Jump to content

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


Recommended Posts

perdon, ze sie wtrące w rozgorzałą dyskusje, ale napiszcie mi chociaz czy tarcza będzie ok ?
bo podejrzewam, że klocki będe musiał kupić takie??:
GDB1659
 

swoją drogą...

(miałem w ręku klocki 288/312 i te, które podałem powyzej i różnią się tylko blaszką w zewnętrznym klocku i garbem, który można podszlifować.... na upartego by to szło przerobić)

Edited by Pozioo
Link to post
Share on other sites
  • Replies 11.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

12 minut temu, Pozioo napisał:


 

swoją drogą...

(miałem w ręku klocki 288/312 i te, które podałem powyzej i różnią się tylko blaszką w zewnętrznym klocku i garbem, który można podszlifować.... na upartego by to szło przerobić)

Uzyje bardziej dosadnego okreslenia:

Jestes zdrowo w głowę pier...olniety czy trawi Cie inna choroba ?

Tarcza DDF1705

Klocek FDB1629

I NIC INNEGO !!!!!!

Edited by Dev
Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Dev napisał:

Uzyje bardziej dosadnego okreslenia:

Jestes zdrowo w głowę pier...olniety czy trawi Cie inna choroba ?

Tarcza DDF1705

Klocek FDB1629

I NIC INNEGO !!!!!!

oj uwierz mi, skoro tak podchodzisz do tematu, bardzo chcialbym Ci pokazac jak bardzo jestem pier...olniety  gdybym Cie spotkał na ulicy.
 

masz wiedzę w jakimś tam temacie- szanuję to.

ale uważam, że każdemu się należy szacunek i nie daje Ci to prawa do pisania w sposób, w jaki to zrobiłeś.
więc jeśli masz problemy, to nie wiem porozmawiaj z żoną, czy przyjacielem.

 

nie bede sie z Toba wdawał w wielkie dyskusje, jakie widziałem, ze tutaj prowadzisz z niektórymi, po przeczytaniu z 200 stron z tego tematu, więc napiszę tylko - dzięki za pomoc.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Dev napisał:

Taaa... pasują.... :facepalm:

Jak wół do karety.

Trzeba byc kompletnym DEBILEM zeby zalozyc klocki od tarczy 288/312mm do zacisku 320mm

no to jestes "....kompletnym DEBILEM ..."

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Pozioo napisał:

oj uwierz mi, skoro tak podchodzisz do tematu, bardzo chcialbym Ci pokazac jak bardzo jestem pier...olniety  gdybym Cie spotkał na ulicy.
 

masz wiedzę w jakimś tam temacie- szanuję to.

ale uważam, że każdemu się należy szacunek i nie daje Ci to prawa do pisania w sposób, w jaki to zrobiłeś.
więc jeśli masz problemy, to nie wiem porozmawiaj z żoną, czy przyjacielem.

 

nie bede sie z Toba wdawał w wielkie dyskusje, jakie widziałem, ze tutaj prowadzisz z niektórymi, po przeczytaniu z 200 stron z tego tematu, więc napiszę tylko - dzięki za pomoc.

Rozumiem ze tylek podcierasz szkłem bo to duża oszczędność.

 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Pozioo napisał:

oj uwierz mi, skoro tak podchodzisz do tematu, bardzo chcialbym Ci pokazac jak bardzo jestem pier...olniety  gdybym Cie spotkał na ulicy.
 

masz wiedzę w jakimś tam temacie- szanuję to.

ale uważam, że każdemu się należy szacunek i nie daje Ci to prawa do pisania w sposób, w jaki to zrobiłeś.
więc jeśli masz problemy, to nie wiem porozmawiaj z żoną, czy przyjacielem.

 

nie bede sie z Toba wdawał w wielkie dyskusje, jakie widziałem, ze tutaj prowadzisz z niektórymi, po przeczytaniu z 200 stron z tego tematu, więc napiszę tylko - dzięki za pomoc.

