Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

2 minuty temu, Dev napisał:

ori sa stalowe i ciezko je "zarobic"

Nie jest tak ciężko. Robiłem to u siebie pierwszy raz i poszło super. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczę, może uda się pozbyć rudej jak zrobię jakiś okład z gąbki i jakiegoś odrdzewiacza. Aczkolwiek mocowanie nie wygląda w ogóle,a dostęp do nowych (  8E0611845H,8E0611846H) żaden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, pila24 napisał:

Zobaczę, może uda się pozbyć rudej jak zrobię jakiś okład z gąbki i jakiegoś odrdzewiacza. Aczkolwiek mocowanie nie wygląda w ogóle,a dostęp do nowych (  8E0611845H,8E0611846H) żaden.

2 dni temu wymieniałem ,też była ruda i myślałem, że nie pójdzie,oczyściłem drucikiem i popsikałem odrdzewiaczem na 30min i poszło bez problemu,nawet zakupiłem wrazie co końcówki go zarobienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec swap na 288mm tył zrobiony. Elastyczne zostały ori bo nie obędzie się bez cięcia ori sztywnych,ruda zaszła zbyt daleko. Będę zmieniał belkę tylną bo ruda tez tam się bawi nieźle to od razu zadziałam z tymi elastycznym. Śruby od jarzm nie ruszane od nowości,zaspawane na amen poszły pod szlifierkę z jarzmami. Kupiłem w sklepie rolniczym 4 śruby 10.9 szesciokątne i dopasowało się zamiast tych ori pod imbus.

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, pila24 napisał:

No wiec swap na 288mm tył zrobiony. Elastyczne zostały ori bo nie obędzie się bez cięcia ori sztywnych,ruda zaszła zbyt daleko. Będę zmieniał belkę tylną bo ruda tez tam się bawi nieźle to od razu zadziałam z tymi elastycznym. Śruby od jarzm nie ruszane od nowości,zaspawane na amen poszły pod szlifierkę z jarzmami. Kupiłem w sklepie rolniczym 4 śruby 10.9 szesciokątne i dopasowało się zamiast tych ori pod imbus.

Jakie dokładnie śruby tam są, gwint, skok? W niedługim czasie czeka mnie identyczna zabawa. Zaciski już jadą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, jaras99 napisał:

Jakie dokładnie śruby tam są, gwint, skok? W niedługim czasie czeka mnie identyczna zabawa. Zaciski już jadą

M10x1. 25mm 

Długości 2x 62.5mm i 2x 52.5mm

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Mr.Joker napisał:

M10x1. 25mm 

Długości 2x 62.5mm i 2x 52.5mm

 

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Mr.Joker napisał:

M10x1. 25mm 

Długości 2x 62.5mm i 2x 52.5mm

 

Ej ej ej ej powoli..... to nie polonez czy fiat 125p

Gwint jest M10x1

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.03.2020 o 20:04, Dev napisał:

w kazdym sklepie ze srubami

ale daj na 6cio kątny łeb, nie na imbus

1. M10x1.25x52.5mm - 2szt

2. M10x1.25x62.5mm - 2szt

oczywiscie nie kupisz na taką długośc ale kup dłuzsze i dotnij na wymiar

To M10 x 1.25 czy x 1? @Dev ☺ sam się zamotałeś ? odpowiem Ci ze 1.25 tak jak napisałeś pół roku temu. Etka to potwierdza 

I takie dziś zastosowałem,weszły w zwrotnice jak w masło.

Screenshot_2020-09-21-21-25-00.png

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, mea culpa, zle.przeczytalem posta :facepalm: Wydawalo mi sie ze chodzi o gwinty na.przewodach. po 12 godzinach pracy ledwo na oczy widze, oczywiscie ze gwint na srubach jest M10x1.25

 

 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzik,ja czasami pracuje po kilkanaście godzin i też w oczach się dryngoli ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, pila24 napisał:

To M10 x 1.25 czy x 1? @Dev ☺ sam się zamotałeś ? odpowiem Ci ze 1.25 tak jak napisałeś pół roku temu. Etka to potwierdza 

I takie dziś zastosowałem,weszły w zwrotnice jak w masło.

Screenshot_2020-09-21-21-25-00.png

Weszly jak w masło bo w zwrotnicy nie ma gwintu ? a tak serio to te śruby to dramat. Mój mechanik taki pewny siebie że pojda cacy, jedna stronę musiał ciąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, jaras99 napisał:

Jakie dokładnie śruby tam są, gwint, skok? W niedługim czasie czeka mnie identyczna zabawa. Zaciski już jadą

To od razu obczaj jak pod nadkolami wyglądają łączenia sztywnych z elastycznymi. Możesz dać opatrunek ze szmat i odrdzewiacza,albo od razu szykować złączki i zarobić. Ja do tego się nie przygotowałem i na trochę później ten temat odłożyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Mr.Joker napisał:

Weszly jak w masło bo w zwrotnicy nie ma gwintu

Przez zwrotnice w jarzmo miało być :D no dramat,moje nie ruszane nigdy bo tarcza 255 wychodzi bez ruszania jarzma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy. Nie miałem wpływu na otrzymane części, ale jak to się mówi "darowanemu koniowi.....". Problem mój polega na tym, że chciałem wymienić tarcze i klocki w moim aucie (A4 B7 1,6 benzyna, kod 8EC, B7, ALZ), dostałem w prezencie od teścia nowiutki komplet tarcz i klocków TRW (dokładnie taki sam zestaw

ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 526 zł - TRW TARCZE+KLOCKI PRZÓD+TYŁ AUDI A4 B6 B7 288MM (7718892777). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

Zabrałem się za wymianę przodu i okazało się że jarzma i zaciski są za małe na te tarcze 288. Prosiłbym o radę od jakich modeli b7 mógłbym kupić i założyć jarzma i zaciski by pasowały do mojego auta na te tarcze. Przeszukuje różne ogłoszenia i jest trochę tego ale boję się czy będą pasować do mojego modelu. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,6 występuje z zaciskiem pod tarczę 280 mm, stąd musiałbyś mieć zacisk z jarzmem pod 288 mm, aby pasowały Twoje tarcze i klocki.

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Tylko chodzi mi o to czy jarzma i zaciski od mocniejszych modeli B7 z większymi tarczami będą pasowały do mojej 1,6. Bo jak przeglądałem do innych B7 to trochę inaczej wyglądały. Ciekawe czy mocowanie zacisku będzie pasowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, kalibos napisał:

Ok. Tylko chodzi mi o to czy jarzma i zaciski od mocniejszych modeli B7 z większymi tarczami będą pasowały do mojej 1,6. Bo jak przeglądałem do innych B7 to trochę inaczej wyglądały. Ciekawe czy mocowanie zacisku będzie pasowało.

Będą pasowały, jedynie ograniczenie to felgi. Jeżeli masz oryginalne felgi 17" to możesz wstawić zestaw od S4. ;) Na 1. stronie są podane informacje na temat zestawu hamulców i felg pasujących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, kalibos napisał:

Ok. Tylko chodzi mi o to czy jarzma i zaciski od mocniejszych modeli B7 z większymi tarczami będą pasowały do mojej 1,6. Bo jak przeglądałem do innych B7 to trochę inaczej wyglądały. Ciekawe czy mocowanie zacisku będzie pasowało.

Będą ale weź to lepiej sprzedaj i za tą kasę kup sobie 320mm przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...