już drugi raz odpisujesz bzdury a nie masz pojęcia o konkretnym przypadku, tym bardziej nie napiszesz czemu wg. Ciebie nie pasuje, tylko walniesz ,,nie pasuja" i cisza. Rozumiem, że nabijasz sobie statystyki, ale takie wypowiedzi ,, specjaliście od hamulcy" nie pasują ? Jak tylko wezystko będzie na miejscu zrobię zdjęcia i pokażę potomnym kolejny zestaw naprawdę potężnych hebli, bo klocek jest prawie dwa razy większy niż w zacisku 320 (podejrzewam iż w 345 z S4 jest ten sam) co przy modzonych autach zwiększy bezpieczeństwo.

Pozdrawiam.

:facepalm:No jak założysz tarczę o innej wysokości to nie założysz na nią zacisku. To wiec jak pasuje? B6/7 46,4mm a B8 52,4. p&p bez dystansu nie wejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Wandej napisał:

:facepalm:No jak założysz tarczę o innej wysokości to nie założysz na nią zacisku. To wiec jak pasuje? B6/7 46,4mm a B8 52,4. p&p bez dystansu nie wejdzie

Czy rozumiesz co ja napisałem? bo chyba nie za bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Diablo napisał:

I tu wszystkich zaskoczę, bo Dev się myli i wy też strzelacie ślepakami, bo guru hamulcowy napisał że nie pasują ?

Zaciski weszły w siedemnastki felgi, jedyne to ciężarek od wyważenia zawadza, ale to jest mały problem. Rozstaw jest ten sam, a co więcej praktycznie wszystkie najważniejsze wymiary są takie jak w zacisku 320. Jedyne co nie pasuje i odwlecze ich montaż to inna odległość osadzenia tarczy, którą mam w zestawie od S5 i zacisk się nie mieści między tarczą a zwrotnicą. Natomiast ten problem rozwiązują najprawdopodobniej tarcze S4 których garnek jest o ok 4,5mm. niższy co odsunie ją od zwrotnicy o brakujący wymiar. Pozostałe wymiary tarczy sa identyczne.

Tak więc Dev... jesli nie wiesz, to nie wprowadzaj ludzi w błąd, bo już drugi raz odpisujesz bzdury a nie masz pojęcia o konkretnym przypadku, tym bardziej nie napiszesz czemu wg. Ciebie nie pasuje, tylko walniesz ,,nie pasuja" i cisza. Rozumiem, że nabijasz sobie statystyki, ale takie wypowiedzi ,, specjaliście od hamulcy" nie pasują ? Jak tylko wezystko będzie na miejscu zrobię zdjęcia i pokażę potomnym kolejny zestaw naprawdę potężnych hebli, bo klocek jest prawie dwa razy większy niż w zacisku 320 (podejrzewam iż w 345 z S4 jest ten sam) co przy modzonych autach zwiększy bezpieczeństwo.

Pozdrawiam.

Dzieciaku, co Ty wypisujesz

Zadales konkretne pytanie, dostales konkretną odpowiedz i nagle doznajesz objawienia ze jednak mozna :polew:

Mi nie.musisz pisac co, jak i z czym sie tutaj je, wiem doskonale.

Hammer i Wandej napisali dlaczego nie zalozysz p&p kompletnych hamulcow 345 z S5.

Oczywiscie ze.mozna wrzucic do zaciskow S5 tarcze z S4 B6/7 co bylo tutaj opisywane nascie razy, z tym ze trzeba tarcze stoczyc do 343mm bo bedzie obcierac o wewnetrzną strone zacisku i oczywiscie trzeba dac odpowiedni przewod hamulcowy oraz  przelutowac wtyczke od czujnika zuzycia.

 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Dev napisał:

Dzieciaku, co Ty wypisujesz

Zadales konkretne pytanie, dostales konkretną odpowiedz i nagle doznajesz objawienia ze jednak mozna :polew:

Mi nie.musisz pisac co, jak i z czym sie tutaj je, wiem doskonale.

Hammer i Wandej napisali dlaczego nie zalozysz p&p kompletnych hamulcow 345 z S5.