Ziomuś, dosadnie ale ktoś musiał to zrobić. Hamulce to nie podzespół, który można przypiłować żeby banglało, ma być to, co zostało odpowiednio zaprojektowane, po drogach nie przemieszczasz się sam. Jakbyś sam siebie uszkodził przez swoje przyoszczędzanie 50 zł na klockach to nikt by się nie przejmował. Szanse są jednak za duże abyś przy majstrowaniu z hamulcami, nie posiadając odpowiedniej wiedzy, uszkodził inne osoby. Nie masz pojęcia w danej dziedzinie, nie kłóć się.

 

Link to post
Share on other sites
47 minut temu, dlugiacm napisał:

no to jestes "....kompletnym DEBILEM ..."

Nie jestem  bo nie zakładam klocków 288/312 do zacisków 320mm, nie są do tego przeznaczone.  

Ale jednego jestem ciekaw, skoro już pakujecie klocki od tarczy 288/312mm to jak ustalacie zacisk względem jarzma, hm ?

Edited by Dev
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Pozioo napisał:

mam:

jarzma i zaciski z a6 c6 321mm

tarcze hamulcowe z a6 c5 320mm

klocki hamulcowe od zacisków 312mm (a4 b6)

pytanie:

czy wszystko założone na a4 b6 będzie do siebie pasowało?

 

dzieki

Tarcza    od a6c6 nie bedzie pasować ponieważ ma inne osadzenie.

Pytania o montaż klocków 312 na zaciski 320 nie bedę komentował.

Link to post
Share on other sites

Możecie podpowiedzieć gotowe rozwiązania na tył do A4 B6?

Jeżeli na przodzie jest 320mm, to z tyłu mogę założyć 300mm?

Czy zacisk B6/B7 288mm tył, to jest to samo co w T5?

 

Wiem, że da się dobrać zestawy. Czy może ktoś uzupełnić brakujące pola? 

na 288mm - jarzmo / zacisk / tarcza 288mm (S4B6, 2.0tfsi B7)

na 300mm - jarzmo C6 / zacisk S4B6 lub B7 (ten pod tarczę 288) / tarcza zwykła C7 300mm.

na 300mm - jarzmo ?? / zacisk T5 / tarcza ?? wentylowana 300mm

 

 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kqba napisał:

na 288mm - jarzmo / zacisk / tarcza 288mm (S4B6, 2.0tfsi B7)

Całość od B7 z 288, osłon szukaj od Exeo. Do ośki są trudne do znalezienia, ewentualnie od angola B7.

Godzinę temu, kqba napisał:

na 300mm - jarzmo C6 / zacisk S4B6 lub B7 (ten pod tarczę 288) / tarcza zwykła C7 300mm.

Jarzmo od S4 B6/B7, zacisk może być od S4 lub VW T5 pod tarczę 294 mm, tarcza od S4 300 wentylowana.

Godzinę temu, kqba napisał:

Jeżeli na przodzie jest 320mm, to z tyłu mogę założyć 300mm?

Tak, taki zestaw, dokładniej mówiąc 320/302 jest C6, ale tam jest elektryczny ręczny, stąd zaciski nie pasują na tył. 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kqba napisał:

Możecie podpowiedzieć gotowe rozwiązania na tył do A4 B6?

Jeżeli na przodzie jest 320mm, to z tyłu mogę założyć 300mm?

Czy zacisk B6/B7 288mm tył, to jest to samo co w T5?

 

Wiem, że da się dobrać zestawy. Czy może ktoś uzupełnić brakujące pola? 

na 288mm - jarzmo / zacisk / tarcza 288mm (S4B6, 2.0tfsi B7)

na 300mm - jarzmo C6 / zacisk S4B6 lub B7 (ten pod tarczę 288) / tarcza zwykła C7 300mm.

na 300mm - jarzmo ?? / zacisk T5 / tarcza ?? wentylowana 300mm

 

 

Puścilem ci pw, bo wszystko ci się poplątało w tym co napisałeś. 

