emilk89 1 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Ciekawe czy będą pasowały do B6/B7 jak te z B8 W końcu postarali się o jakiś konkretny wygląd i nie tylko. S4 B9: Dev zrobisz taką czerwień? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Nie chula mi ten link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Mnich 0 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Witam Z takim zapytaniem przy wymianie z 288/245 na 320/288 musze ściągnąć zwrotnie z tyłu i ściągnąć piasty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Nic nie trzeba ściągac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Mnich 0 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Mój brat to wczoraj oglądał i wystrugal mi taką wiadomość Zeby sciagnac jarzma trzeba odkrecic sciagnac zwrotnice, bo nie podejdzie sie kluczem A zeby sciagnac oslony trzeba sciagnac piasty bo zaslania sruby" dlatego pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Mój brat to wczoraj oglądał i wystrugal mi taką wiadomość Zeby sciagnac jarzma trzeba odkrecic sciagnac zwrotnice, bo nie podejdzie sie kluczem A zeby sciagnac oslony trzeba sciagnac piasty bo zaslania sruby" dlatego pytam Niech brat sobie kupi metr gumy do majtek i strzeli w łeb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Mój brat to wczoraj oglądał i wystrugal mi taką wiadomość Zeby sciagnac jarzma trzeba odkrecic sciagnac zwrotnice, bo nie podejdzie sie kluczem A zeby sciagnac oslony trzeba sciagnac piasty bo zaslania sruby" dlatego pytam Niech brat sobie kupi metr gumy do majtek i strzeli w łeb Nie no rozrypales mnie,nie moge powstrzymac sie od smiechu.Dobrze ze nie wymieniaja podych pod silnikiem bo pewnie trzeba by silnik wyciagac z auta hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 210 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Sorry za literowke C6 , ale juz gdzies doczytalem ze bedzie to pasowac tyl 288 tylko z A4 B7 bedzie pasowal? czy tez mozna zalozyc cos od A6 B5? To dopiero auto Tylko od b7 tudzież 300mm od esy b6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Panowie potrzebowalbym na szybko odpowiedzi jaki jest potrzebny rozmiar torxa, zeby odkrecic te cztery sruby (zaciski pod 320 z a6 c6) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majster2201 0 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Szybkie pytanie.Przy swapie na 300mm na tył z s4 b6/7 potrzeba też wymienić linki ręcznego na dłuższe? I powinno pasować do reszty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Ja wymieniałem bo były za krótkie. Linki od S4 są o 30 albo 35mm dłuższe od standardowych. W B7-kach chyba obstają na styk, ale nie jestem tego pewien do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Ja wymieniałem bo były za krótkie. Linki od S4 są o 30 albo 35mm dłuższe od standardowych. W B7-kach chyba obstają na styk, ale nie jestem tego pewien do końca. Może to ktoś potwierdzić? jak to jest przy B7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majster2201 0 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Ma ktoś namiar na takie linki do s4 b6 gdzie idzie to dostać? oprócz aso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. 210 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 W B7 nie ma potrzeby wymiany linek. W B6 też nie trzeba szukać z S4, wystarczą z B7 pod 288, są delikatnie dłuższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Wystarczy odpiąć z jednego mocowania ktore jest na wahaczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Mnich 0 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Pytanie. Wymieniłem zaciski z 288/245 na 320/288 i mam problem ze jak trzymam pedal hamulca na zapalonym silniku to opada ale nie do zera. Juz tyle razy odpowietrzalem układ i nie ma powietrza ze brakuje mi pomysłów. I jeszcze jedno pytanie czy sprzęgło tez musze odpowietrzać po wymianie klocków i otpowietrzeniu układu pracuje tak lekko jak by go nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 A jak jedziesz to tez wpada ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 dla pewności odpowietrz wysprzęglik u mnie było tak że ciężko chodził pedał sprzęgła a hamulcowy też jakoś dziwnie.Odpowietrzyłem wysprzęglik i od razu wszystko wróciło do normy...Dev prowadnice z jarzma 345 mogą być trochę krzywe?? Swoje przeleciałem papierkiem ściernym 2000 bo gość co malował jarzmo przeleciał też prowadnice. Wykręciłem je i wsadziłem w wkrętarkę i zauważyłem że mają bicie tak może być czy będą się klinować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Mnich 0 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Jak jadę to nie ale nisko bierze, ale jak stoję i trzymam to wchodzi prawie do podłogi. Nie mam vag'a a w autocomie nie mam usługi odpowietrzania pompy abs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Zapowietrzone tylne zaciski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się