michałswd 4 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Poczekam chwile jak sprzedajacy sie z tego wytlumaczy czy podesle przewody + blaszki mocujace wtyczke czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Wtyczka czujnika jest razem z klockiem wiec za to nie mozesz go winic fot przed kupnem nie bylo ? Edytowane 29 Marca 2015 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałswd 4 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 ale tej blaszki nie ma ps poza tymi przewodami wszystko bedzie pasowac p&p ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Blaszki i sztywne przewody zastapisz dlugim elastycznym przewodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IroN_87 0 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Czyli musiałby oplot wlecieć..Ile u Ciebie odnowienie takich zacisków?Wiem, że S4 lepszym wyborem, ale potrzebuje duży zacisk, żeby ładnie się wkomponował w felgę..Te wyglądają tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Oplot tutaj nie będzie dobry moze sie złamać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałswd 4 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Dev podobno pod ten zacisk siada przewod z q5 440mm dlugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 1 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Oplot tutaj nie będzie dobry moze sie złamać Witam. Dzięki jeszcze raz za sprzęgło jak narazie wszystko fajnie, w nocy jadę w na Kraków to zobaczę jak sie sprawuje w trasie Klocki nie potrzebnie zamawiałem to wina tarcz, mechanik mi powiedział że to ich koncówka i coś trzeba myśleć o innych.. Mam nadzieję że o mnie pamiętasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Dev podobno pod ten zacisk siada przewod z q5 440mm dlugi Owszem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 DEV ty musisz jakąś promocję na malowanie zrobić, bo mi potrzeba cały komplet pomalować przód i tył Bo już na gwarancję mi nie weźmiesz po 4 latach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałswd 4 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Wlasnie takie kupilem , jarzma i zacisk ze zdjecia z b8 siada P&P do b7 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Do zrobienia ale nie P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombel8407 0 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Wlasnie takie kupilem , jarzma i zacisk ze zdjecia z b8 siada P&P do b7 ? Nie, w b8 elektryczny ręczny jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałswd 4 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 jak ten zestaw podobno w b8 siedzial a niby "zaciski z jarzmem s4 b6" okazuje sie jednak ze nie do konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Wydaje mi się, że każdy pisze tu o "swoim" i nie wiadomo o co w tym wszystkim chodzi Jak zacisk siedział w B8 to i przewód jest z By8, bo ten z S4 by nie pasował. Spytaj osobę od której kupiłeś zaciski czy nie ma tych sztywnych rurek. Ewentualnie do kupienia w serwisie, tyle, że trochę drogo. Edytowane 29 Marca 2015 przez staniek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałswd 4 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Przewody sie opanuje teraz pytanie jak sie to ma do zwrotnic w b7 ? skoro siedzialo to w b8 Sprzedajcy twierdzi ze nic nie wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Jeśli te zaciski i jarzma rzeczywiście są od S4ki B6/7 to będą pasowały. Edytowane 29 Marca 2015 przez staniek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałswd 4 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 od s4 b6 napewno nie są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Jarzmo z zacisku B6/7 (Ate) nie pasi do zacisku B8 (TRW) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabalo 1 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Panowie po wymianie hamulców na zestaw 320/288 wszystko było ok przez 4 tys km az tu nagle dzis jade z polski do niemiec 500kilometrów i w niemczech na miejscu zauwazam ze na przednich tarczach, na obu naraz sa identyczne rysy na zewnatrz tarcz ponizej daje foto... Od czego to moze byc? Bo raczej malo prawdopodobne żeby w dwa koła naraz w tym samym miejscu dostał sie kamień jakiś mały czy cos? Edytowane 29 Marca 2015 przez gabalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się