Link to post
Share on other sites

Oslony tez potrzebne

Link to post
Share on other sites

Panowie jakie polecacie tarcze i klocki pod 345? tak żeby to nie piszczało hamowało jak należny i nie pyliło za dużo.

Rotinger zwykle gładkie + klocki textar będą oki?

czy dopłacic do wersja GT nacinana nawiercana? ale podejrzewam ze będzie pylic i do tego zabawa z drucikiem i przepychaniem otworów ?

 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Magicbattle napisał:

Panowie jakie polecacie tarcze i klocki pod 345? tak żeby to nie piszczało hamowało jak należny i nie pyliło za dużo.

Rotinger zwykle gładkie + klocki textar będą oki?

czy dopłacic do wersja GT nacinana nawiercana? ale podejrzewam ze będzie pylic i do tego zabawa z drucikiem i przepychaniem otworów ?

 

Zwykle gladkie tarcze plus Ate Ceramic lub Jurid White

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Magicbattle napisał:

Panowie jakie polecacie tarcze i klocki pod 345? tak żeby to nie piszczało hamowało jak należny i nie pyliło za dużo.

Rotinger zwykle gładkie + klocki textar będą oki?

czy dopłacic do wersja GT nacinana nawiercana? ale podejrzewam ze będzie pylic i do tego zabawa z drucikiem i przepychaniem otworów ?

 

Tutaj pytaj > 

 

Link to post
Share on other sites
W dniu ‎21‎.‎01‎.‎2021 o 13:11, kqba napisał:

Możecie podpowiedzieć gotowe rozwiązania na tył do A4 B6?

Jeżeli na przodzie jest 320mm, to z tyłu mogę założyć 300mm?

Czy zacisk B6/B7 288mm tył, to jest to samo co w T5?

 

Wiem, że da się dobrać zestawy. Czy może ktoś uzupełnić brakujące pola? 

na 288mm - jarzmo / zacisk / tarcza 288mm (S4B6, 2.0tfsi B7)

na 300mm - jarzmo C6 / zacisk S4B6 lub B7 (ten pod tarczę 288) / tarcza zwykła C7 300mm.

na 300mm - jarzmo ?? / zacisk T5 / tarcza ?? wentylowana 300mm

 

 

Jak chcesz to mam nowe kompletne 300mm:hi:

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, BartoszSoldier napisał:

Panowie zakładał ktoś popularny zacisk 320mm pod felge sline ale w rozmiarze 16? 

4f0601025kz17-1 (1).jpg

Wejdzie:wink:

Link to post
Share on other sites

Ten rodzaj felgi to 17". Zacisk pod 320 wchodzi na każdą ori felgę 7Jx16 z ET 43" i mniej. ;) 

Link to post
Share on other sites

W końcu stanęło na tym, że założę, jak w oryginale, czyli do 320mm z przodu dołożę 288mm na tył. Przód co prawda już mam długo na aucie, ale dokupiłem drugi zestaw za żeby go odmalować razem z tyłem i tylko przełożę. Udało mi się już to wszystko rozebrać bez strat. Teraz mam pytania:

1. Zestaw naprawczy zacisku tył 288mm bez tłoczka ten sam co do A6 (czyli pod tłoczek 41mm), czy inny? Można jakiś numer?

2. Mogę zaciski polakierować akrylem 2K w kolorze, ew. zestaw 2K baza/klar, czy nie ma sensu i oddać do malowania proszkowego?

