Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierz najpierw, jak będą za duże to rozwierć otwór w jarzmie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 15.08.2021 o 22:57, Mukade93 napisał:

Ferodo ds performace 

IMG_20210714_152254.jpg

IMG_20210714_152118.jpg

Ja bym jeszcze zrobił trochę km. Porównywałeś klocki przednie z tylnim, czy wyglądają tak samo? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Langista napisał:

Ja bym jeszcze zrobił trochę km. Porównywałeś klocki przednie z tylnim, czy wyglądają tak samo? 

zerkne po zdjeciach, jak dalej bedzie buczec rozbiore jeszcze raz kazdy zacisk i sprawdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, staniek napisał:

@Dev poratujesz właściwym numerem prowadnic/trzpieni tylnego zacisku do S4 B6/7

Sprzedali mi TRW ST1659 fi8,4mm , jeszcze nie przymierzałem czy pasują, ale stare miały chyba 8mm średnicy.

 

Pozdr

 

16 godzin temu, Dev napisał:

Przymierz najpierw, jak będą za duże to rozwierć otwór w jarzmie

Prowadnice pasują :) Ori mają dokładnie tą samą średnicę, trzeba jedynie skrócić je o 9mm

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie,  coś mnie stuka w tylnym zawieszeniu...

20210818-164449.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Dev napisał:

Panie,  coś mnie stuka w tylnym zawieszeniu...

20210818-164449.jpg

Panie to jakaś amerykańska tarcza chyba , co tam jeszcze napisali ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał:

Panie,  coś mnie stuka w tylnym zawieszeniu...

20210818-164449.jpg

Dobrze widzę żę to ori tarcza jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Jaro a4b6 napisał:

Czy ma ktoś na sprzedaż same zaciski tył pod tarcze 288 ?

z jarzmami czy bez ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał:

z jarzmami czy bez ?

Jarzma mam i zaciski w sumie też ale w słabym stanie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Jaro a4b6 napisał:

Jarzma mam i zaciski w sumie też ale w słabym stanie 

moge Ci je zregenerowac i beda jak nowe

mam tez osłony na tył do ośki, pomalowane proszkowo

do tego tarcze, przetoczone gotowe do montazu na auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

podpowie ktoś czy zaciski z jarzmami SKV pod tarcze 300x22 są coś warte?? Jak z ich jakością?? Nie są zrobione z jakiegoś gównolitu??

Ori używki to raczej nie do zdobycia więc nachodzą mnie myśli na takie nówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, tasior87 napisał:

Panowie,

podpowie ktoś czy zaciski z jarzmami SKV pod tarcze 300x22 są coś warte?? Jak z ich jakością?? Nie są zrobione z jakiegoś gównolitu??

Ori używki to raczej nie do zdobycia więc nachodzą mnie myśli na takie nówki.

zakładasz i jezdzisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, tasior87 napisał:

Panowie,

podpowie ktoś czy zaciski z jarzmami SKV pod tarcze 300x22 są coś warte?? Jak z ich jakością?? Nie są zrobione z jakiegoś gównolitu??

Ori używki to raczej nie do zdobycia więc nachodzą mnie myśli na takie nówki.

Sprzedaje dużo do S3 tył 310mm. Chodzą bez najmniejszego problemu. Te do S4 też mam tylko jarzm brak. Są jedynie 330mm jarzma RS6 C5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 B7 

Witam, mam serię 312/255 opłaca się zmieniać na 320 przód? Są jakieś efekty zadowalające? Czy już lepiej kiedyś dołożyć i zamontować coś większego wszędzie? Jak bym przód robił 320 to myślę, by tył zostawić serię.

Jarzmo i zacisk podejdzie od A6 C6?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Rafka532 napisał:

Witam, mam serię 312/255 opłaca się zmieniać na 320 przód?

Tak, od ponad roku mam 320 na przodzie i jest różnica, zwłaszcza poza zabudowaniem czuć różnicę.

1 godzinę temu, Rafka532 napisał:

Są jakieś efekty zadowalające?

Dla mnie tak.

1 godzinę temu, Rafka532 napisał:

Czy już lepiej kiedyś dołożyć i zamontować coś większego wszędzie?

Zawsze można 320 sprzedać idąc na coś większego.

1 godzinę temu, Rafka532 napisał:

Jak bym przód robił 320 to myślę, by tył zostawić serię.

Najbliższa opcja po 255 z tyłu to 288 z B7. 

1 godzinę temu, Rafka532 napisał:

Jarzmo i zacisk podejdzie od A6 C6?

Tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się dopiszę do powyższego, że robiąc przód 320mm warto zrobić 288mm na tyle bo ta siła się wtedy lepiej rozkłada pomiędzy osiami, w moim przypadku sam przód był o tyle mocniejszy, że miałem zjawisko takiego nurka.

Ps: miałem 320/245 

Edytowane przez Ivanek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...