Flyer 4 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 waski, ale Ty nie zalozyles hebli bezposrednio od S4, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 waski, ale Ty nie zalozyles hebli bezposrednio od S4, tak? Nie tak myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guardian 6 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 w stosunku do tego co założył S4 rożni się tylko wieksza tarcza: tam jest 345mm a nie 321. Ot cala roznica. Ja tez poszedlem drogą 321mm ze wzgledow praktycznych czyli zeby w zimie mozna bylo zalozyc 16" a nie 17 czy nawet 18 Zaciski i jażma są dokladnie takie same w S4 jak nasze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamling 5 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 A nie jest przypadkiem tak ze 345mm sa tylko w RS'ach a S4 tez ma 321mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 U mnie w programie wychodzi że S4 ma 345 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamling 5 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 No prosze, a s6 ma na pewno 321mm bo kumpel takim jezdzi. Dziwne bo to wiekszy i ciezszy samochod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 A nie jest przypadkiem tak ze 345mm sa tylko w RS'ach a S4 tez ma 321mm? Sprawdziłem w ETCE. W S4 max średnica z przodu to 345 W RS4 B5 max z przodu to 360 (właściwie jedyny wariant) W RS4 B7 max z przodu to 380 ========================= No prosze, a s6 ma na pewno 321mm bo kumpel takim jezdzi. Dziwne bo to wiekszy i ciezszy samochod. Ale za to w S6 zacisk jest potężniejszy (dwutłoczkowy?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 ciekawe Kombinujesz czy 321 + zacisk od S6 podejdzie do A4 B6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamling 5 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Ano zgadza sie zaciski od s6 sa inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 ciekawe Kombinujesz czy 321 + zacisk od S6 podejdzie do A4 B6? możliwe że tak należy zmierzyć mocowanie i odsadzenie od tarczy [br]Dopisany: 12 Lipiec 2008, 12:57 _________________________________________________ Ano zgadza sie zaciski od s6 sa inne. a czym się różnią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamling 5 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Postaram sie w poniedzialek zrobic zdjecia, bo tak z glowy nie powiem Ci dokladnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 A wiadomo co z tyłem pasuje może od czegoś :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Mogles na tyl wrzucic stare 288 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Mogles na tyl wrzucic stare 288 no tak tylko klocki mi się skończyły :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Ostatnio rozeznałem troszke temat włożenia większych hamulców do B6 i wychodzi na to ze zaciski pod tarcze 320mm mają oznaczenie: 4F0 615 123 lewy 4F0 615 124 prawy Zaciski te były montowane w A4 B7 z mocniejszym silnikami np. 2,0TFSI oraz 3,0TDI oraz w nowym Audi A6. Nie występowały natomias tak jak ktoś wyżej napisał w S4 ani modelu B6 ani B7. W S4 był zacisk: 8E0 615 123B lewy 8E0 615 124B prawy pod tarcze o średnicy 345mm. Mi właśnie udał się zakupić zaciski pod tarcze 320mm i mam pytanie czy oprócz zacisków, klocków i tarcz hamulcowych trzeba jeszcze coś wymieniać?? Czy ktoś przerabiał tylne hamulce na większe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Ostatnio rozeznałem troszke temat włożenia większych hamulców do B6 i wychodzi na to ze zaciski pod tarcze 320mm mają oznaczenie: 4F0 615 123 lewy 4F0 615 124 prawy Zaciski te były montowane w A4 B7 z mocniejszym silnikami np. 2,0TFSI oraz 3,0TDI oraz w nowym Audi A6. Nie występowały natomias tak jak ktoś wyżej napisał w S4 ani modelu B6 ani B7. W S4 był zacisk: 8E0 615 123B lewy 8E0 615 124B prawy pod tarcze o średnicy 345mm. Mi właśnie udał się zakupić zaciski pod tarcze 320mm i mam pytanie czy oprócz zacisków, klocków i tarcz hamulcowych trzeba jeszcze coś wymieniać?? Czy ktoś przerabiał tylne hamulce na większe?? Nic jak masz kompletne zaciski.Czasem zdarza się że nie ma przewodu hamulcowego metalowego przy zacisku,wtedy należy go dokupić lub dorobić. A co do tego co napisałeś to nie dokońca tak ja ostatno montowałem od A6 z 2003 r.Więc nr.to nie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Moje są kompletne z tymi przewodami i prawie nowymi klockami, pochodzą z A6 3,0 TDI z 2006 roku. Z tego co się jeszcze dowiedziałem to zacisk pod tarcze 320mm i 345mm jest taki sam tylko inny jest uchwyt zacisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Ja mam takie same.Nic już nie potrzebujesz No ja miałem problem odkręcić jeden przewód.Skończyło się na nowym. Do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 No jeszcze musze kupić tarcze myśle nad ATE PD. Klocki narazie zostana te co dostalem z zaciskami czyli seria bo są prawie nowe ale jak się skończą to bedą Ferodo DS PERFORMANCE. A możesz mi napisać czy duża jest różnica w hamowaniu?? Bo w sumie hamulce sa dużo większe niż w serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się