3. Kupiłem takie śruby na tył: Śruba kołnierzowa M10x1,25x60 kl10.9 ocynk DIN6921. Czy tą jedną trzeba skrócić?

IMG_20210218_195045-COLLAGE.jpg

Edited by kqba
Link to post
Share on other sites

Najlepiej proszkowo pomalować 

Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, kqba napisał:

W końcu stanęło na tym, że założę, jak w oryginale, czyli do 320mm z przodu dołożę 288mm na tył. Przód co prawda już mam długo na aucie, ale dokupiłem drugi zestaw za żeby go odmalować razem z tyłem i tylko przełożę. Udało mi się już to wszystko rozebrać bez strat. Teraz mam pytania:

1. Zestaw naprawczy zacisku tył 288mm bez tłoczka ten sam co do A6 (czyli pod tłoczek 41mm), czy inny? Można jakiś numer?

2. Mogę zaciski polakierować akrylem 2K w kolorze, ew. zestaw 2K baza/klar, czy nie ma sensu i oddać do malowania proszkowego?

3. Kupiłem takie śruby na tył: Śruba kołnierzowa M10x1,25x60 kl10.9 ocynk DIN6921. Czy tą jedną trzeba skrócić?

IMG_20210218_195045-COLLAGE.jpg

d4-1124c zestaw pełny na tył:hi:

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, kqba napisał:

W końcu stanęło na tym, że założę, jak w oryginale, czyli do 320mm z przodu dołożę 288mm na tył. Przód co prawda już mam długo na aucie, ale dokupiłem drugi zestaw za żeby go odmalować razem z tyłem i tylko przełożę. Udało mi się już to wszystko rozebrać bez strat. Teraz mam pytania:

1. Zestaw naprawczy zacisku tył 288mm bez tłoczka ten sam co do A6 (czyli pod tłoczek 41mm), czy inny? Można jakiś numer?

2. Mogę zaciski polakierować akrylem 2K w kolorze, ew. zestaw 2K baza/klar, czy nie ma sensu i oddać do malowania proszkowego?

3. Kupiłem takie śruby na tył: Śruba kołnierzowa M10x1,25x60 kl10.9 ocynk DIN6921. Czy tą jedną trzeba skrócić?

IMG_20210218_195045-COLLAGE.jpg

Śruba jedna ma mieć 52.5mm więc trzeba obciąć ciut. 

Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Mr.Joker napisał:

Śruba jedna ma mieć 52.5mm więc trzeba obciąć ciut. 

a druga 62.5

Link to post
Share on other sites

Krótsza o te 2,5mm nie spasuje? 

Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, Dev napisał:

a druga 62.5

No tak tak. Pytal o skrocenie tej jednej to owszem, ale drugiej nie wydluzy :D

22 godziny temu, kqba napisał:

Krótsza o te 2,5mm nie spasuje? 

Ja zalozylem taka czyli 60mm i jest git to sa raptem 2 zwoje mniej.

Link to post
Share on other sites
26 minut temu, Mr.Joker napisał:

No tak tak. Pytal o skrocenie tej jednej to owszem, ale drugiej nie wydluzy :D

Ja zalozylem taka czyli 60mm i jest git to sa raptem 2 zwoje mniej.

A skąd wiesz ze jest git ?

Bo Ci jeszcze jarzma nie urwało?

Edited by Dev
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Dev napisał:

A skąd wiesz ze jest git ?

Bo Ci jeszcze jarzma nie urwało?

Juz by mi raz urwalo jak sie jedna odkrecila bo kupilem takie bez kolnierza ktore docialem na te 62,5mm  i ktore bodajze nawet Ty pisales ze tez podejda niestety zakladal mi to mechanik i byc moze nie dokrecil nalezycie ale przy wymianie na te z kolenierzem bylem osobiscie i wg mnie te 2,5 mm to nieduzo trzyma na calej dlugosci gwintu w jarzmie.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Mr.Joker napisał:

trzyma na calej dlugosci gwintu w jarzmie.

skąd to wiesz ?

Link to post
Share on other sites

Witam jaki całkowity koszt upgredu hamulców przód 1LT (312mm) na 320mm razem z tarczami i klockami. Auto Bex 1.8t quattro

Pozdrawiam serdecznie

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...