Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tarcze rowniez chcialbym zakupic, z tego co przeczytalem na ostatnich 30 stronach to chyba wezme 345 czy na 4 tloki bedzie to fajny zestaw? I w jakich pieniadzach sie zmieszcze mam BRD'ka czy wszystko podspasuje? Poprzednio mialem A3 przy wymianie musialem zmieniac cale zwrotnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widze ze kolega z okolicy. Nie musisz zmieniac zwrotnicy, dla zwyklych uzytkownikow mozna 345 zalozyc i 4 brembo z q5 ale jak dla mnie to sredni hebel. 345 jest za cienka tarcza do a4, nawet do mk5 czy cupry jest kiepska po prostu jak ktos szybko gania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego zacisku mozna dac tarcze 341/32mm przetoczoną na 31.5mm.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos z forumowiczów robil taki zabieg? Podesle mi na PW (lub tu) sredni koszt takiego moda? Oraz czy konieczne jest robienie tylu w tym samym czasie? Gdzies wczesniej tu czytalem ze moga byc problemy przy hamowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dev, szybkie pytanko. zamarzł mi ręczny. nie idzie go spuścić. Chciałem go rozruszać naciągając go mocniej i spuszczając, ale cos strzeliło i teraz rączka ręcznego lata luźno od pozycji poziomej do prawie pionowej. Ręczny trzyma dalej i nie idzie jechać. Co mogło puscić ?

Edytowane przez slo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domyslam sie, tylko z tyłu poszła czy tu przy ręcznym z przodu ?

Edytowane przez slo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno ? no co ona pękła czy co ? nie wysmyknela sie po prostu ?


to co teraz zrobic zeby zacisk puścił i mozna było jechac ?

Edytowane przez slo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wlesc pod grata i odciagnac dzwignie w zaciskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okay


a te linki to mają jakości jakieś ? Są lepsze gorsze? Bo na allegro mozna za 40zl dostać takie cos... http://allegro.pl/linka-hamulca-recznego-audi-a4-b6-quattro-i5891171552.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev próbowałeś kiedyś zważyć komplet tarcza+zacisk+ klocki 345mm vs 6-cio tłok na tarczy 330mm ? zastanawiam sie czy mniejsza tarcza zrekompensuje troche wage zacisku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie czy mniejsza tarcza zrekompensuje troche wage zacisku

tego zdania nie rozumiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm myślałem, że wyraziłem się dość jasno :) tarcza 345mm będzie cięższa niż tarcza 330mm (mówie o zestawie na przód...), natomiast zacisk S4 do tarczy 345mm będzie lżejszy niż 6cio tłok z Touarega - pytam czy próbowałeś ważyć kiedyś takie dwa komplety :)

Edytowane przez Imhotet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm myślałem, że wyraziłem się dość jasno :) tarcza 345mm będzie cięższa niż tarcza 330mm (mówie o zestawie na przód...), natomiast zacisk S4 do tarczy 345mm będzie lżejszy niż 6cio tłok z Touarega - pytam czy próbowałeś ważyć kiedyś takie dwa komplety :)

Zacisk s4 raczek jest cięższy do 6tłoka....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest, ale tarcza do 6 tłoka jest cięzsza od S4 B6/7

ważyc, nie wazyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...