Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

50 minut temu, rs dziadek napisał:

Wchodzisz w tą stronę w etce czyli 611-020 i masz wszystko. Blaszki te z tyłu 8E0615133F i 8E0615134F . 

 

Do zacisków s4 ja zarabiam na 21cm i po zagięciu  jest ok. Jak nie znajdziesz tej długości i kupisz dłuższe, to też pozaginasz.

Dzięki, nie ogarnąłem że to strona w etce..

Z tego co patrzyłem, to ciężko będzie z dostaniem tych blaszek w rozsądnych pieniądzach :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1 godzinę temu, Jagrze0107 napisał:

@Dev, chodzi o to, że nie mogę znaleźć śruby z kołnierzem o odpowiedniej długości, np 65mm, to taki minimum bo dół ma 62.5 a góra 52.5. Jeżeli były by 65 to skrócił bym na 62.5 i na 52.5, ale nigdzie nie mogę dostać takiej z kołnierzem, i chodzi o to czy mógłbym zastosować bez kołnierza czyli zwykłą sześciokątną, ewentualnie z podkładką. przeszukałem wszystko, różne sklepy metalowe w googlach i nic nie ma :/ 

Daj bez kolnierza i bez podkladki, bedzie trzymac 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć szybkie pytanie czy jak mam 320 to mogę założyć na tym zacisku 345 z s4? Do Zmiany tylko jarzmo czy cały zacisk? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dotttx napisał:

Cześć szybkie pytanie czy jak mam 320 to mogę założyć na tym zacisku 345 z s4? Do Zmiany tylko jarzmo czy cały zacisk? 

:facepalm:

Odpowiedź w pierwszym poście tego tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, dotttx napisał:

Cześć szybkie pytanie czy jak mam 320 to mogę założyć na tym zacisku 345 z s4? Do Zmiany tylko jarzmo czy cały zacisk? 

Nie, wstawiasz całość pod 345.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Mam hamulce 320/288 zastanawiam się nad założeniem 345 na przód, ale męczy mnie czy to dobrze hamuje, jak z rozkładem sił i czy cały zestaw od S4 ma dużo większą skuteczność od takiego miksa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na moim przykładzie jak miałem oryginalnie 312/288, to to hamowało tak samo, tzn skuteczność od 100-0 taka sama, ale już hamowanie z 200-90 to inna bajka. Minusem jest piszczenie tego zestawu, a przynajmniej w moim przypadku piszczą i taka jest ich charakterystyka pracy.

 

Do tego dodaj też dużo wyższą wytrzymałość takiego zestawu, nagrzewa się dłużej i wystudza szybciej jak mniejsze tarcze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Si@r@ napisał:

Cześć. Mam hamulce 320/288 zastanawiam się nad założeniem 345 na przód, ale męczy mnie czy to dobrze hamuje, jak z rozkładem sił i czy cały zestaw od S4 ma dużo większą skuteczność od takiego miksa ?

345/330 - mocniejsze i łatwiej dostępne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, george napisał:

345/330 - mocniejsze i łatwiej dostępne. 

345/300

na pewno mocniejsze tylko z dostepnoscią tyłów jest ...ujowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał:

na pewno mocniejsze tylko z dostepnoscią tyłów jest ...ujowo

Ale to dotyczy tyłu S4 , czyli 300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Dev napisał:

345/300

na pewno mocniejsze tylko z dostepnoscią tyłów jest ...ujowo

Czyli zestaw 345/300 z B7 lepiej hamuje niż 345/330 z B8 ??? A mix 345/288 poprawia znacząco hamowanie czy to szkoda kasy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Si@r@ napisał:

Czyli zestaw 345/300 z B7 lepiej hamuje niż 345/330 z B8 ??? A mix 345/288 poprawia znacząco hamowanie czy to szkoda kasy?

zeby  zrozumiec musiałbyś mocniej zgłębic to zagadnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Dev napisał:

zeby  zrozumiec musiałbyś mocniej zgłębic to zagadnienie

Czy różnica tkwi w tłoczkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, george napisał:

Czy różnica tkwi w tłoczkach?

nie, bez sensu jest porównywanie dwóch zupełnie innych aut, z róznymi układami hamulcowymi

dla mnie pod względem układu hamulcowego to:

B5tka jest zwykłym niedorozwojem

B6 to auto z Downem

B7 z jeszcze większym Downem

przy B8ce zaczęli trochę myśleć ale nadal szło im opornie

B9tka ma to samo co B8

mam wrażenie że inzynierowie z Inglostadt chcą nas wszystkich pozabijać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Dev napisał:

nie, bez sensu jest porównywanie dwóch zupełnie innych aut, z róznymi układami hamulcowymi

dla mnie pod względem układu hamulcowego to:

B5tka jest zwykłym niedorozwojem

B6 to auto z Downem

B7 z jeszcze większym Downem

przy B8ce zaczęli trochę myśleć ale nadal szło im opornie

B9tka ma to samo co B8

mam wrażenie że inzynierowie z Inglostadt chcą nas wszystkich pozabijać

To może inaczej, co polecacie założyć do B7 żeby rozsądnie hamowało i nie kosztowało 1/3 samochodu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Si@r@ napisał:

To może inaczej, co polecacie założyć do B7 żeby rozsądnie hamowało i nie kosztowało 1/3 samochodu ?

320/288

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega ma w tej swojej b7 2.0tfsi to 320/288 od fabryki tam jest. Powinno to już na hamować,chyba że układ hamulcowy zaniedbany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...