Oczywiscie ze.mozna wrzucic do zaciskow S5 tarcze z S4 B6/7 co bylo tutaj opisywane nascie razy, z tym ze trzeba tarcze stoczyc do 343mm bo bedzie obcierac o wewnetrzną strone zacisku i oczywiscie trzeba dac odpowiedni przewod hamulcowy oraz  przelutowac wtyczke od czujnika zuzycia.

 

Zabawny jesteś, ale fajnie miec śmieszka na forum. Nie kojarzę żebym pytał czy pasują, tylko czy mogę je założyć z 288, no ale kazdy potrafi czytać jak potrafi, a jak nie potrafi to sam sobie dopowie i zinterpretuje, więc faktycznie dałeś odpowiedź na konkretne  pytanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Diablo napisał:

Zabawny jesteś, ale fajnie miec śmieszka na forum. Nie kojarzę żebym pytał czy pasują, tylko czy mogę je założyć z 288, no ale kazdy potrafi czytać jak potrafi, a jak nie potrafi to sam sobie dopowie i zinterpretuje, więc faktycznie dałeś odpowiedź na konkretne  pytanie ?

przykro mi ale tutaj nie leczymy kompleksów, z taką przypadłoscią musisz sobie radzic sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki, macie zalozone blaszki na prowadnice pomiedzy zaciskiem a klockiem na zaciskach 320 lub 288 ???

WWW.UCANDO.PL

Zestaw akcesoriów klocków hamulcowych TRW PFK405

 

Edytowane przez dlugiacm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dlugiacm napisał:

Z innej beczki, macie zalozone blaszki na prowadnice pomiedzy zaciskiem a klockiem na zaciskach 320 lub 288 ???

WWW.UCANDO.PL

Zestaw akcesoriów klocków hamulcowych TRW PFK405

 

Blaszki ida tylko do tylnego zacisku 288, 300 i 330

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Dev napisał:

Blaszki ida tylko do tylnego zacisku 288, 300 i 330

czyli z przodu nie, oki dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Szykuje się do swapa hamulców, rs dziadek rzeźbi dla mnie zestaw 320/288. Jako, że chciałbym podejść kompleksowo do tego to jaki płyn i przewody hamulcowe polecacie? Do czego jeszcze zajrzeć w układzie hamulcowym, żeby mieć pewność, że wszystko działa na 100%? A4 B7, 1.8T BFB FWD. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Matel napisał:

Cześć! Szykuje się do swapa hamulców, rs dziadek rzeźbi dla mnie zestaw 320/288. Jako, że chciałbym podejść kompleksowo do tego to jaki płyn i przewody hamulcowe polecacie? Do czego jeszcze zajrzeć w układzie hamulcowym, żeby mieć pewność, że wszystko działa na 100%? A4 B7, 1.8T BFB FWD. 

Przewody HEL w stalowym oplocie i płyn ATE  DOT 4. Odpowietrzysz kilkukrotnie i bedzie działać jak należy.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Matel napisał:

Cześć! Szykuje się do swapa hamulców, rs dziadek rzeźbi dla mnie zestaw 320/288. Jako, że chciałbym podejść kompleksowo do tego to jaki płyn i przewody hamulcowe polecacie? Do czego jeszcze zajrzeć w układzie hamulcowym, żeby mieć pewność, że wszystko działa na 100%? A4 B7, 1.8T BFB FWD. 

Plyn daj oryginalny a przewody zwykle elastyczne, ATE Bosch Ferodo TRW

Zajrzyj pod tylne nadkola czy da sie je w ogole odkrecic, bo zwykle łączenia sa zgnite

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Dev napisał:

Zajrzyj pod tylne nadkola czy da sie je w ogole odkrecic, bo zwykle łączenia sa zgnite

Ja jutro będę zmieniał tył na 288 i te mocowania w których łączy się przewód sztywny z elastycznym tak zardzewiałe że pewnie posypią się w pył przy ruszeniu. Chyba przewody elastyczne zmienię jak uda mi się dostać nowe mocowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, pila24 napisał:

Ja jutro będę zmieniał tył na 288 i te mocowania w których łączy się przewód sztywny z elastycznym tak zardzewiałe że pewnie posypią się w pył przy ruszeniu. Chyba przewody elastyczne zmienię jak uda mi się dostać nowe mocowania.

trzeba zmieniac całe przewody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba ciągnąć całych przewodów. Można obciąć i złączyć kawałek miedzianego złączką do przewodów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...